Op de website van het AD staat een poll over het Songfestival en daaruit zou blijken dat 54% voor deelname van Israel is. Terwijl 1Vandaag op de dag van het besluit door AVROTROS peilde dat 60% het met dat besluit eens was. Iedereen kan er weer zijn eigen draai aan geven. Overigens heeft de poll van het AD een onzuiverheid middels het derde alternatief 'Als Israël mag meedoen, dan Rusland ook', waar herhaaldelijk op gewezen wordt in de reacties.
Verbaast me niets FDJ. Er zat ook wat onderhuids sarcasme in m'n reactie verborgen. Je hoopt ergens tegen beter weten in dat de aandacht van deze mensen vlot verlegd wordt naar bv Sudan. Of dat ze eens opstaan voor het leed van de Oekrainers.
Maar het zal de komende tijd wel weer gaan over het Eurosingalongfestival, en dat Israël niet mag meedoen! Want, kijk naar het Israëlische optreden in Gaza. Tsja, ik wist niet dat daar ook een festival was.
Als je er een wedstrijd deugen van gaat maken, moet je ook eens kijken naar al die jij-bakken die jij hier hebt losgelaten. Deze voorop.
Doe mij maar vakantie in eigen land, en niet zozeer de Bahamas.
Ik moest best hard lachen om die reactie van Harry.
Eerst lekker op de man spelen, en een regel verder zeuren over het gebrek aan inhoud bij anderen. Kan zo in jiskefet.
Hun reacties spreken boekdelen, Harry. Moet nu toch ineens aan De Dames uit Jiskefet denken. Leopardo, Maksiem en Romans voor en op de bühne. Esims als Oboema.
Weet je dat wel zeker? Overigens, toen ik het las op twitter kwam het ook van dit ministerie, maar nam nog geen krant of media het over, behalve inderdaad Jerusalem Post, en andere Israelische media.
https://x.com/IsraelMFA/status/1972938224281465339
Zie de reacties eronder, een foto gebruiken van een totaal ander persoon (een britse MP) komt niet erg sterk over, of vind jij van wel?
Wat een demasqué van Greta en de Flotillas. Lhbtq plus progressief botst met aartsconservatieve moslim bootjes. Zou de barbaarse bankier van de bootjes de geldkraan nu dichtdraaien?
Het wil wel wat zeggen dat ik onderhand terug verlang naar Gretta Duisenberg. Tijd voor een kopje rooibos thee.
Ik had het rapport gekopieerd, maar de bot laat het niet toe.
Iig niet handig gecommuniceerd als je een foto van een britse MP erbij plakt en beweerd dat dat iemand van Hamas is, als "bewijs".
Overigens ik vind dat hele Flotilla gebeuren een raar initiatief, maar ik ben het schoolbord met de Arabische les met dagen van de week ook nog niet vergeten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.