Wel leuk om te zien dat er nu iemand met Ties Benoot in zijn team bovenaan in het spel staat. Legend! Zonder grappen en dollen is de oplossing niet gewoon TA lekker erin laten voor de opvulling tussen Strade en MSR ( wat volgens mij de hoofdreden was van de toevoegingen) en PN toch maar overslaan! Zo elke week wel lekker koers zonder de onnodige frustratie bij vele.
Precies zelfde opstelling, neig nu naar Milan Magnier en Lund in die volgorde. Toch ook beetje uit protest om Milan ze punten waard te laten zijn ten opzichte van iedereen die Philipsen hier als extra cap erbij krijgt zonder Milan.
Ik heb ook de 4 en nijg juist naar TLA als C1, Magnier als C2. Milan en Philipsen vallen ietwat tegen de laatste tijd. Milan is wel speciaal voor deze rit mee en Philipsen heeft een goed team. Toch is vorm de laatste jaren een betere indicatie. Zal je uiteraard net zien dat ze in omgekeerde rijtuigvolgorde binnen komen.
Hier dezelfde neiging. Wil Andresen eigenlijk wel bovenaan zetten. Emotie is nooit een goede raadgever dus als je geloof hebt in Andresen maakt het niet uit dat je Milan er specifiek voor mee hebt. Maar waarschijnlijk durf ik het ook niet aan 😉
Hoe kom je daarbij? Volgens PCS krijgt hij het nog druk hoor.
Mooi, dan zijn dat allemaal kneuzen die we nog in kunnen halen.
Want laten we eerlijk zijn: Fatsoenlijke caps in PN kon je al hebben voor een totaal van 2,5 mil en 3 plekjes. Het is niet dat teams zonder PN die 2,5 mil hebben kunnen gebruiken om diezelfde plekjes met kasseienkleppers te vullen. Sterker nog, als ze die plekjes niet gevuld hebben met gloeiende druppels op een natte plaat, dan hebben ze geld uit andere toppers moeten trekken.
Linksom of rechtsom, dit zijn niet de teams waar je je zorgen om hoeft te maken.
Zelf 26% gezakt met 0 punten vandaag terwijl ik toch flink dacht te gaan scoren met Vingegaard, DFM en Skjelmose. Toch vond ik het een leuke toevoeging aan de puzzel en kwamen er meer tactieken bij kijken.
Wat ik alleen al vanaf het begin vreemd vond is dat er niet is gekozen voor etappe 8 van PN en etappe 6 van TA. Deze etappes hebben ook veel meer weg van een klassieker. Daarbij de problemen met de aankomst van etappe 7 laatste jaren snap ik niet waarom hier niet voor is gekozen. Hoe denken jullie hierover?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.