Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 162 ... 215 216
Ecco

Fretin krijgt zowaar een ster van Sporza. Wellicht hebben ze zijn moeder gesproken?

Laatst gewijzigd
Ecco
Bob
Denk Mihkels meeschuiven in de aanval in de finale, Lamperti voor de sprint van het peleton (of wat...

Of Mikhels in de voorste waaier, Lamperti niet. Dat hoop ik tenminste...

sprintgeit

Heb soms de neiging om naar buiten te kijken en dan het weer naar Belgie te extrapoleren. Dat is natuurlijk nooit 100% correct, maar als het er maar een beetje in de buurt komt dan gaat dit geen rechttoe rechtaan sprint worden. 

Niki Terpstra heeft met S-QS echt de waaier "hit squad" meegenomen met o.a. Lampaert,  Rex, van Lerberghe en van Gestel. Met zo'n Rex als kopan, hebben die ook alle incentive om wat snel volk naar huis te rijden. 

Mannen als Philipsen, Rex, Lamperti, Waerenskjold, Bol en Vermeersch, stijgen daardoor in mijn achtting. De algemene voorspelbaarheid van dit soort "kutweer ritten" is vaak erg laag. Met uitzondering van Philipsen vind ik een podium bijna niet meer te voorspellen nu, dus mijn neiging om te wisselen wordt wel minder en minder. Zeker omdat ik voor SP met Meeus nog wel redelijk oke zit. 

Guido Maltempi

Ik heb Bauhaus mee als extra sprintjoker, die wordt vandaag m’n C2 met Florian V op C3. Misschien wissel ik ze nog om, afhankelijk van de interviews voor de start. De gebroken krabbenvinger en de zoon van de moeder van Fretin mogen me verrassen.

sprintgeit
Ecco
Fretin krijgt zowaar een ster van Sporza. Wellicht hebben ze zijn moeder gesproken?

Voelt inderdaad wel gek dat 'ie maar op die lijst blijft staan en je op Sporza ook niks leest. Anderzijds is moeder wel een hele dichte bron en heeft ze een track record van juiste info delen. Ben bang dat als ik 'm toch op C3 laat staan je uiteindelijk na 5 minuten uitzending te horen krijgt "Milan Fretin heeft toch besloten niet op te stappen.." zou niet de eerste keer zijn. Weer nodigt ook niet echt uit als je al weken last van je gezondheid hebt, ik zou het in zijn plek sowieso niet doen.

Tbosman

Ik twijfel ook enorm. Heb Philipsen (C1), Groenewegen, Vermeersch, Fretin en Crabbe staan.
Ga niet wisselen (kom met deze club ook wel uit in SP), moet nog coveren voor E3 en wil 2x wisselen voor de heuvels.
Denk dat ik Groenewegen laat staan voor C2, Rockets rijden lekker hoop dat ze mee kunnen mocht het op waaiers uitdraaien. Had Fretin voor C3 staan, maar gezien bovenstaande denk ik dat ik voor Vermeersch ga.

Witte87
Tbosman
Ik twijfel ook enorm. Heb Philipsen (C1), Groenewegen, Vermeersch, Fretin en Crabbe staan.Ga niet wi...

Waaraan twijfel je dan? Lijkt mij niet zo moeilijk met de opties die je beschikbaar hebt. Denk dat 95% van de deelnemers deze opties zou wensen vandaag.

Tbosman
Witte87
Waaraan twijfel je dan? Lijkt mij niet zo moeilijk met de opties die je beschikbaar hebt. Denk dat 9...

Wel of geen Fretin op cap 3

Witte87
Tbosman
Wel of geen Fretin op cap 3

Lees op de fb pagina Fanpage Milan Fretin maar eens de reacties van de auteur. Daarnaast nog de weersvoorspelling. Ik zou FM op C3 zetten. 

yanick01

Heb toch gekozen om Hugo hofstetter in te brengen, nog 2 wissels over voor de heuvels 😅

yanick01

Maar even een kruisje slaan

Laatst gewijzigd
Ramonster
Ecco

🤣

Bob

Voor een ander spel twijfel ik nog tussen Rex en Vermeersch. Tis wel een Quickstep weertje natuurlijk...

martijncr

Ik neig nu meest naar mijn eerste wissel Rex te brengen, maar Bittner is ook nog een overweging. Beide staan er niet op voor SP waar ik nog wel een mannetje nodig heb. Ik denk dat Bittner grootste kans heeft dat hij wordt opgesteld bij SP en ook mét Jakobsen kort bij zal staan. Maar Rex gaat denk ik drie keer top 10 rijden in de aankomende koersen. Iemand nog een goed argument voor of tegen één van deze heren? 

