Ik heb hetzelfde dilemma. Alleen neig ik er meer naar om de twee wissels over te houden voor de heuvels om daar echt verschil te maken ten opzichte van teams die geen wissels meer hebben. Het veilige daaraan is dat je dan de renners kan kiezen die in vorm zijn en fit zijn. Ik heb overal genoeg renners staan. Alleen de BP met Wellens is nog penibel. (Heb hem expres gehouden en niet zoals velen Jorgenson gepakt om een wissel over te houden omdat Wellens dan misschien weer koerst)
Morgen en de Schelde kan zomaar heel anders verlopen dan een sprint met de beste sprinters op papier. Ik bewaar mijn twee wissels dus al moet ik zeggen dat Pedersen nu brengen wel erg verleidelijk is voor mijn gevoel.
Is er dan al wat bekend over wellens?
Bij Pedersen blijft toch de vraag hoe zijn pols het houdt op de kasseien. Ook lijken de kasseiklassiekers me zwaarder dan milaan- dan remo, dus ik zou nu niet concluderen dat hij daar ineens top is. Dan heb ik meer vertrouwen in Wout op basis van Strade en tirenno
Ik durf het nog wel aan om Wellens te houden, Als hij een beetje hersteld zoals de gemiddelde wielrenner doet (2 x zo snel als een gemmideld persoon😂) kan het zowaar nog een verschilmaker kunnen zijn aangezien 33 % van de renners hem er al uit hebben gewisseld en iedereen toch krap zit in BP en AgR. Maarja is natuurlijk een inschatting die ook compleet fout kan zijn.
Verwachten jullie dat Fretin morgen voor zichzelf mag rijden en dus Cofidis met meerdere mannen gaat sprinten? Of is hij nu meer een aantrekker voor Aniolskowski gezien zijn ziekte de afgelopen periode? Heb nu Philipsen, Mikhels (eenzelfde kwestie met Lamperti) en Aular als C. Fretin en F. Vermeersch nog achter de hand.
Capiot, aardig programma idd. Maar valt vaak tegen qua punten. Althans de paar keer dat ik hem had. Dan Steffen de Schuyteneer. Rijdt RvB en SP. Als ik nog genoeg wissels had koos ik die.
Hier hetzelfde lijstje maar heb toch Groenewegen gebracht voor Kung (aanvankelijk was het plan voor Vingegaard+500k).
Niet alleen om hier wat breder te zitten maar ook in Scheldeprijs. Fretin en Crabbe cap ik vandaag overigens niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.