Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 111 ... 215 216
tpp
TourDeFranceUnchained
Veel minder overlap? Ik heb zowat 12-15 dezelfde namen met alle teams die hier zijn gedeeld eerder d...

6-7-8 andere is 1/3 van je ploeg he. Ex wissels die voor iedereen anders kunnen uitpakken. 

tpp
Coureurs du Courage
Oh ja. Wilde ook nog reageren op de post dat Seixas de 'parel der parels' is. Vind ik nogal een baud...

Bini in 2022 voor 5ton :) was best lekker toen

DennisdeMenniss
TourDeFranceUnchained
Veel minder overlap? Ik heb zowat 12-15 dezelfde namen met alle teams die hier zijn gedeeld eerder d...

Hoho, hier nog eentje met WvA in het team. Vanaf morgen gaan we dat spelletje op zn kop zetten @TDFU. Punten laaien met onze Belgische kleppert ;) 

Zitvlees
Coureurs du Courage
Oh ja. Wilde ook nog reageren op de post dat Seixas de 'parel der parels' is. Vind ik nogal een baud...

Pidcock eerste deelname

Zitvlees
tpp
Niet mee eens. Je moet 2 koersen meer invullen met 1 budget en moet dus meer puzzelen om overal 4 ma...

Dit dus, daarom snap ik ook niet dat je gaat wisselen voor strade.

Wel eens dat het lastig is om überhaupt tot 4 geschikte caps te komen door de extra koersen. Het gebrek aan sprinters die alle sprint-wedstrijden rijden helpt daarbij ook niet..

TourDeFranceUnchained
tpp
6-7-8 andere is 1/3 van je ploeg he. Ex wissels die voor iedereen anders kunnen uitpakken.   

Ik heb voor de grap net eens 10 random personen (met gouden bekertje) aangeklikt uit de des proat subleague van nr 1 tot nr 600.

Dijckie on fire (17) 8 verschillend

Bitburgerr (105) 6 verschillend

Vliegendschwein (116) 6 verschillend

Va Banque (153) 7 verschillend

Boucky (207) 9 verschillend

Jasper5 (263) 6 verschillend

Mats17 (333) 7 verschillend

HetHoofd (398) 8 verschillend

Milanaz (472) 7 verschillend

Ganadores (616) 7 verschillend

Al deze 10 teams hadden 4 of soms zelfs 5 van de volgende 6 namen niet die ik wel heb (en waar het verschil dus zit): Van Aert, Mihkels, Onley, Hermans, Vacek en Kung

Op die 6 genoemde namen na scheelt het dus amper. Teams zonder een van Aert hebben bijna allemaal wel Wellens of Laporte, en dus ook vaak een extra renner die gelijk is tov een ander team. Het gemiddelde komt dan al snel uit op slechts 5-7 verschillende renners waardoor teams toch al snel 65-75% gelijkenis hebben. Ik zie dus niet echt in hoe PN en TA hier veel in hebben veranderd. Stel je voor een Jorgenson en Evenepoel waren gestart in PN zoals afgelopen jaren, dan was ik al helemaal benieuwd naar de verschillen.

TourDeFranceUnchained
DennisdeMenniss
Hoho, hier nog eentje met WvA in het team. Vanaf morgen gaan we dat spelletje op zn kop zetten @TDFU...

Oh toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Hij heeft al een blessure, ziekte en lekke band gehad dit jaar, dus veel kan er niet meer bij komen zou je denken. Op naar die Gouden beker 😜

Ecco

Wie durft Wout te cappen?

ditisdavid
Coureurs du Courage

Schachmann in 2019 voor (ik geloof) 750k topvijf in alledrie de Ardennenkoersen was een hele mooie.

Coureurs du Courage

Zojuist definitief gemaakt: Wellens eruit, Christen erin. Nu hopen dat die Zwitserse brokkenpiloot morgen gaat leveren 💪. Of iig teampunten harken, want heb met Del Toro en Pogi. Grootste 'voordeel' dat ik nu een miljoen op de bank heb om evt Milan te switchen met WvA of Pedersen.

tpp
TourDeFranceUnchained
Ik heb voor de grap net eens 10 random personen (met gouden bekertje) aangeklikt uit de des proat su...

