Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 152 ... 215 216
TourDeFranceUnchained
Jo de Haan
Na de geruchten dat del Toro in de ardennen gaat rijden overweeg ik deze wissel nu ook heel erg. Pog...

Het is natuurlijk een risico wat je neemt en ik dus ook in dit geval. Dit was het bericht van dnlbenson wat in principe wel een betrouwbare journalist is:

"Sources say Isaac del Toro will add the Ardennes to his calendar this spring."

Nu moet ik wel erbij vermelden dat ik zowel Milan als van Aert al heb. Voor BdP zonder Milan nu (Philipsen, Fretin, Lund en Mihkels) en voor E3 zonder van Aert nu (van der Poel, Vermeesch, Vacek en Grégoire). Mocht Fretin ziek zijn heb ik alsnog 3 renners in BdP en mocht Wout niet mee doen kan ik alsnog van der Poel, Vermeesch en Vacek cappen. Ik heb die wissel dus niet per sé nodig waardoor ik een risico elders kan nemen. Doet del Toro de Ardennen alsnog niet, heb ik nog steeds 2 wissels achter de hand voor mannen als Jorgenson, Evenepoel of Christen.

ProScoritoManager

Waarschuwing voor spelers die Ganna willen inbrengen: die heb ik zojuist ingewisseld. Maar ik had ook Kung, Matthews & Wellens, 0 punten in PN en uitgerekend Milan niet gecapt in TA. Dus Ganna zal zich nog wel ziek melden of uitvallen. 

TourDeFranceUnchained
ProScoritoManager
Waarschuwing voor spelers die Ganna willen inbrengen: die heb ik zojuist ingewisseld. Maar ik had oo...

🤣🤣🤣

martijncr

Ik heb en hou mijn wissels voor de kale sprintkoersen en de Ardennen. Misschien is het conservatief van me, maar mijn gevoel zegt dat ik geduld moet hebben en later in het spel verschil kan maken. Sta zelf nu op 87% waardoor ik mss ook minder noodzaak voel. 

Ton Pelo
martijncr
Ik heb en hou mijn wissels voor de kale sprintkoersen en de Ardennen. Misschien is het conservatief...

Al een idee voor de sprintwissel? Groenewegen lijkt vooralsnog de enige waarvan je op voorhand weet wat hij rijdt. 

mirkodek
Ton Pelo
Al een idee voor de sprintwissel? Groenewegen lijkt vooralsnog de enige waarvan je op voorhand weet...

Ik ga niet wisselen voor BDP/SP of er moeten echt wat mensen nog wegvallen, maar Groenewegen is de enige die ik zou overwegen ook al stelt ie altijd teleur als ik hem heb.

De Haai van Milheze

Del Toro bevestigt zojuist voor de camera dat hij naar de Ardennen gaat. Geen specifieke info over koersen - voor zover mijn Duolingo niveau Spaans het toeliet om dat te volgen. 

DKrikk

Del Toro zei dat het altijd al het plan was om naar de Ardennenklassiekers te gaan, maar dat ze dat vergeten waren te melden bij de officiële programmapresentatie aan het begin van het seizoen.

Wiwawout

Zag het ook. Was alleen zo'n 20 seconde te laat om hem erin te wisselen haha.

Valvuillerdemoz

Ik kon net dat stukje niet verstaan 😁. Nog een keer luisteren: tijd om. Nou ja, misschien horen we nog welke hij nou precies rijdt dan kunnen we een afgewogen keus mken, later. 

Ecco
ProScoritoManager
Waarschuwing voor spelers die Ganna willen inbrengen: die heb ik zojuist ingewisseld. Maar ik had oo...

Milan niet gecapt in TA?

Daar neem je hem toch voor mee?

Dampe hin

Ai dat interview van del Toro kwam hier ook net te laat! 

DKrikk

J. Christen speelt zeker ook Scorito. Starten en na een uur afstappen. Pakt hij mooi die teampunten nog mee.

Laatst gewijzigd
Ruubstacarnaval

Christen dnf, hard gelag voor de teampunten.

wielerfan80
Ruubstacarnaval
Christen dnf, hard gelag voor de teampunten.

