Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 158 ... 215 216
Jens Voigt

Nog 2 wissels nodig voor Brugge, nog 1tje om Scheldeprijs nog te repareren, dan nog 1 om Mads in te brengen, dan nog 1 a 2 voor de Brabantse Pijl, en dan uiteraard Evenepoel nog brengen. Dan ben ik er wel, of ik moet Wout ook nog willen brengen. En nog eentje om wat blessures op te vangen.

Wielerphilippe

Ben bang dat Jules Hesters gewoon kopman is bij Team Flanders, werd gister 11e en lijkt in prima vorm in tegenstelling tot onze Crabbe met ze gebroken duim. Ben bang dat iedereen zo met anderhalve kopman overblijft hier... Bahh ik wil gewoon echt geen Groenewegen inwisselen 😂

Jens Voigt

Aniolkowski misschien ook wel een optie als je het geld niet hebt. Rijdt waarschijnlijk ook de Scheldeprijs.

Koekebakker

Pff.. het blijft puzzelen en improviseren. De sprintkoersen als grootste uitdagingen.

Ik was net als iedereen op zoek naar de juiste sprinter als wissel voor BdP en SP. Maar wordt BdP uberhaupt een sprint? Windkracht 5, 7 graden en regen. Dat wordt een slijtagekoers. 

En QS stuurt uberhaupt geen massasprinter, die gaan het peloton niet bij elkaar houden, maar sowieso koers maken en hopen dat het een beperkt groepje aan de finish wordt.

Jo de Haan
Pipi112
Het is en blijft maar een spelletje. Natuurlijk begrijp ik dat veel mensen hier er ontzettend veel t...

+1

Edd1e
Koekebakker
Pff.. het blijft puzzelen en improviseren. De sprintkoersen als grootste uitdagingen.   Ik was net a...

Rex is ook geen koekebakker in de sprint..

Koekebakker
Edd1e
Rex is ook geen koekebakker in de sprint..

Haha, nee maar in een massasprint gaat die de koers niet winnen. In een uitgedunde groep of vluchtersgroep wellicht wel.

ThiasPinarello

Na steeds weer te lezen dat het een kopmannenspel is nu toch sterk aan het overwegen om een wissel te doen voor de RvB en SP. Dan toch maar niet met 3 wissels naar de heuvels. 
Al voelt het naar verhouding niet optimaal om een wissel voor maar 2 wedstrijden te brengen. Zeker in sprints waar ook weer van alles kan gebeuren. 

Zolderman
ThiasPinarello
Na steeds weer te lezen dat het een kopmannenspel is nu toch sterk aan het overwegen om een wissel t...

3 wissels voor heuvels klinkt opzich ook wel veel. Hoeveel starters heb je in BP en AGR? Zie bij mezelf dat deze 2 koersen nu de zwakke plek in mijn selectie zijn met maar 2 renners per koers na het uitvallen van Christen. Andere al ideeen hoe dit op te vangen? Del toro zou de ideale vervanger zijn als die ook BP en AGR zou rijden nu bekend is dat hij wss e3 gaat rijden..

Spakeloos
ThiasPinarello
Na steeds weer te lezen dat het een kopmannenspel is nu toch sterk aan het overwegen om een wissel t...

Dan neem je toch een Sprinter die ook andere rondes deelneemt? Die zijn ook wel te vinden. 

RedDevil
ThiasPinarello

Lijkt me volledig afhankelijk van je bezetting in de Waalse koersen. Als je daar genoeg man hebt, zie ik geen enkele reden om nu niet te wisselen. Heb zelf bijvoorbeeld nog alle 3 mijn wissels. Voor de Waalse koersen zit ik heel breed in de kopmannen en morgen ineens juist niet meer, dus voor mij een no-brainer om 1 (of zelfs 2) sprintbommen te brengen.

LukasKubis

Minder dan 24 uur vantevoren en nog geen officiële startlijst, man man

TourDeFranceUnchained
RedDevil
Lijkt me volledig afhankelijk van je bezetting in de Waalse koersen. Als je daar genoeg man hebt, zi...

Morgen gevoelstemperatuur van -2, hele dag regen en windkracht 5. Die wind is ook nog noord westen wind, oftewel precies wat nodig is om waaiers te creëren als men van zuid naar noord fietst.

Niet om je feestje te verpesten maar ik zou nog een nachtje slapen over die 2 sprinters inbrengen. Voor hetzelfde geld zie je ze in de 2e waaier over de finish rollen of onderkoeld afstappen...

Laatst gewijzigd
Ecco
TourDeFranceUnchained
Morgen gevoelstemperatuur van -2, hele dag regen en windkracht 5. Die wind is ook nog noord westen w...

Blij dat ik thuis op de bank zit.

TimTornTeut
TourDeFranceUnchained
Morgen gevoelstemperatuur van -2, hele dag regen en windkracht 5. Die wind is ook nog noord westen w...

Even afwachten met wie Uno X aankomt en ze er dan allemaal inwisselen

Stootlek

Morgen lijken JP en F. Vermeersch mij zekere caps gezien de omstandigheden. Heb verder nog Fretin, Aular en Crabbe als opties voor C3. Daarvan kampt Fretin met klachten aan zijn luchtwegen, is Aular gevallen in MSR en rijdt Crabbe rond met een gebroken duim. Het lijkt me lood om oud ijzer, of heeft er iemand andere info/gedachtes?  

Laatst gewijzigd
TimTornTeut
Stootlek
Morgen lijken JP en F. Vermeersch mij zekere caps gezien de omstandigheden. Heb verder nog Fretin, A...

Aular viel tegelijk met Christen en stapte af. Geen idee over blessures

Stootlek
TimTornTeut
Aular viel tegelijk met Christen en stapte af. Geen idee over blessures

Zie echt net dat hij inderdaad gevallen is. :( Lijkt me dus alle drie geen lekkere optie als C3.

Fietsopa

De startlijst is zo juist binnen gekomen.

Geen Milan, wel een Fretin en Crabbe.

WOOP

Hofstetter toch ook wel interessant. Rijdt RvB en SP en sprokkelt toch altijd wel wat puntjes mee.

TimTornTeut
Fietsopa
De startlijst is zo juist binnen gekomen.   Geen Milan, wel een Fretin en Crabbe.

Het wordt wel sprokkelen op deze manier. Ook geen De Lie... Een wissel wordt wel bijna een vereiste

Laatst gewijzigd
Canyon72

Geen wissel hier voor sprintritten, neem mijn verlies wel met Philipsen, Fl. Vermeersch, Crabbe en Fretin.

ThiasPinarello
Zolderman
3 wissels voor heuvels klinkt opzich ook wel veel. Hoeveel starters heb je in BP en AGR? Zie bij mez...

Steeds maar 2 plekken gevuld. Tenzij Wellens nog op gaat stappen. Daar zijn dus zeker nog wel in ieder geval 2 wissels hard nodig. 
Dank ook voor de andere nuttige reacties. Nog even een dagje puzzelen!

Witte87

Met oog op de weersvoorspellingen morgen ga ik waarschijnlijk toch niet wisselen. Dan heb ik erna nog 1 wissel voor de kasseien en nog 1 voor de heuvels.
Ik zie op de voorlopige startlijst nu ook opeens MvdBerg staan (een van mijn miskopen tot nu toe). Dan heb ik naast Philipsen, Fretin en Crabbe nog de mogelijkheid om Vermeersch te cappen en toch 5 renners aan de start te hebben.

KV

Fretin doet niet mee mannen/vrouwen. 

1 2 ... 158 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.