Alleen Lamperti ingewisseld voor Kung, de andere twee had ik al. Daarnaast nog Vin, Vauq en DFM.
Lamperti brengen is een beetje een all in yolo. Heeft nog 7 koersen na vandaag en kan in theorie 300 vrij unieke punten harken. Heb er wel een heuvelwissel voor op moeten geven, dus kan nog helemaal verkeerd uitpakken. Het probleem dat Kung in E3 achterlaat is er immers ook nog niet mee opgelost.
Dat is koersen met lef :)
Zelf durfde ik het niet aan. En heb al m'n wissels nog. En moet ook Kung (&Wellens) nog vervangen voor de kasseien. Dat zal wel Ganna worden, ervan uitgaande dat hij ook weer E3 zal rijden.
En tenminste eentje voor de heuvels. Daarnaast wellicht Merlier, of nog eentje voor de heuvels.
Lamperti inbrengen pakt dan goed uit. Ik durfde het niet aan en sta met 0 punten terwijl ik 3 renners specifiek voor deze koers had geselecteerd. Terug naar 81%. Jammer, maar we nemen ons verlies en gaan ons concentreren op de 13 koersen die nog komen. Morgen maar eens goed scoren met 4 goeie sprinters en wat opvullers en wellicht ziet de wereld er wat beter uit.
Ik had 3 renners speciaal meegenomen voor PN (Ving, APP, Skjel) en heb daarom vanmorgen Godon als 1e wissel ingebracht. Daardoor nu op 99%. Op zich natuurlijk belachelijk dat de mensen die helemaal geen rekening hebben gehouden met PN nu in het voordeel zijn, maar het hoeft niet gelijk einde spel te betekenen voor de rest.
Ik wil nog een sprinter inbrengen voor BDP en SP (en eventueel iemand die ook TA rijdt), ik heb al Crabbe, Philipsen, en Fretin.
Opties die ik nu zie:
-Groenewegen (geen TA) wel BDP en SP
- Bittner, TA, BDP en ik verwacht hem in SP
-Andresen (Geen SP) wel goed in vorm.
Iemand die ik mis?
Morgen luxe positie met 4 kleppers (Milan, Magnier, Philipsen en Lund) en drie aanvoedersbanden te vergeven. Ik neig Milan op 1. Vlakke aanloop, als ze hem goed brengen moet het toch een keer eruit komen? En daarmee ook proberen wat punten 'goed' te maken op mensen die Milan thuis hebben gelaten. Maar wie pakken de overige plekken: Magnier is in vorm, evenals Lund, Philipsen heeft met MVDP idioot fijne lead-out en zullen zeker top-5 rijden. Luxe! Wat doen jullie?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.