Pro-Palestijnse-demonstraties in de Vuelta 2025

1 2 ... 36 ... 41 42
Gesloten
Il Leopardo della Primavera
Fuubs
Terwijl ik al aangeef dat ik geen betrouwbare bron heb, maar het gewoon geinig vond dat dit nu rond...

Ik snap de meerwaarde ervan niet. Want zelfs door te zeggen 'ik weet niet of het waar is of niet' geef je legitimiteit aan dit soort kulverhalen. Mijns inziens kan je dat soort dingen best gewoon volledig negeren.

OT: heeft iedereen de nieuwste south park al gezien? aanrader!

Fuubs
Ik snap de meerwaarde ervan niet. Want zelfs door te zeggen 'ik weet niet of het waar is of niet' ge...

Aah, de humor politie is wederom hier. Overigens geef ik er geen legitimiteit aan, maar maak ik het juist belachelijk.

Laatst gewijzigd
Fuubs

Weet je wat ook humor is: Een forumlid die hier iets probeerde te sturen naar mij en Leo, maar het bericht werd geblokt, maar de eerste zin was nog te zien in het overzicht (helaas geen screenshot van gemaakt), maar het begon met iets van: @Fuubs en Leo, ik heb hier nog een kogelhuls liggen, met de tekst.... Helaas wil hij mijn vraag wat er op stond niet beantwoorden.

Fuubs
Aah, de humor politie is wederom hier. Overigens geef ik er geen legitimiteit aan, maar maak ik het...

Meh, dit heeft niks met humor te maken toch? De aantijgingen op Twitter lijken me serieus (hoewel natuurlijk extreem vergezocht), dus ik zie de humor niet. Als je het over humor hebt: south park is dat wel. ;)

PS: ben wel benieuwd wie dat forumlid is.

Fuubs
Meh, dit heeft niks met humor te maken toch? De aantijgingen op Twitter lijken me serieus (hoewel na...

Aah jah, humor is ook subjectief. Maar iig was mijn insteek juist om dat soort berichten als een rare propaganda poging neer te zetten, waar ik de humor wel van in zag.

Ik kijk helaas al jaren geen South park meer, ik vond het vroeger geweldig. (Dat zal het vast nog zijn, maar ik kijk zowiezo weinig series/tv).

Edit: Voor je laatste vraag, lees de vorige pagina even terug, dan kom je er vast wel uit.

Laatst gewijzigd
Fuubs
Aah jah, humor is ook subjectief. Maar iig was mijn insteek juist om dat soort berichten als een rar...

Ah zo, dat had ik niet helemaal door. 

Als je RV bedoeld: das een prima gast, dus er zal wel een langer en goed verhaal aan vast zitten.

Fuubs
Ah zo, dat had ik niet helemaal door. Als je RV bedoeld: das een prima gast, dus er zal wel een lang...

Dat RV een prima gast is geloof ik best, maar na het lezen van die tekst en mijn vraag zou hij toch even kunnen antwoorden. Iig lijkt me niet geheel onredelijk om dat te vragen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Gebbetje Fuubs

Romāns Vainšteins

De tekst was iets van 'lock me up, <3, BiBi'

Handige Harry
Ah zo, dat had ik niet helemaal door. Als je RV bedoeld: das een prima gast, dus er zal wel een lang...

Waar baseer je op dat iemand een goede gast is?

In het echte leven is het voortaan al lastig om je handen in het vuur te steken voor iemand, maar zeker online is het tricky.

Fuubs
Romāns Vainšteins
Gebbetje Fuubs

Ha, thanks voor de reactie.

Romāns Vainšteins

Ik ben zeker 'een goede gast'

Romāns Vainšteins

Zowel online als in het echt, zit nauwelijks verschil tussen.

Fuubs

No hard feelings Romans, het zit ook gewoon scheef dat er van die halve berichten in het overzicht van het forum blijven staan.

Ragnar Lolbroek
Ik snap de meerwaarde ervan niet. Want zelfs door te zeggen 'ik weet niet of het waar is of niet' ge...

Gezien ja. Beter dan die Labubu aflevering.

Ragnar Lolbroek
Gezien ja. Beter dan die Labubu aflevering.

Ik vind het wel heerlijk dat ze die JD Vance meme gebruiken in het nieuwe seizoen trouwens. En Trump met Saddam's stem en ook weer Satan erbij is toch wel goed verzonnen. 

Ragnar Lolbroek
Ik vind het wel heerlijk dat ze die JD Vance meme gebruiken in het nieuwe seizoen trouwens. En Trump...

Met die JD Vance-dwerg heb ik smakelijk gelachen. Ook al 5 afleveringen Trump bezeiken tegen 200km/u. En mensen zoals die Christi Noem gaan daar nog op reageren. People please, het is een animatie reeks. Hoe Calimero kan je zijn...😂

Fuubs

Ik ben enthousiast, van het weekend toch maar eens ff terug kijken.

Ja, zijn gewoon te downloaden (via torrents). Hier nog een linkje voor de laatste aflevering: Klik

Laatst gewijzigd
Fuubs
Ja, zijn gewoon te downloaden (via torrents). Hier nog een linkje voor de laatste aflevering: Klik

Ik zal eens kijken of wat vrienden uit de US een Paramount plus account hebben, vpn en klaar.

FDJ

Gelukkig is er in Denemarken nog enig gezond verstand over. Zij buigen niet. Hulde voor de Denen. Die ook al het beste migratiebeleid hebben. 

Fuubs
FDJ
Gelukkig is er in Denemarken nog enig gezond verstand over. Zij buigen niet. Hulde voor de Denen. Di...

Wat gebeurd er precies in Denemarken? Ik mis de context volledig.

Edit: Ik moest even schakelen, maar het zal het Eurovisie songfestival zijn.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het heeft wel iets koddigs: hup Denemarken ! vanwege hun 'lekkere migratiebeleid'.

Klinkt voor mij niet heel erg gezellig of zo, meer verdrietig.

esims6.0

Wat zegt Denemarken

“DR steunt het Songfestival als een Europees cultureel evenement dat sinds 1956 landen door middel van muziek samenbrengt. Daaruit volgt dat we niet zullen stemmen voor het uitsluiten van EBU-leden van de wedstrijd, zolang ze zich aan de regels en voorschriften houden”, zegt Gustav Lützhøft namens DR.

Wat zei AVROTROS

Als derde reden noemt AVROTROS de ‘bewezen inmenging van de Israëlische regering tijdens de afgelopen editie van het Songfestival, waarbij het evenement als politiek instrument is ingezet’. Dat is een zware schending van de huisregels van het festival.

Wat zegt Israel zelf

Ook Alon Amir is zwaar teleurgesteld over het besluit van AVROTROS. Hij werkte jaren als persvoorlichter van de Israëlische Songfestival-delegatie en schreef enkele boeken over het evenement. "Het is een liedjeswedstrijd, maar zoals alles in het leven is het erg politiek."

Laatst gewijzigd
esims6.0

AD

Deelname aan het Songfestival is geen voorwaarde om te mogen stemmen. Dat betekent dat landen als Tunesië, Egypte, Turkije, Algerije, Jordanië en Libanon ook mogen meestemmen.

Ho ho, laten we het Songfestival niet politiek maken.

1 2 ... 36 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.