Teampunten krijg je ook bij een dnf

berggie1987
Jo de Haan
Na de geruchten dat del Toro in de ardennen gaat rijden overweeg ik deze wissel nu ook heel erg. Pog...

Ik neem het toch wel serieus. Hij moet ook wat toch? Hij rijdt geen giro, moet zich niet teveel vervelen tot de Tour toch.

kciM
DKrikk
J. Christen speelt zeker ook Scorito. Starten en na een uur afstappen. Pakt hij mooi die teampunten...

Blijkbaar betrokken bij een valpartij.

Ecco
wielerfan80
Teampunten krijg je ook bij een dnf

Maar wel alleen als een andere UAE renner bij de eerste drie eindigd...

Del Toro bijvoorbeeld, of Vermeersch...

martijncr
Ton Pelo
Al een idee voor de sprintwissel? Groenewegen lijkt vooralsnog de enige waarvan je op voorhand weet...

Ja Groenewegen is een interessante optie. Maar ik hoop dat startlijsten en ambities voor RvB en SP nog wat duidelijker worden in aankomende dagen. Met name wat Bauhaus gaat doen. 

Ik wil twee wissels overhouden voor de heuvels. Mijn heuvelteam nu is nog niet stevig genoeg met Skjelmose, Del Toro, Pidcock, Vauquelin, Martinez en Seixas. Matthews en Wellens heb ik nog kreupel op de bank zitten, en rond die tijd is er voldoende budget om vrij te maken voor extra heuvelmannen. Maar ik weet eigenlijk nog niet zo goed wie ik wil hebben en wie fit is en blijft in die tijd. 

En misschien nog wel een extra reden om geduldig te blijven: je maakt de kans groter om verschil te maken met een onverwachte naam die andere niet meer erin kunnen wisselen tegen die tijd. 

klaas drr

Del Toro zou wellicht meer gekozen zijn als pogi als zijn programma bekend zou zijn.   Ving er uitgehaald,  nog 1 sprint wissel en nog 1 just in case, hopen op een fantastisch uurtje straks en Ganna of v Aert zou ik heel mooi vinden.

wielerfan80
Ecco
Maar wel alleen als een andere UAE renner bij de eerste drie eindigd... Del Toro bijvoorbeeld, of Ve...

Ja, dat is het principe van teampunten inderdaad.

ProScoritoManager
Ecco
Milan niet gecapt in TA? Daar neem je hem toch voor mee?

Dat was wel het plan ja, maar toen Philipsen ook meedeed zat ik opeens met 4 sprinters en daarvan vond ik Milan het minst overtuigen in de enige sprint eerder die week. En zo heeft het onverwacht meedoen van een grote kanshebber die ik wél in m'n team heb me uiteindelijk juist punten gekost. Illustreert perfect hoe mijn Scorito voorjaar zich ontvouwt! Maar ik heb er vrede mee gemaakt en kan gelukkig nog wel van de koers genieten, in Italië weer nieuwe kansen!

Witte87

Tuurlijk, nu worden de Ardennen toegevoegd op pcs bij del toro... vanochtend getwijfeld voor een wissel voor groves of vd berg (budget genoeg). Helaas teveel afgewacht

KV

Toch ook maar enkel WP en Luik voorlopig? (samen met Pogi en heeft het nog niet echt bewezen in lange zware wedstrijden). Terwijl BP en AGR moeilijkst te vullen gaan zijn. En vandaag vermoedelijk enkel teampunten, zeker na wegvallen Christen. En hij kan nog zijn sleutelbeen breken in Baskenland. 

Witte87
KV
Toch ook maar enkel WP en Luik voorlopig? (samen met Pogi en heeft het nog niet echt bewezen in lang...

Had hem er toch graag ingezet. Al is het  ipv healy of evenepoel later in het spel

1 2 ... 152 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.