Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 53 54 55 56 »
hajeje

Voorlopig Ganna als cap!

TimTornTeut

Zou het voor de uitslag morgen nog kunnen uitmaken dat Ciccone geen expliciete klassementsambities heeft? Ik twijfel beetje of m'n laatste plekjes naar Lidl of FDJ gaan. 

Nijmos
TimTornTeut
Zou het voor de uitslag morgen nog kunnen uitmaken dat Ciccone geen expliciete klassementsambities h...

Geloof jij het praatje van ciccone van geen klassementsambities ja?

Hidde98
Nijmos

Is toch 20% in scorito ingetrapt 😉 

Laatst gewijzigd
Hidde98

In verband met het uit de weg gaan van teampunten morgen een pijnlijke dag. 1x vlb (uitvallen Zingle), 2x uae, 1x ineos,  2x lidl, 2x fdj en momenteel 1x ag2r (Gall)... ander team wat jullie schalen na vlb, uae, ineos, lidl, fdj en boven ag2r?

ThiasPinarello
Nijmos

Zijn dat de mensen die Gaudu hebben? 
Even voor mij eigen gemoedsrust, dit had je toch echt niet kunnen zien aankomen? Prima gokje, maar dit is wel een hele flinke bonus. 

Wicked Wout
Hidde98
In verband met het uit de weg gaan van teampunten morgen een pijnlijke dag. 1x vlb (uitvallen Zingle...

Heb je iemand van Jayco?

Wicked Wout
ThiasPinarello
Zijn dat de mensen die Gaudu hebben? Even voor mij eigen gemoedsrust, dit had je toch echt niet kunn...

Wat niet? Dat Ciccone die eerste dagen zo zou mee draaien? Volgens mij was dat juist heel goed te voorzien. Spannender wordt het straks juist als de echte bergen komen. 

Fieljepper
Wicked Wout
Wat niet? Dat Ciccone die eerste dagen zo zou mee draaien? Volgens mij was dat juist heel goed te vo...

Ik gok dat hij Gaudu en zijn resultaten bedoelt...

Bij die eerste rit van de Tour de l'Ain waar hij dat scherpe sprintje had dacht ik even 'dit kan toch weer wat worden'... 

Daarna was het natuurlijk weer bagger en heb ik geen moment meer hem echt overwogen.

Schijnt dat er wat echte volgers mee hadden gekregen dat hij echt super strak stond en een goede indruk maakte. Die lijken mij wel een goede kans te maken op het bekertje. Het overgrote deel zal echter puur afgegaan zijn op zijn punten van vorig jaar.

Fieljepper
Wicked Wout
Wat niet? Dat Ciccone die eerste dagen zo zou mee draaien? Volgens mij was dat juist heel goed te vo...

Dubbel.

Laatst gewijzigd
Keshi
Hidde98
In verband met het uit de weg gaan van teampunten morgen een pijnlijke dag. 1x vlb (uitvallen Zingle...

Voor mij Red Bull en Jayco ergens tussen plek 5 en 8.

Nijmos
Hidde98

Bora, movistar, misschien dsm

1 2 ... 53 54 55 56 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.