Ik heb nog 1 wissel en wil graag Remco erin wisselen voor zondag. Ik lees dat meer mensen dit overwegen om te doen. Wat ik nog niet lees en wel benieuwd naar ben, voor wie wisselen jullie hem in?
Ik twijfel om evt Milan of pidcock uit mijn team weg te wisselen om Remco te halen. Milan omdat hij alleen nog maar PR gaat rijden maar mogelijk een goede uitkomst daar kan rijden wel... en pidcock omdat hij helaas te zwaar geblesseerd is geraakt naar alle waarschijnlijkheid...
Ben benieuwd naar jullie afwegingen en slachtoffers om plaats te maken voor evenepoel.
Ik ben het zeker van plan. Heb nog twee wissels en was al van plan hem erin te brengen voor de Ardennen. Eruit is voor mij eenvoudig: ik heb Groves + 1 mln op de bank.
Al is het nietzonder risico: ik acht het risico op een val voor REv niet ondenkbeeldig, met al het gewring voor de hellingen en zijn stress en onwennigheid.
Momenteel sta ik op 83,7 met 500k op de bank.
En de wissel kung groenewegen toegepast
Voor zondag heb ik Laporte of vermeersch als C3 in gedachten..
Zoals zo velen heb ik voor het heuvelwerk nog weinig opties.
Pogi, Vanquelin sjkelmose seixas Gregoire en hopelijk nog Wellens mocht deze fot geraken.
Zouden jullie wachten tot BP met wisselen? 7 man aan de start van een RVV voelt onwennig
Normaal heb je meer ruimte in je team om renners voor de Ronde toe te voegen. Vorig jaar had iedereen er hier minstens 10 denk ik. Maar door de toevoeging PN en TA heb je moeten kiezen. En die keuzes laten zich voelen in de Ronde.
Cosnefroy ook toegevoegd aan RVV.
Ik heb nog twee wissels over en neig nu toch sterk om zondag Evenepoel en Cosnefroy te brengen.
Evenepoel rijd minimaal 3 koersen en misschien wel 4.
Cosnefroy rijd er 5, waaronder BP en kan al 2x 30pt door Pogi pakken.
Hij heeft weliswaar nog weinig laten zien, maar dit kan ook de opbouw zijn voor de Ardennen. Of is dit wishfull thinking. Wat te doen?
Natuurlijk is dat fijn als het lukt, maar moet niet een doel op zich worden. Het startveld van BP is dermate matig dat het niet alleen zo is dat de renners die daar starten nergens anders scoren, het maakt deze koers ook nog eens erg lastig te voorspellen. Kan zomaar dat we daar een top20 gaan zien met renners die in geen enkele andere top20 van het spel terugkomen. Moet je daar dan een wissel aan opofferen of je verlies nemen?
Nee zeker niet, maar toch ook niet voor een achtste man in rvv? Daar reageerde ik op.
Waarom is bp tegenwoordig op vrijdag? Dat maakt het toch veel minder aantrekkelijk als je ook afr wilt rijden?
De (aero)kogel is door de kerk: Evenepoel komt er bij mij in voor Andresen (die er op zijn beurt in kwam voor Wellens). Eerder ruilde ik Küng voor Del Grosso.
In de SP alleen Philipsen en Crabbe (?) aan de start, het is niet anders.
Laat Wellens dus maar rustig herstellen, en verder is het hopen op Grégoire, Lenny, Seixas, Skjelmose, APP en de usual suspects.
Ivm noodzakelijke wissels eerder zijn mijn wissels op. Maar hij stond wel op een shortlist voor de Ardennen. Nou zou ik er denk ik wel vanaf zien inmiddels door zijn matige resultaten het laatste jaar inc dit voorjaar zover (relatief dan.. ik doe het niet na ;)
Maar kijk terug naar 2024 en je ziet wat er in potentie wel inzit
Succes met het dilemma ;)
Ik heb nog twee wissels over en 3 goede caps voor alles koersen m.u.z. van BP, waar ik nu Gregoire en Pidcock heb. Ik pas voor Evenepoel en Cosnefroy. Cosnefroy heb ik zeker niet veel vertrouwen in, en Evenepoel twijfel ik ook over omdat iedereen hem pakt en hij dus geen verschilmaker gaat zijn. Dus ik wacht lekker tot de start van de BP en dan klik ik Schmidt en Del Toro erin denk ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.