Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 154 ... 215 216
NOAD1912

"Ik snap de teleurstelling van Noad1912 wel. Echter, iedereen komt hier met een pak goede namen aan de start en kan een vette score neerzetten. Dat moet je meenemen en je verwachting daarop bijstellen."

Klopt, ik had geen enorme verschillen verwacht btw. MSR is heel goed bezet natuurlijk.

Was een schitterende koers inderdaad en het is WvA van harte gegund deze podiumplek. Het is qua suprematie van Pogi nautuulijk wel erg treurig gesteld met het huidige wielrennen (heb absoluut geen hekel aan hem, integendeel, wat kan die man trappen). Zo hard vallen en dan alsnog winnen, terwijl er maar eentje kon volgen.  

Daarom hoop ik dat ie Parijs Roubaix voorlopig nog niet kan afvinken, die moet van Thieu blijven.

NOAD1912
nasibal
De dagwinnaars zijn doorgaans niet heel representatief. Hebben vaak ongebalanceerde teams waardoor z...

Ik ontken ook nergens dat dit geen kopmannenspel is, maar de breedte doet er wel degelijk toe om op het einde van de rit het verschil te maken. Ben met je eens dat dagwinnaars geen sluitend bewijs zijn, maar bekijk dan de top 5 van het huidige klassement eens (en ik weet dat er nog veel koersen komen gaan, maar het zegt me iig wel dat dat ook belangrijke verschilmakers zijn).

DennisdeMenniss

Die groene vinkjes aka kasseimannen teams zijn wel lkkr hun voorsprong aan het vergroten met o.a. Trentin Teunissen Berckmoes en Stuyven. Volgend jaar toch ook maar overwegen om over te stappen van het kopmannen spel naar het groene vinkjes spel😂 Chapeau voor Pogi, zo op je muil gaan en dan alsnog winnen. C3 WvA was wel lkkr vandaag 🫡 Nu de berichtgevingen omtrent Matje in de gaten houden anders kan Pedersen er nog weleens ingewisseld worden.

NOAD1912
DennisdeMenniss
Die groene vinkjes aka kasseimannen teams zijn wel lkkr hun voorsprong aan het vergroten met o.a. Tr...

Ja Trentin is wel echt een puntenpakker dit jaar.. helaas uit mijn defitieve team geklikt.

BigMig
NOAD1912
Ja Trentin is wel echt een puntenpakker dit jaar.. helaas uit mijn defitieve team geklikt.

Tja, voor zulke knapen had je dus bij de puzzel vooraf weinig plek. Dan is het misschien jammer dat je 'm mist, maar als je straks ergens in de E3, BdP of SP mooi nog iemand achter de hand hebt die als 3e kopman dienst kan doen zodat je een pechgeval kunt opvangen compenseert dat weer.

martijncr

Zij die Pidcock capte, chapeau! En wat bizar dat Pedersen zó (en zo snel) weer terugkomt zeg, amai! 

ditisdavid

Fretin keert morgen terug in koers, hopelijk net op tijd om weer iets van vorm te hebben in Brugge. Dat gezegd hebbende, als het weer woensdag zo is als nu voorspeld wordt het ook zeker een optie om een Florian Vermeersch daar te cappen...

Blaagstra

Heeeerlijke koerrrrrs...matje what happend in the end? Leuk voor de sloveen, maar kan de man even id xray/bloed voor de controle. Het is nu toch teveel buitennormaal, vooral na zo een val. Verder: mn grote vrind Pidcock levert, in de poule schiet ik omhoog vanwege mn C2 vd man, ondanks redelijk aanwezige 'nototdo'communicatie, zoals od forum bij aantal 'statuskenners'. 0% had de man op C2, uberhaupt bd C's. Vertel beste volgers en MsScorito: zou in dit spelletje hier nou niet een extra puntenbonus voor 0% C's moeten uitgekeeerd worden, dus extra risiconememersbonus? wie lijkt dit niet te verdedigen?

NOAD1912
ditisdavid
Fretin keert morgen terug in koers, hopelijk net op tijd om weer iets van vorm te hebben in Brugge....

Ik denk niet dat ik het aandurf Fretin alweer te cappen.. Met Bittner en Mikhels mooie alternatieven. Wel mooi dat ie weer koerst. 

Coureurs du Courage
Blaagstra
Heeeerlijke koerrrrrs...matje what happend in the end? Leuk voor de sloveen, maar kan de man even id...

