Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 168 ... 215 216
Coureurs du Courage

Een sleutelbeenbreuk staat 6 weken voor. Nu kan dat met operatie sneller gaan en kan je op de rollers conditie op peil houden. Maar kijk naar Pedersen als voorbeeld - dat was heel erg snel dat hij terug was, echter, nog steeds een week of 6. Dat betekent dat het voorjaar voorbij is voor Jan Christen.

Dank voor de input Zolderman. Probleem is dat ik niet een renner zie verschijnen op de startlijst van BP en AGR die beide rijdt & ik bovendien cap waardig acht boven C3 voor beide koersen. Met Pidcock en Gregoire denk ik waardige C1/C2 te hebben. Dan kan mijn wissel daar 'slechts' 2x dubbel scoren en ik verwacht dat die dus geen 100 punten pakt maar zo'n 60 punten max. Dat is 240 punten. Doe er wat sprokkel werk bij in de andere koersen en kom ik uit op 300 punten max. Dat zie ik Pedersen, zonder cap punten, zeker wel halen. Ik verwacht geen punten meer van Milan. Maar ik ga het zeker uitrekenen tzt of het een goeie wissel is gebleken.

janstof

Ik zit een beetje met dezelfde dilemma al anderen. milan wisselen voor Pedersen/WVA of bijvoorbeeld een stuyven inbrengen. Stuyven kan voor E3 prima top5 rijden en bij PR en RVV zie ik hem ook wel top 10 halen, bij GW zie ik weinig punten voor hem. Als Milan 2x 10e word dan haalt hij bijna 100 punten. Daarnaast is er ook nog een prima kans dat hij teampunten kan halen met Pedersen. Als Milan wel meekan dan kan hij ook naar de 150 punten gaan. 

een andere optie is Wellens en Groves wisselen voor Seixas en Pedersen/WVA. 
Het probleem is dat ik dan vroeg wissel voor de Ardennen , wat een risico is. Tevens heb ik maar 3 man over heb voor BP (Pidcock, Gregoire, Hermans) en dat vind ik wel mager. 

wat zouden jullie adviseren?

berggie1987

Over sleutelbeen gesproken: Wat is dat? Wellens van startlijst E3 en dwars door Vlaanderen afgehaald? Hoe kan dat nou? 

Rubik
bdebouwer
Voor de mensen die geen Pedersen morgen hebben (of het nog te spannend vinden), wie maken jullie C2...

Zelfde dilemma hier:

C1 = Van der Poel, C2 = Laporte, C3 = 

• Vermeersch (F) = Beste kasseienrenner en ziet er steeds sterk uit
  • Mohoric = Beste track-record in E3 en vorm oogt okay
  • Lund Andresen = Vooraf geen optie, maar sprint wel achter een kopgroep

Hoofd zegt Vermeersch, hart zegt Mohoric. En dan die Lund nog...

Zolderman
berggie1987
Over sleutelbeen gesproken: Wat is dat? Wellens van startlijst E3 en dwars door Vlaanderen afgehaald...

Verwachtte je serieus dat hij die ging rijden?

Jens Voigt
Coureurs du Courage
Een sleutelbeenbreuk staat 6 weken voor. Nu kan dat met operatie sneller gaan en kan je op de roller...

Kan wel 

https://www.eurosport.nl/wielrennen/jonas-abrahamsen-wint-touretappe-slechts-vier-weken-na-sleutelbeenbreuk-was-in-het-ziekenhuis-alleen-maar-aan-het-huilen_vid60018315/video.shtml

berggie1987
Zolderman
Verwachtte je serieus dat hij die ging rijden?

Nee, mijn reactie was sarcastisch. Ik werd door meerdere forumleden gewezen op het feit dat mijn Wellens wissel dom zou zijn omdat hij vanaf E3 weer zou rijden. 

bdebouwer

Geen Bittner, en Rex op de voorlopige lijst van SP

Zolderman
berggie1987
Nee, mijn reactie was sarcastisch. Ik werd door meerdere forumleden gewezen op het feit dat mijn Wel...

Sorry had die discussie ff gemist haha

RS

Hallo mede-forum leden. ik lees al jaren actief mee. al meerdere bekers verdient door de diversen tips hier. Het klassiekerspel is een stuk complexer geworden in mijn ogen ik heb daarom een concrete vraag.

