Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 161 ... 215 216
Beekman87

Weet iemand of Turner veel last heeft gehad van zijn val in Sanremo? Ik overweeg hem als 3e kopman in te zetten

Beekman87

Ik zit momenteel met 1. Philipsen 2. Fretin 3. Turner. Heb ook nog Vermeersch als optie

Zitvlees
WOOP
De enige koersen waarin ik momenteel nog dun bezet ben, zijn BdP, SP en BP. Ik overweeg om Wellens &...

Tja zit in hetzelfde schuitje. Maar er zijn nog zo weinig renners bekend die in bp starten. Del Grosso lijkt me ook geen zekerheidje.

dvsermelo

Ik heb nog 1 miljoen over en wil Milan wegdoen. Help me alsjeblieft wie mijn gouden wissel moet worden:

Pedersen of Van Aert? 

ThiasPinarello
dvsermelo
Ik heb nog 1 miljoen over en wil Milan wegdoen. Help me alsjeblieft wie mijn gouden wissel moet word...

Als je nu nog kan kiezen lijkt Ped me de beste optie. En een koersje meer.

Buikopstang
WOOP
De enige koersen waarin ik momenteel nog dun bezet ben, zijn BdP, SP en BP. Ik overweeg om Wellens &...

Ik heb hetzelfde dilemma. Alleen neig ik er meer naar om de twee wissels over te houden voor de heuvels om daar echt verschil te maken ten opzichte van teams die geen wissels meer hebben. Het veilige daaraan is dat je dan de renners kan kiezen die in vorm zijn en fit zijn. Ik heb overal genoeg renners staan. Alleen de BP met Wellens is nog penibel. (Heb hem expres gehouden en niet zoals velen Jorgenson gepakt om een wissel over te houden omdat Wellens dan misschien weer koerst)

Morgen en de Schelde kan zomaar heel anders verlopen dan een sprint met de beste sprinters op papier. Ik bewaar mijn twee wissels dus al moet ik zeggen dat Pedersen nu brengen wel erg verleidelijk is voor mijn gevoel. 

floda

Ik ga morgenochtend definitief beslissen. Kijk ik nog naar weer en hopelijk maakt wva voor 12 uur dan nog bekend of die wel e3 prijs gaat doen. Dan hoef ik niet mads/laporte te brengen en dan kan ik 1 wissel voor de 2 sprintwedstrijden gebruiken en 1 voor agr. 

martijncr
BigMig
Ja het is een lastige situatie inderdaad. Maar zolang het nog slechts jeukt om te picken is dat bete...

Ik mis, zoals iemand eerder al opperde, echt reactie/emoji's bij posts 😅

martijncr
BigMig
Ja het is een lastige situatie inderdaad. Maar zolang het nog slechts jeukt om te picken is dat bete...

Ik mis, zoals iemand eerder al opperde, echt reactie/emoji's bij posts 😅

Coureurs du Courage
floda
Ik ga morgenochtend definitief beslissen. Kijk ik nog naar weer en hopelijk maakt wva voor 12 uur da...

Wout rijdt geen E3. Heb ff de bron niet, maar volgens mij heel artikel bij Sporza.

Zitvlees
Buikopstang
Ik heb hetzelfde dilemma. Alleen neig ik er meer naar om de twee wissels over te houden voor de heuv...

Is er dan al wat bekend over wellens?

Bij Pedersen blijft toch de vraag hoe zijn pols het houdt op de kasseien. Ook lijken de kasseiklassiekers me zwaarder dan milaan- dan remo, dus ik zou nu niet concluderen dat hij daar ineens top is. Dan heb ik meer vertrouwen in Wout op basis van Strade en tirenno

Canyon72
Zitvlees
Is er dan al wat bekend over wellens?   Bij Pedersen blijft toch de vraag hoe zijn pols het houdt op...

Ik heb beslist, ik ga voor beiden : Van Aert en Pedersen 😁

TourDeFranceUnchained
Coureurs du Courage
Wout rijdt geen E3. Heb ff de bron niet, maar volgens mij heel artikel bij Sporza.

Bijzonder aangezien Visma morgen pas de definitieve beslissing over een eventuele deelname aan E3 maakt.

Wielerphilippe

Ik durf het nog wel aan om Wellens te houden, Als hij een beetje hersteld zoals de gemiddelde wielrenner doet (2 x zo snel als een gemmideld persoon😂) kan het zowaar nog een verschilmaker kunnen zijn aangezien 33 % van de renners hem er al uit hebben gewisseld en iedereen toch krap zit in BP en AgR. Maarja is natuurlijk een inschatting die ook compleet fout kan zijn.

Ruubstacarnaval

Verwachten jullie dat Fretin morgen voor zichzelf mag rijden en dus Cofidis met meerdere mannen gaat sprinten? Of is hij nu meer een aantrekker voor Aniolskowski gezien zijn ziekte de afgelopen periode? Heb nu Philipsen, Mikhels (eenzelfde kwestie met Lamperti) en Aular als C. Fretin en F. Vermeersch nog achter de hand.

martijncr

In mijn twijfel-mayhem nog een naam gevonden die over het hoofd wordt gezien: Capiot. Rijdt nog een deftig programma en kan van alles een beetje. Als ie morgen bij de top-10 zit, is het daarna alleen maar bonuspunten. Echter geen SP op zijn deelnamelijst 

Valvuillerdemoz
martijncr
In mijn twijfel-mayhem nog een naam gevonden die over het hoofd wordt gezien: Capiot. Rijdt nog een...

Capiot, aardig programma idd. Maar valt vaak tegen qua punten. Althans de paar keer dat ik hem had. Dan Steffen de Schuyteneer. Rijdt RvB en SP. Als ik nog genoeg wissels had koos ik die. 

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Morgen ga ik voor Philipsen, Waerenskjold en Florian V. Fretin maar even geen cap.

Dampe hin

NW 5-6 bft. Das wel een pittig tochtje?

timanovic

Dat wordt chaos. Ik heb geen wissels meer die ik hier aan wil besteden, kans op valpartijen wordt weer groot.

Ik durf het wel aan met Philipsen, Vermeersch, Crabbe en Fretin

ThiasPinarello
Dampe hin
NW 5-6 bft. Das wel een pittig tochtje?

Dat lijkt me dan weer niet in het voordeel van Groenewegen. (Of vooral, niet gunstig voor zijn ploeg)

Rubik
timanovic
Dat wordt chaos. Ik heb geen wissels meer die ik hier aan wil besteden, kans op valpartijen wordt we...

Hier hetzelfde lijstje maar heb toch Groenewegen gebracht voor Kung (aanvankelijk was het plan voor Vingegaard+500k).

Niet alleen om hier wat breder te zitten maar ook in Scheldeprijs. Fretin en Crabbe cap ik vandaag overigens niet.

TimTornTeut

Ik zie op veel plekken Lamperti getipt worden vandaag, maar denken jullie niet dat het aan Mihkels is vandaag? 

Zolderman
TimTornTeut
Ik zie op veel plekken Lamperti getipt worden vandaag, maar denken jullie niet dat het aan Mihkels i...

Ik heb Lamperti dus ben misschien biased. Maar kijk het instaverhaal van EF, daar staat de startlijst voor Brugge, met 1 man paginagroot afgebeeld.

Bob

Denk Mihkels meeschuiven in de aanval in de finale, Lamperti voor de sprint van het peleton (of wat daar van over is).

1 2 ... 161 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.