Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 169 ... 215 216
mirkodek
martijncr
Welke renner, los van blessure pech, heb je spijt van in jouw team? Voor mij is dat Vacek. Dacht dat...

Voor mij ook Vacek. 

oli4g
CyclingDonkey
Idem hier.. leuke juich renner en in vorm. Helaas was zijn programma nog erg onduidelijk vooraf 

Dat hij BP zou rijden was wel vooraf geweten en volgens mij ook hier gedeeld. Maar met Matthews als kopman was dat objectief minder interessant. 

Coureurs du Courage

Del Toro en Laporte erbij voor AGR zou wel echt lekker zijn. Daarentegen is APP er weer vanaf.

Die scoort bij mij ook hoog in het tegenvallend klassement; staat er op voor 3 koersen, nu alleen nog WP waar ik em niet voor meenam. Maar persoonlijk irriteer ik me het meest aan Fretin. Ik vind dat al een matige sprinter, maar dan neem je hem mee gezien programma en getoonde vorm, komt er weer niks van terecht. Die komt op de zwarte lijst.

KV
mirkodek
Voor mij ook Vacek. 

Buiten Omloop (waar hij pech had) is het vandaag de eerste keer dat je hem echt kan verwachten dus laten we hem nog even het voordeel van de twijfel geven. 
MSR kon ook maar daar heeft hij tussen Cipressa en Poggio voor Mads gewerkt. 

CyclingDonkey
Nijmos
Voor mij Groves. Wel een blessure maar is elk jaar hetzelfde liedje

+1

KV
Coureurs du Courage
Del Toro en Laporte erbij voor AGR zou wel echt lekker zijn. Daarentegen is APP er weer vanaf. Die s...

Hoezo zwarte lijst? Wanneer is hij nog tegengevallen?

Tbosman
Nijmos
Voor mij Groves. Wel een blessure maar is elk jaar hetzelfde liedje

Oh ja die was ik al vergeten. Hoort er zeker bij!

Buikopstang

Ik zou graag wat advies willen. Ik sta op zich best goed met 95%. Heb nog twee wissels (eerste wissel Matthews/Del Grosso na een avondje bier drinken erin geklikt..) 

Ik heb geen Mads en Wout in mijn team. Ergens zegt mijn eigenwijze hoofd dat ik dit prima op kan vangen met mijn andere renners voor het tussenblok (MVDP Pogi Laporte Gregoire Vacek Vermeersch 2x En dat ik voor twee toppers erbij moet gaan in de heuvels (waar ik op zich ook al genoeg heb maar echt een verschil wil maken. Heb voor de heuvels Pogi Seixas Gregoire Pidcock Del Grosso Wellens Skjelmose. Maar dacht als ik daar REV en Healy en of Cosnefroy erin wissel zit ik perfect. Dilemma blijft kan ik het gemis van Mads daar goed maken??

nadeel van wel Mads brengen betekent dat ik nu al moet kiezen voor of REV/Healy/Cosnefroy omdat ik het anders financieel niet haal. 

Wat zouden jullie doen?

Tbosman
Coureurs du Courage
Del Toro en Laporte erbij voor AGR zou wel echt lekker zijn. Daarentegen is APP er weer vanaf. Die s...

Zou Laporte in AGR niet moeten werken voor Jorgenson die, volgens mij met enige tegenzin, door de ploeg als kopman is gecommuniceerd? 

Vergane Glorie

Dank voor eerdere reacties...

dus hier wordt het of niet wisselen (en de wissels bewaren voor Cosnefroy, del toro, healy/evenepoel)

Of Pedersen en Schmidt/berckmoes erin voor milan en kung (en nog 1 ove voor heuvels)

Of kung > berckmoes/stuyven (dus voor kasseien)..(en nog 2 over voor heuvels)

Nog adviezen?

El Stoemperi
martijncr
Welke renner, los van blessure pech, heb je spijt van in jouw team? Voor mij is dat Vacek. Dacht dat...

Fretin, Wellens en toch ook Milan. Misschien maakt laatst genoemde het nog goed...

klaas drr

Als Vacek niet laat lopen in PN na een duwtje was je blij met hem geweest, hier 9 renners met 0 punten. Daar gaat nog hopelijk nog verandering in komen en wel vandaag! Een duimpje is nog altijd mogelijk, slechts 500 punten in te halen. 

sprintgeit
Tbosman
Geen idee. Enige dat ik weet is dat ik toen ik gisteren keek deze koersen nog niet bij hem stonden

Ze hebben in 1 keer de hele startlijst online gegooid. Dus dit is vermoedelijk een oude. 

Kan wel zijn dat Jayco hoop houdt op een rentree in de heuvels. Ik lees net een oud artikel met een sportarts naar aanleiding van de polsbreuk van van der Poel vorig jaar bij de WB MB in Nove Mesto (26 mei). Toen was de vraag of hij de Tour zou halen (5 weken later), maar uiteindelijk reedt hij zelfs de Dauphine al (8 juni!). De inschatting van die arts was dat het gemiddeld gezien in 5 weken wel genezen moet kunnen zijn tenzij het een belangrijke stabiliserend deel van het bot is, dan gaat het veel impact op de training hebben (de pols moet dan heel strikt ge-immobiliseerd worden). 