Ik sta op 92 procent (nr 1 in vriendenpoule nog maar 100 punten voor na slechte RVB en Schelde ga ik ook inleveren) ik heb 1 wissel gebruikt Kung --> Christen hierdoor 500.000 op de bank. Ook ik wil graag om diversen redenen Pedersen erin wisellen ten kosten van Milan + ? ik kom namelijk meteen 2 wissels aan het doen ivm budget. Ik mis nog een mannetje in de BP (wel pidcock, gregoire en Wellens??) 

Plan is om Pedersen en Cosnefroy in te wisellen voor Milan + Wellens/De Lie/Magnier...  

Verstandig of niet? ik kom dus wel altijd en dubelle wissel aan het doen ivm budget. voor de rest heb ik alle kleppers op WVA na. Wel genoeg opties in de kasseien met Laporte ook nog en een Andresen. 

Thanks!

Spakeloos

Ik zie Del Toro voor AGR erop staan nu op PCS. Dacht wel WP en LBL of heb ik AGR gemist voor hem? Kunnen we niet verplichten om alle programma's van tevoren bekend te maken? Zo kun je toch geen spelletje spelen? ;-)

Masterw

Del grosso wellicht leuke pick, teampunten mvdp en rijdt bp.

Tubbes

Ik ga Del Grosso er wel inwisselen voor kung.

Alleen wie maak ik nu Cap 

C1 vd poel C2 vermeersch C3 gregoire? Turner of Del Grosso.

Ik neig zelf naar Turner 

Wat is jullie mening?

Nilsos22

Matthews toegevoegd aan BP en Agr op Pcs. Is dat een geval Wellens met oude startlijst of heeft iemand een update over het herstel van Matthews?

Scratzz
RS
Hallo mede-forum leden. ik lees al jaren actief mee. al meerdere bekers verdient door de diversen ti...

Als je ook geen Van Aert hebt, zou ik een Pedersen er wel inwisselen. Dat capt toch wel wat makkelijker.

Ik zou er nog wel op gokken dat Wellens de heuvels meepakt. Het zou mij tegenvallen wanneer hij daar niet op tijd fit voor is. 

Persoonlijk zou ik De Lie eruithalen omdat hij ook dit jaar weer drama is. Magnier verwacht ik ook niet veel meer van, maar op zich zou een GW hem goed moeten liggen.

Tiskuuurs

Twijfel om Skujins eruit te gooien voor Laporte. Heb nog geld op bank.

Vooral na Skujins aankondiging dat hij geen "voorjaar" meer rijdt.

Echter nu zie ik op PCS toch weer ronde v Limburg erbij staan. Zou die dan nog wel Waalse wedstrijden rijden?

NielsH97

Jammer dat ik Schmid in de laatste week voor de deadline uit mijn team gegooid. Met BP erbij een handige renner geweest.

CyclingDonkey
NielsH97
Jammer dat ik Schmid in de laatste week voor de deadline uit mijn team gegooid. Met BP erbij een han...

Idem hier.. leuke juich renner en in vorm. Helaas was zijn programma nog erg onduidelijk vooraf 

Masterw

Weet iemand of del grosso de Amstel rijdt?

pcs staat hij niet op Scorito zegt van wel

Gerbende

Hier MvdP en MP, maar C3 nog vrij voor één van de Vermeerschen. Wie zouden jullie doen Florian of Gianni?

martijncr

Welke renner, los van blessure pech, heb je spijt van in jouw team? Voor mij is dat Vacek. Dacht dat ie een stap zou zetten dit voorjaar, maar vooralsnog is het weinig goeds. 

Tbosman
Nilsos22
Matthews toegevoegd aan BP en Agr op Pcs. Is dat een geval Wellens met oude startlijst of heeft iema...

Geen idee. Enige dat ik weet is dat ik toen ik gisteren keek deze koersen nog niet bij hem stonden

Tbosman
Tiskuuurs
Twijfel om Skujins eruit te gooien voor Laporte. Heb nog geld op bank. Vooral na Skujins aankondigin...

Ik zou vooral kijken waar je nog caps nodig hebt. Als dat de E3 is, dan is Laporte een prima opties.

Als je ook nog in de heuvels wat mist is het, zonder je team te kennen, lastig te zeggen.

Tbosman
martijncr
Welke renner, los van blessure pech, heb je spijt van in jouw team? Voor mij is dat Vacek. Dacht dat...

Voor mij hetzelfde. Laatste stoeltje ging tussen hem en Stuyven. Had er met name in Omloop meer van verwacht, ook omdat hij zonder Pedersen zou rijden. 

Komt nog eens bij dat de upside van Stuyven door PN veel hoger bleek te zijn. 

Nijmos

Voor mij Groves. Wel een blessure maar is elk jaar hetzelfde liedje

1 2 ... 168 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.