Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 159 ... 215 216
Harderijder

Zien jullie Vermeersch als een serieuze cap optie? Ik zou hem erin wisselen, waardoor ik ook gelijk E3 en wat Pogacar teampunten erbij krijg. 

Zolderman
KV
Fretin doet niet mee mannen/vrouwen. 

Waar lees je dit? Zijn team heeft zijn deelname namelijk wel bevestigd.

NielsH97

Nou op basis van de rugnummers zijn zowel Crabbe als Fretin geen kopman.

C3 dan voor Vermeersch? Lijkt me toch vreemd mochten zij na afgelopen editie niet gewoon voor Molano gaan.

Cold Palmer

Beetje irritant dat mensen hier steeds posten dat Fretin niet rijdt, maar als er om een bron of duidelijkheid gevraagd wordt dat het dan muis stil is..

Cofidis heeft niks gecommuniceerd na de ploeg werd bevestigd, dus laat dan gewoon weten waar je dit vandaan haalt. 

Witte87
Cold Palmer
Beetje irritant dat mensen hier steeds posten dat Fretin niet rijdt, maar als er om een bron of duid...

Idd ja, er is al een keer of 3 naar de bron gevraagd en op PCS staat hij er gewoon bij tussen de bevestigde namen.

KV

Kan de link van facebook idd ook niet posten hier. 
Zoek gewoon op Fanpage Milan Fretin. 

‼️Woensdag GEEN Ronde van Brugge voor Milan‼️

Milan blijft sukkelen met zijn gezondheid, vooral aan de luchtwegen! In samenspraak met de ploegdokter is besloten om woensdag niet te rijden en Milan hopelijk weer fit op de fiets te krijgen tegen zondag voor Gent-Wevelgem 🤞🏻

Laatst gewijzigd
KV

En voor de Del Toro fetisjisten: toch geen E3. 

Witte87
KV
Kan de link van facebook idd ook niet posten hier. Zoek gewoon op Fanpage Milan Fretin.  ‼️Woensdag...

Thanks, hier hebben we wat aan :-)

Zolderman
KV
Kan de link van facebook idd ook niet posten hier. Zoek gewoon op Fanpage Milan Fretin.  ‼️Woensdag...

Dus wordt de facebook fanpage als betrouwbare bron gezien hier? Meer dan de bevestigde lijst van cofidis zelf..?

KV
Zolderman
Dus wordt de facebook fanpage als betrouwbare bron gezien hier? Meer dan de bevestigde lijst van cof...

Geloof wat je wil geloven

Zolderman
KV
Geloof wat je wil geloven

Haha nee mee eens, bedankt voor het delen in ieder geval. Zullen morgenochtend wel weten of dat 100% waar is

Tiskuuurs
Zolderman
Dus wordt de facebook fanpage als betrouwbare bron gezien hier? Meer dan de bevestigde lijst van cof...

Beetje afhankelijk van hoe close de fanclub is met Milan denk ik.. Angie Chiaverini (beheerder) is degene bij wie je moet zijn voor meer duidelijkheid.. Ik lees in de FB-comments dat het gisteren avond pas is beslist.

Over "krochten van het internet" gesproken... Dit forum of de comment sectie van de fanpage :-)? 

niek-vdv

Angie is zijn moeder ;)

AllezzPogie
KV

In de reacties geeft mevr Angie (beheerder en mama) aan dat er gisteravond is besloten toch te starten

niek-vdv
AllezzPogie
In de reacties geeft mevr Angie (beheerder en mama) aan dat er gisteravond is besloten toch te start...

Nope

ivo001

De gifbeker was nog niet leeg, nu ook al geen Mikhels aan de start.

Straks zakken we nog onder de 10%...

bdebouwer
AllezzPogie
In de reacties geeft mevr Angie (beheerder en mama) aan dat er gisteravond is besloten toch te start...

Volgens mij juist andersom, dat die dus niet start en dat dat gisteravond is besloten.

RedDevil

Wel mooi hoe het halve forum hier in de ban is van de moeder van Milan Fretin 🤣

CyclingDonkey
RedDevil
Wel mooi hoe het halve forum hier in de ban is van de moeder van Milan Fretin 🤣

😂😂

Nicov11

Cees Bol (Decathlon lekker bezig) of Hugo Hofstetter (meer individuele klasse?)

Zeg het maar. Ik weet het niet meer.

TimTornTeut

Denken jullie dat EF gaat sprinten met Lamperti of met Van den Berg? 

Jan Janssens

Fretin zal inderdaad niet starten (als de mama het zegt). Echter ivm kopmannen. Staar jullie niet blind op rugummers. Er zijn wel degelijk nog teams die rugnummer alfabetisch geven, vandaar dus onze Poolse vriend Aniolkowski met nummer 1 vd ploeg.. Lotto doet dit bvb ook (P.S. hij is nu door uitvallen Fretin echter wel kopman inderdaad)

ivo001
Nicov11
Cees Bol (Decathlon lekker bezig) of Hugo Hofstetter (meer individuele klasse?) Zeg het maar. Ik wee...

Oded Kogut.

Zolderman
TimTornTeut
Denken jullie dat EF gaat sprinten met Lamperti of met Van den Berg? 

Lamperti is mijn cap dus zal wel van den Berg worden

TilburgsTrots

Heeft er iemand mogelijk ergens een update gezien omtrent Kaden Groves? Is de verwachting dat hij nog wel wat koersen gaat rijden dit voorjaar of is het totale rust tot de Giro? Die 1,5miljoen aan hem had ik achteraf liever besteed aan een Stuyven voor de keienklassiekers. 

1 2 ... 159 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.