Alsof dat al niet genoeg winst is.. Sorry dat ik het zeg, maar het komt mij over alsof je de hele dag op het terras in de zon hebt lopen pimpelen. Maar proficiat met de goede keuze 👍 

Nicov11
NOAD1912
Ik denk niet dat ik het aandurf Fretin alweer te cappen.. Met Bittner en Mikhels mooie alternatieven...

Wat zijn de verwachtingen bij deze twee mannen voor SP?

klaas drr
NOAD1912
Ik ontken ook nergens dat dit geen kopmannenspel is, maar de breedte doet er wel degelijk toe om op...

Omdat ze toevallig gecapt zijn in PN,  spel duurt nog lang.  Woensdag in Bdp kun je weer inlopen als je 4 sprinters hebt. 

Coureurs du Courage
NOAD1912
Ik denk niet dat ik het aandurf Fretin alweer te cappen.. Met Bittner en Mikhels mooie alternatieven...

Als Fretin morgen GP Monsere wint (of podium fietst), durf ik het wel weer aan. Alternatief is om achter je oren te Crabben.

Mihkels en Bittner lijken me sowieso meer solide keuzes. Ik hoop trouwens nog steeds op deelname van Milan (Jonathan Milan, welteverstaan).

Jens Voigt

Als Groenewegen morgen goed is dan is hij ook kandidaat om mijn team te gaan versterken.

kciM

Volgens Bram Vandecapelle (wielerjournalist DPG Media) rijdt WvA geen E3. 

Guido Maltempi

Helaas verkeerd gegokt met Grégoire op C3. En stiekem toch ook wel balen dat ik de Mads in wissel nog niet aandurfde, al was het rationeel gezien volkomen logisch om die beslissing uit te stellen tot de E3. Hopelijk krijgt Milan in Brugge de kans om die misgelopen Mads-op-C3-punten te compenseren.

Spakeloos

Na vandaag wel een beetje medelijden met Del Toro. Zit je vooraan en vallen o.a. Pogi, WVA, MVDP, Pidcock allemaal (enigszsins), mag je niet doorrijden. Maar goed, zijn kans komt nog wel waarschijnlijk. 

Zitvlees

Nu weet ik nog steeds niet of ik Wout of Mads erin moet wisselen..

berggie1987
Guido Maltempi
Helaas verkeerd gegokt met Grégoire op C3. En stiekem toch ook wel balen dat ik de Mads in wissel no...

Ik snap dat ik (als vroege Mads wisselaar) nu heel makkelijk praten heb. De kans dat hij niet in de punten zou rijden was ook groot was (en ik heb hem zelf ook niet durven cappen), maar er waren wel degelijk ook argumenten hem nu al te nemen:

1. Hij heeft in het verleden bijna altijd top 10 gereden.
  2. Hij heeft geen been blessure gehad, maar sleutelbeen en pols, waardoor je minder conditie verliest dan bij een ernstige ziekte of been blessure.
  3. Milan aan Remo is een vrij makkelijke koers om zonder ritme te rijden (ik vind deze uitslag ook zeker nog geen garantie voor Rvv of pr)
  4. Dat hij zich eigenlijk al had teruggetrokken voor msr en hem toen toch reed vond ik duiden op een boven verwachting goed herstel. 

timanovic

Mooie race gezien, gestegen naar 98,9.

Vanochtend wout ingebracht voor milan, die maakte het in extremis nog zeer knap waar. Dat maakt het niet cappen van pidcock toch nog goed.

Ook blij met Berckmoes. 

WOOP

Wat is eigenlijk de status van Kaden Groves? Ik lees er weinig over.

Zit er toch aan te denken hem er uit te halen voor bijvoorbeeld Groenenwegen.

JW

'Enfant terrible' Jantje Christen sleutelbeen gebroken.

Spakeloos

https://www.wielerflits.nl/nieuws/wout-van-aert-slaat-e3-saxo-classic-over/

Waarschijnlijk geen van Aert in E3

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

Kunnen ze niet even in Italië blijven en alvast de Giro rijden? Ook stom van mezelf om gisteren te lang uit te slapen om te kunnen wisselen :D.

Ook een flink verkeerde aanname van de bookies en mij om te denken dat Ganna in eigen land bij de echt grote mannen hoort. Dan zijn de subtoppers met pech toch gewoon beter, laat staan de grote twee.

kciM

Groenewegen wint GP Monseré

1 2 ... 154 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.