Ik sta met 3 serieuze PN renners aan de start, 

volgens scorito: onley 8% gekozen, vingegaard 23% en lenny martinez 10% gekozen. Logische conclusie is volgens mij dan dat het zorgt voor meer gespreide ploegen omdat deze renners anders helemaal nooit gekozen waren.

ook een Vauqelin en ayuso ca 20% Maar mij hoor je niet klagen

Laatst gewijzigd
valowitz

Skjelmose inwisselen voor Del Toro of Jan Christen. Difficult 🤔

martijncr

C1 Pogi

C2 Pidcock

C3 Del Toro

Seixas

F. Vermeersch

Hoe cappen jullie morgen? 

Hubris

1- Pogi 2 - Pidcock 3 - Seixas 

(Jorgenson, F. Vermeersch, J. Christen, Grégoire)

Wicked Wout
valowitz
Skjelmose inwisselen voor Del Toro of Jan Christen. Difficult 🤔

Is het al duidelijk wat voor blessure hij heeft (en vooral wat de hersteltijd is)? Gaat hij het Ardennenblok niet gewoon halen?

Coureurs du Courage
martijncr
C1 Pogi C2 Pidcock C3 Del Toro Seixas F. Vermeersch   Hoe cappen jullie morgen? 

Precies hetzelfde. Plus Christen & Gregoire. Ik hoop morgen wat achterstand goed te maken. 

NielsH97

C1 Pogacar

C2 Seixas

C3 Pidcock

Gregoire en Vermeersch

De vraag is wat ii doe met PN nu blijkt dat Skjelmose niet meedoet. Ga ik hem vervangen om tenminste een C3 te hebben? 

Hubris
Wicked Wout
Is het al duidelijk wat voor blessure hij heeft (en vooral wat de hersteltijd is)? Gaat hij het Arde...

Peesblessure aan rechterpols, dacht zo'n 4 week dus ga er wel vanuit dat hij Ardennen gewoon rijdt

GerritdePostduif

C1 Pogacar

C2 Pidcock

C3 Bilbao

Gregoire / F. Vermeersch

Seixas gaat veel gecapt worden. Supertalent, maar 1e keer Strade en nog maar 19 jaar, dus ook wel risico. Daarom gekozen voor "relatieve zekerheid" met Bilbao

bdebouwer

Ik snap niet zo goed waarom.je met al die pechgevallen nu al een heuvelrenner inbrengt die je niet nodig hebt als cap. Zeker voor een Wellens die zomaar nog kan terugkomen. Verder is de kans goed aanwezig dat je later ook nog moet wisselen.

Ik ben benieuwd of iemand mij op andere gedachten kan brengen.

Scratzz
bdebouwer
Ik snap niet zo goed waarom.je met al die pechgevallen nu al een heuvelrenner inbrengt die je niet n...

Een van mn vrienden heeft nu Küng, Wellens en Matthews als uitvaller. De kasseien overleeft hij nog wel, maar in de Brabantse Pijl plus Agr wordt het wel erg karig. 

Daar gaat hij sowieso mensen in moeten brengen. En als je dan ziet dat Gregoire en Christen nu al rijden, kun je die punten maar net zo goed meepakken.

DennisdeMenniss
TourDeFranceUnchained
Oh toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Hij heeft al een blessure, ziekte en lekke band g...

Morgen wat puntjes rapen, misschien wat bonuspunten in TA, paar puntjes in MSR en dan straks nog een groen vinkje bij E3 en wellicht nog bij DDV/AGR en het wordt Netflix en chill voor ons. 🍻

BidonBoef
Ecco
Wie durft Wout te cappen?

Eerste cap, vooral nu blijkt dat pogi beetje ziek is

bdebouwer
Scratzz
Een van mn vrienden heeft nu Küng, Wellens en Matthews als uitvaller. De kasseien overleeft hij nog...

Gregoire kan ik begrijpen, maar Jan Christen rijdt toch puur als knecht en alleen sb, dan kan je beter afwachten tot de heuvels kijken wie er nog staat en wie er in vorm.is

FrankN40
Scratzz
Een van mn vrienden heeft nu Küng, Wellens en Matthews als uitvaller. De kasseien overleeft hij nog...

Goed uitgelegd. Mensen praten alsof je met teams zit met 1 uitvaller. Maar veel teams zijn ineens 4 man kwijt

1 2 ... 111 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.