Ik snap de meerwaarde ervan niet. Want zelfs door te zeggen 'ik weet niet of het waar is of niet' geef je legitimiteit aan dit soort kulverhalen. Mijns inziens kan je dat soort dingen best gewoon volledig negeren.
OT: heeft iedereen de nieuwste south park al gezien? aanrader!
Weet je wat ook humor is: Een forumlid die hier iets probeerde te sturen naar mij en Leo, maar het bericht werd geblokt, maar de eerste zin was nog te zien in het overzicht (helaas geen screenshot van gemaakt), maar het begon met iets van: @Fuubs en Leo, ik heb hier nog een kogelhuls liggen, met de tekst.... Helaas wil hij mijn vraag wat er op stond niet beantwoorden.
Meh, dit heeft niks met humor te maken toch? De aantijgingen op Twitter lijken me serieus (hoewel natuurlijk extreem vergezocht), dus ik zie de humor niet. Als je het over humor hebt: south park is dat wel. ;)
PS: ben wel benieuwd wie dat forumlid is.
Aah jah, humor is ook subjectief. Maar iig was mijn insteek juist om dat soort berichten als een rare propaganda poging neer te zetten, waar ik de humor wel van in zag.
Ik kijk helaas al jaren geen South park meer, ik vond het vroeger geweldig. (Dat zal het vast nog zijn, maar ik kijk zowiezo weinig series/tv).
Edit: Voor je laatste vraag, lees de vorige pagina even terug, dan kom je er vast wel uit.
Dat RV een prima gast is geloof ik best, maar na het lezen van die tekst en mijn vraag zou hij toch even kunnen antwoorden. Iig lijkt me niet geheel onredelijk om dat te vragen.
Met die JD Vance-dwerg heb ik smakelijk gelachen. Ook al 5 afleveringen Trump bezeiken tegen 200km/u. En mensen zoals die Christi Noem gaan daar nog op reageren. People please, het is een animatie reeks. Hoe Calimero kan je zijn...😂
Ja, zijn gewoon te downloaden (via torrents). Hier nog een linkje voor de laatste aflevering: Klik
Ho ho, laten we het Songfestival niet politiek maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.