Ik ben ook geen medisch expert maar ik hou hem ondanks zijn hoge prijskaartje nog even aan. Omdat ik ook met Küng en Matthews als uitvallers zit + 1mln op de bank kan ik genoeg spelen de komende koersen zonder Wellens gelijk te slachtofferen.
Maar als je die Jan Christen ziet rijden de afgelopen koersen én Cosnefroy komt er nog bij is Wellens als cap ook weer niet zo evident. Want wie spelen ze dan uit vanuit UAE....
Zelf geen medisch expert maar m'n vriendin (huisarts) zegt dat dat best moet kunnen. Denk zelf dat het ook scheelt dat het om een sleutelbeen in BP gaat in plaats van een pols op de kasseien van Roubaix.
Met een missende C2 of zelfs C1 cap, die ook nog meer rijdt, zou ik dat uiteraard ook overwegen.
Edit: REV is ook niet direct mijn eerste keus. Pidcock en WvA staan hoger op mijn lijstje.
Wellens behouden tot aan de BP vind ik erg dapper en het zou mooi zijn als dat beloond wordt. Voor mij was het echt geen optie, ook gezien hetgeen wat je met het vrijgekomen budget van Wellens kunt doen.
Tot op heden was het natuurlijk goed te verantwoorden als je genoeg andere namen had in de Strade, TA en PN. Maar wat doe je als dalijk voorafgaand aan de E3 blijkt dat de je de TOP 10 die je had ingecalculeerd voor Wellens niet kunt opvangen? Ik zelf ben daar nu bang voor, dus hoop dat daar nog wat van mijn teamleden op de startlijst bijkomen.
Zoals gezegd heb ik Wellens én Matthews al gewisseld, waardoor ik die 3e wissel écht als nood wil bewaren. Als die nood in E3 al komt ben ik geneigd een mindere C3 op te stellen, aangezien er tussen E3 en het heuvelblok nog het nodige mis zal gaan in het peloton.
Goed punt, ook als hij fit was was het misschien niet eens zo'n fijne cap. Kan me nog wel herinneren van vorig jaar dat het deelnemersveld bij de Brabantse Pijl in de breedte wel echt heel matig was. Een 'normale' Wellens steekt daar doorgaans al snel bovenuit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.