Een sportwedstrijd die spannend is, vind ik altijd een pré. Mevrouw Schouten kan Israël als ploeg dus niet weren, hooguit inderdaad het hele EK afgelasten. Dat voert wel erg ver als er wat te beteugelen valt. Demonstraties op afstand houden van het stadion en de Israëlische ploeg (extra) beveiligen zou onder andere de praktijk kunnen zijn. En hopelijk wint Nederland het toernooi. Want het gaat toch om de sport. We zijn toch best sterren in ons kleine landje in mooie teamsporten als honkbal en korfbal. Laten we dat koesteren.
Kijk dit is dus het hele probleem met mensen zoals jij.
Niet de mensen die zich misdragen aanpakken maar een externe partij aanwijzen.
Als het morgen mis gaat dan is dat de schuld van de mensen die zich niet kunnen gedragen.
Kijk dit is dus het hele probleem met mensen zoals jij.
Niet de mensen die zich misdragen aanpakken maar een externe partij aanwijzen.
Als het morgen mis gaat dan is dat de schuld van de mensen die zich niet kunnen gedragen.
Jij bracht het EK honkbal hier onder de aandacht met "ben benieuwd". Gaat er dan daar al niet iets mis? Misschien dat het ondergesneeuwd is onder al dat "harde aanpakken" maar ik kan me niet herinneren dat jij een mening gegeven hebt over of het wenselijk is dat IPT rondreed in de Vuelta.
Ik ben woensdag bij de GP WALLONIE geweest. Israel aan de start. Geen vlag van de tegenpartij gezien. Gewoon een ontspannen dag koers met Israël. Zoals het hoort. Het probleem zit hem vooral in de extremen in Spanje. Zelfs rondom de Tour niets van discussie gehoord. Gewoon niet luisteren naar Spanje dus en focus op de sport.
Mag toch aannemen dat u bekent bent met
https://www.google.com/search?q=verdrag+kamp+david&rlz=1C1GCEA_enNL1127NL1128&oq=verdrag+kamp+david&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQIRigATIHCAIQIRigAdIBCTExMDc2ajBqN6gCCLACAfEFLomH03OalW4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
De demonstratie die je wist dat zou komen. Ik blijf deze formele houding van burgemeester Schouten slap vinden. Je bent naast bestuurder ook burgemeester, ook van de mensen die tandenknarsend thuis deze wedstrijd geen goed idee vinden. Ze had op zijn minst kunnen zeggen of ze het wenselijk vindt dat zo'n wedstrijd, gezien de maatschappelijke spanningen, gespeeld wordt. Ben niet zo'n fan van burgemeester Halsema, maar die had dit anders gedaan.
Het lijkt wel alsof Wilders en Yesilgöz meelezen hier. Andere demo overigens.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.