Honkbal moet natuurlijk wel doorgaan. Als die sportbobo's weer dwarsliggen dan is de Songfestivalformule - niet meedoen als Israël meedoet - misschien nog niet zo verkeerd. Anders moet het weer van acties van het publiek komen.
https://nos.nl/artikel/2583776-vn-experts-roepen-fifa-en-uefa-op-om-israel-te-schorsen-kijk-niet-weg
Dat G de grens is voor wat nog wel of niet meer acceptabel is op een sportshirt, weiger ik gewoon te begrijpen.
Of is het probleem hier dat we niet genoeg weten over Iran, over UAE, over Bahrain?
Misschien heel controversieel, en ik bedoel er niks lelijks mee ofzo, maar het is toch maar net welke bron/groep/organisatie je aanhoudt of er daadwerkelijk G wordt gepleegd door I? Ik vond het rapportje van die VN comissie nou niet heel overtuigend.
Edit: Ik zal het er voor de zekerheid maar vast weer bijzetten, ja ik vind het vreselijk wat daar allemaal gebeurd.
Eigenlijk zeggen FDJ en Raul: laten we weer het recht van de sterkste laten gelden. Die oorlogen kan hen weinig schelen en we mogen die landen niet uitsluiten. Waarmee we 80 jaar beschaving door het putje spoelen. Als het erop aan komt kan democratie ze niets schelen wanneer de meerderheid zich tegen hen keert. De VN resolutie m.b.t. de Westoever wordt al tig jaar geschonden overigens.
Overigens 2: W. en Y. hebben zoals verwacht geen enkele zelfreflectie m.b.t. de rellen van zaterdag.
Ja, ben ik met je eens. Of wees consequent. Waar waren de sancties tegen China vanwege de heropvoedingskampen voor de Oeigoeren of tegen Turkije vanwege de militaire acties tegen Koerden in Syrië en Irak?
Als Israël moet vertrekken, wat een mening kan zijn, dan lijkt mij dat die mensen ook de mening hebben dat Alula niet kan, UAE niet kan, Bahrein niet kan, niet meer koersen in China vanwege de Oeigoeren... Iedereen is een heilig boontje en kijkt weg van al het andere onrecht op de wereld. Waarom is het conflict in Jemen nog niet opgelost, wat ook gewoon een proxyoorlog is? Waarom is er geen actie tegen China? Wat maakt het dat Palestina zo'n gevoelig punt is? Dat zou ik graag willen weten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.