Bob
martijncr
Ik neig nu meest naar mijn eerste wissel Rex te brengen, maar Bittner is ook nog een overweging. Bei...

In welke koersen verwacht je Rex nog meer top 10?

martijncr
Bob
In welke koersen verwacht je Rex nog meer top 10?

IFF en PR, rijdt daar al drie jaar op rij resultaat en steekt nu in evengoede zo niet betere vorm

bdebouwer
martijncr
IFF en PR, rijdt daar al drie jaar op rij resultaat en steekt nu in evengoede zo niet betere vorm

Ik verwacht Rex eerlijk gezegd niet in SP, omdat die natuurlijk geen pure sprinter is, en ik eigenlijk verwacht dat ze dan gewoon met Merlier gaan doen. 

Zelf zou ik voor een echte sprinter gaan, die sowieso beide rijdt, in plaats van punten sprokkelen in koersen waar je hem toch geen kopman gaat maken. 

bdebouwer

Fretin start niet

KV

Geen Fretin volgens sporza. Wie had dit kunnen denken zeg!

Dynasty

Edit: nvm.

Laatst gewijzigd
mirkodek

Ik ga niet specifiek voor Brugge wisselen. Maar er is een scenario dat ik F. Vermeersch ga brengen en dan het liefst vandaag al.

Het liefst breng ik voor E3 Pedersen aangezien hij alle plekjes opvult voor de kasseien. Daar zit ik nu namelijk met alleen Laporte en Vacek (achter Mathieu en Pogi, en wat sprinters). Die kan ik echter alleen maar brengen met twee wissels. Daarbij heb ik de keuze voor Grégoire (die ik sowieso wel wil brengen) maar dan moet Wellens eruit (wat voor BP in principe gewoon een C2 voor een C2 betekent) of een 1K renner voor de heuvels. Del Toro rijdt vooralsnog alleen de laatste twee en Vauquelin (als ie ze gaat rijden) heb ik al.

Scenario twee is Pedersen opgeven en gewoon gaan voor de wissel Küng -> F. Vermeersch/Stuyven. Vermeersch rijdt 2 ritten meer, maar ik verwacht van Stuyven hogere eindklasseringen. Aan de andere kant rijdt Stuyven de koersen waar alle toppers meerijden dus dat maakt de kans ook weer wat kleiner. In dit scenario breng ik waarschijnlijk alsnog Grégoire voor E3 (ipv Groves). En dan kan ik later voor de heuvels nog een renner inbrengen.

Scenario 2 lijkt objectief het beste (of mis ik iets?) maar de FOMO voor Pedersen is real. Stuyven en Vermeersch lijken allebei redelijk in vorm, waarbij Vermeersch misschien nog de bonus heeft van teampunten in RVV en PR. Dilemma dilemma.

bdebouwer

benieuwd hoeveel % hem toch als tweede of derde cap heeft straks. 

martijncr
bdebouwer
Ik verwacht Rex eerlijk gezegd niet in SP, omdat die natuurlijk geen pure sprinter is, en ik eigenli...

Ja true, ik heb denk ik Rex fomo als ie vandaag top 3 rijdt en ik Bittner bijv kies en hij twaalfde wordt. Maar rationeel is het beter om Bittner te kiezen of zelfs Schuyteneer 

bdebouwer
martijncr
Ja true, ik heb denk ik Rex fomo als ie vandaag top 3 rijdt en ik Bittner bijv kies en hij twaalfde...

En je overweegt Groenewegen niet?

Wicked Wout
Witte87
Lees op de fb pagina Fanpage Milan Fretin maar eens de reacties van de auteur. Daarnaast nog de weer...

Hebben we Tom Harding hier op het forum? Mooi dat je maar gewoon vraagt op fb of je hem kunt cappen vandaag 🤣

1 2 ... 162 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.