Je weet natuurlijk niet wat voor breuken Matthews heeft opgelopen - en beide polsen is altijd vervelender dan 1 - maar BP is wel 6-7 weken na het ongeluk dus als de breuken niet complex zijn dan zou het theoretisch kunnen.

Edd1e

Helaas geen Healy op startlijst Brabantse pijl, anders was het een simpele wissel geweest. Verder weinig boeiend namen. Laporte op AGR is een meevaller.

Witte87
martijncr

Vacek, vd Berg, Wellens, Crabbe, Fretin, Groves en Abrahamsen en Skjelmose moeten nog blijken ;-). 

kciM
Sherlock Molhes
Iemand nieuws over Blackmore? Heeft nog geen koers gereden en kan er niets van terug vinden. 

Volgens PCS rijdt die de 4 heuvelklassiekers.

Tiskuuurs
Tbosman
Ik zou vooral kijken waar je nog caps nodig hebt. Als dat de E3 is, dan is Laporte een prima opties....

Heb uiteindelijk toch gekozen voor Milan OUT - Pedersen IN. 

Door Laporte in te brengen had ik een goedkopere renner OUT kunnen doen.. Maar ik zie toch meer potentiele punten in Pedersen dan Laporte ondanks dat hij AGR ook nog rijdt. Fingers crossed :-)

kciM

Lang getwijfeld om Pedersen te brengen, dan toch overtuigd maar nu opnieuw aan het twijfelen om Laporte te brengen ipv Pedersen gezien zijn interessantere programma. Wat denken jullie ervan?

ThiasPinarello
martijncr

Groves! (Bedankt voor de tip Hans 😂)

Maar ja, ik klik hem er zelf in. Dus moet dan toch vooral in de spiegel kijken.

Tiskuuurs
kciM
Lang getwijfeld om Pedersen te brengen, dan toch overtuigd maar nu opnieuw aan het twijfelen om Lapo...

Ik had exact hetzelfde.. Die prijzen in scorito werken toch ook mee mentaal gezien. Een "goedkopere" renner inbrengen als Laporte vs een "dure" Pedersen. Terwijl als je kijkt naar potentieel dit heel anders kan zijn (Seixas 500k).

Ik heb gekozen voor Pedersen omdat ik hem simpelweg in alle koersen waar hij nog gaat rijden ga cappen. Bij Laporte zou ik dat niet doen omdat hij ook in dienst rijdt van WvA.

Het liefst had natuurlijk Laporte al gekozen bij de initiele teamselectie en dan had ik dit dillema nu niet gehad ;-). Maar he.. That's Scorito

sprintgeit
martijncr

Bij mij zijn het vooral wel blessures en pech die zorgen voor tegenvallers. Met name  Matthews was best cruciaal voor m'n plan.

Ik heb dan ook vooral spijt van het niet selecteren van een renner. In dit geval is dat Del Toro. Met het terugschroeven in eendagswerk van Pogi had ik moeten zien aankomen dat Del Toro voor het heuvelwerk naar voren zou worden geschoven.

Als ik een tegenvaller zou moeten noemen obv vorm dan is dat Milan z'n interviews teruglezend had ik ook kunnen zien aankomen dat het geen geweldig klassiekervoorjaar zou worden. Het principe om wat geld over te houden voor flexibiliteit is me eigenlijk best goed bevallen moet ik zeggen, maar die ene 1e plaats in TA (hij is er inmiddels uit) was wel echt aan de onderkant van wat ik er van had verwacht voor Johnny tot aan de E3.  

Coureurs du Courage
kciM
Lang getwijfeld om Pedersen te brengen, dan toch overtuigd maar nu opnieuw aan het twijfelen om Lapo...

Al vaker gezegd hier maar met Pedersen heb je een wereldklasse coureur die je in elke koers zowat kan cappen. Laporte is een niveautje lager en die zul je in RVV, Roubaix of AGR liever niet captain maken. 

Volpino
sprintgeit
Ze hebben in 1 keer de hele startlijst online gegooid. Dus dit is vermoedelijk een oude.  Kan wel zi...

Matthews is frontaal op een ambulance geklapt. 2 open botbreuken in zijn polsen en breuken in zijn gezicht. Open botbreuk is geen scheurtje, dus lijkt mij kansloos voor dit voorjaar. Zag op zijn insta dat hij net met handtherapie is begonnen. Daarom heb ik hem voor brugge gewisseldvoor Groenewegen. Mocht ie toch miraculeus terugkeren ga ik juichen voor de tv

JesperSoetens
martijncr

Buiten Vingegaard is dat voor mij Magnier. Had daar echt hoge verwachtingen van. 

Corky18

Zwaar in twijfel om Pedersen erin te brengen vandaag maar heb dan geen wissels meer. Heb met Pidcock, Vauquelin, Del Toro, Seixas, Skjelmose en Gregoire best al een redelijk team voor de laatste races en denk wat te missen in de komende koersen zonder Laporte, Wout en Pedersen. Kan wel een advies gebruiken, wat zeggen jullie? 😅

Laatst gewijzigd
1 2 ... 169 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.