Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 134 ... 215 216
nasibal
wielerfan80
Ik had 3 renners speciaal meegenomen voor PN (Ving, APP, Skjel) en heb daarom vanmorgen Godon als 1e...

Interessant dat je voor Godon bent gegaan, met zijn programma. Pakt vandaag wel lekker uit natuurlijk :)

Koekebakker
bdebouwer
Ik wil nog een sprinter inbrengen voor BDP en SP (en eventueel iemand die ook TA rijdt), ik heb al C...

Even Nokere en Bredene aankijken en dan Merlier.

wielerfan80
nasibal
Interessant dat je voor Godon bent gegaan, met zijn programma. Pakt vandaag wel lekker uit natuurlij...

Was bij de bookies favoriet voor vandaag en rijdt nog AGR en WP. Voor de kasseienklassiekers die er aankomen heb ik al voldoende renners.

bdebouwer
Koekebakker
Even Nokere en Bredene aankijken en dan Merlier.

Nokere zou die al niet rijden gaf zijn broer aan.

Verder moet ik dan Wellens eruit halen, en dat vind ik toch zonde mocht die toch weer mee gaan doen.

Wielerphilippe

Wel leuk om te zien dat er nu iemand met Ties Benoot in zijn team bovenaan in het spel staat. Legend! Zonder grappen en dollen is de oplossing niet gewoon TA lekker erin laten voor de opvulling tussen Strade en MSR ( wat volgens mij de hoofdreden was van de toevoegingen) en PN toch maar overslaan! Zo elke week wel lekker koers zonder de onnodige frustratie bij vele.

Wielerphilippe
martijncr
Morgen luxe positie met 4 kleppers (Milan, Magnier, Philipsen en Lund) en drie aanvoedersbanden te v...

Precies zelfde opstelling, neig nu naar Milan Magnier en Lund in die volgorde. Toch ook beetje uit protest om Milan ze punten waard te laten zijn ten opzichte van iedereen die Philipsen hier als extra cap erbij krijgt zonder Milan.

AllezzPogie

Hier na velen uitvallers vandaag een goede keuze gemaakt. Zoals hierboven benoemt was Godon de groote favoriet bij de bookies. Kort voortijd erin gewisseld voor Küng. Voor morgen Lund erin gewisseld voor Vingegaard. 
1. Milan
2. Philipsen
3. Lund 
4. Mihkels 

NielsH97

25% gezakt thanks to PN..

Pim Todcock

Ik heb ook de 4 en nijg juist naar TLA als C1, Magnier als C2. Milan en Philipsen vallen ietwat tegen de laatste tijd. Milan is wel speciaal voor deze rit mee en Philipsen heeft een goed team. Toch is vorm de laatste jaren een betere indicatie. Zal je uiteraard net zien dat ze in omgekeerde rijtuigvolgorde binnen komen.

NOAD1912
nasibal
Lamperti C1, Girmay C2, Vacek C3. Laat die koers maar geannuleerd worden :D

daar zal jij met terugwerkende kracht anders over denken vermoed ik ;)

Scratzz

De lol is er wel van af voor dit jaar klassiekerspel. Sta nog maar op 21%. 0 punten gepakt ondanks een sterk team vooraf.

Sta nu zelfs achter mn vrienden met 18 kasseirijders die hier vanzelfsprekend Girmay, Pithie en Stuyven hebben

nasibal
NOAD1912
daar zal jij met terugwerkende kracht anders over denken vermoed ik ;)

Het was ook met voorafwerkende kracht een beetje sarcasme ;)

Ragnar Lolbroek
Scratzz
De lol is er wel van af voor dit jaar klassiekerspel. Sta nog maar op 21%. 0 punten gepakt ondanks e...

Ik sta op 15%. Zeurkous!😅

Pipi112

Sarcasme staat niet bij iedereen in het woordenboek. Spelletje rustig uitzingen en kijken waar het schip strandt.

DesproatMichiel
Pim Todcock
Ik heb ook de 4 en nijg juist naar TLA als C1, Magnier als C2. Milan en Philipsen vallen ietwat tege...

Hier dezelfde neiging. Wil Andresen eigenlijk wel bovenaan zetten. Emotie is nooit een goede raadgever dus als je geloof hebt in Andresen maakt het niet uit dat je Milan er specifiek voor mee hebt. Maar waarschijnlijk durf ik het ook niet aan 😉

CyclingDonkey
bdebouwer
Ik wil nog een sprinter inbrengen voor BDP en SP (en eventueel iemand die ook TA rijdt), ik heb al C...

Lamperti? Was vandaag ook een fijne geweest;)

bdebouwer
CyclingDonkey
Lamperti? Was vandaag ook een fijne geweest;)

Die rijdt alleen nog maar BDP,  maar achteraf had ik hem misschien wel erin gewisseld, nu niet meer.

Bob
bdebouwer
Die rijdt alleen nog maar BDP,  maar achteraf had ik hem misschien wel erin gewisseld, nu niet meer.

Hoe kom je daarbij? Volgens PCS krijgt hij het nog druk hoor.

Coureurs du Courage
Bob
Hoe kom je daarbij? Volgens PCS krijgt hij het nog druk hoor.

Hij bedoelt dat ie geen SP rijdt en alleen BdP (van de sprintkoersen)

Bob

Ik zie hem nog wel wat sprokkelen in IFF en DDV, maar dan is hij geen cap

Mazzel1986

Dan ben ik toch niet wielerliefhebber genoeg om al het nieuws rondom de 7e etappe van PN tot vlak voor de start te volgen om nog ander cap-keuzes te maken. Van 99% gedaald naar 90%.

Scratzz

Van de hele top 10 in het spel is er niemand geweest die überhaupt een klimmer mee had die hier reed.. 

nasibal
Scratzz
Van de hele top 10 in het spel is er niemand geweest die überhaupt een klimmer mee had die hier reed...

Mooi, dan zijn dat allemaal kneuzen die we nog in kunnen halen. 

Want laten we eerlijk zijn: Fatsoenlijke caps in PN kon je al hebben voor een totaal van 2,5 mil en 3 plekjes. Het is niet dat teams zonder PN die 2,5 mil hebben kunnen gebruiken om diezelfde plekjes met kasseienkleppers te vullen. Sterker nog, als ze die plekjes niet gevuld hebben met gloeiende druppels op een natte plaat, dan hebben ze geld uit andere toppers moeten trekken. 

Linksom of rechtsom, dit zijn niet de teams waar je je zorgen om hoeft te maken. 

oborobo

Lucky me,kon maar 3 renners opstellen vandaag, maar wel Grimay en Pithie.

En wissels bewaard gestegen naar 99,1!

Tristan0112

Zelf 26% gezakt met 0 punten vandaag terwijl ik toch flink dacht te gaan scoren met Vingegaard, DFM en Skjelmose. Toch vond ik het een leuke toevoeging aan de puzzel en kwamen er meer tactieken bij kijken.

Wat ik alleen al vanaf het begin vreemd vond is dat er niet is gekozen voor etappe 8 van PN en etappe 6 van TA. Deze etappes hebben ook veel meer weg van een klassieker. Daarbij de problemen met de aankomst van etappe 7 laatste jaren snap ik niet waarom hier niet voor is gekozen. Hoe denken jullie hierover?

1 2 ... 134 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.