Pretty much sums it up! Ik ga voor Laporte als C3. Vermeersch en Abrahamsen zijn mijn andere opties. Anderen hebben idd WvA of Evenepoel dus het is ook makkelijker, of beter gezegd, minder discussie waardig. Al hebben we (ik) nog wel gepleit om Evenepoel nog buiten je selectie te houden. Mijn voorspelling is dat ie gaat tegenvallen, maar dat hebben we al aardig uit de doeken gedaan
Dat ligt eraan. Als je hem er nu al inzet kan je al 2 x teampunten scoren door Pogi en misschien ook wel 2 x door del torro. Daarnaast kan hij zelf ook nog flink punten halen in de Brabantse pijl waar het deelnemersveld niet zo goed is. Punt of 150 moet wel lukken.
Tijd om te beslissen. Is mijn eerste keer klassiekerspel en sta heel goed (top 20), maar heb voor BP alleen Grégoire (en Pidcock, maar die zal niet veel doen vrees ik). Voor vandaag heb ik al Pogi, Wout en VdP. Ik heb voor de Waalse ook al Seixas, Skjelmose enDel Toro van in het begin.
Dus loont het om Remco vandaag al te pakken met de laatste wissel? Of Del Grosso/Schmid gokken voor de BP?
Wordt voor mij denk ik dan Cosnefroy versus Schmid. Schmid gister fijn gereden (zoals reeds aangehaald wel wat matig deelnemersveld), maar als ik het interview mag geloven op zijn gemak weggereden en winst in AGR als doel uitgesproken (dan moet je toch goed zijn, anders noem je doel top 10 oid?).
De cap punten in BP zijn veel waard.. als Cosnefroy daar tegenvalt en plek 15 of lager rijdt zit je niet zo snel aan die 150 punten denk ik.. Pogi zal wel 2x eerste worden (of 1x eerste 1x tweede). Del Toro toch minder dominant en kan als hij sterk rijdt ook gewoon buiten podium fietsen toch? Dan zul je geschat zo'n 80 teampunten pakken?
Ik ben er nog niet uit.. denk dat ik hem vandaag iig nog niet inwissel maar kijk hoe hij rijdt. Dan besluiten of ik ook punten van eigen uitslagen van hem verwacht.
Heb nog 2 wissels over, breng vanochtend wel REV voor Milan mits er geen bericht komt dat hij ziek is geworden
Daarom durf ik nu evenepoel ook niet in te wisselen. Heb een topper in de AGR en vooral BP harder nodig dan in LBL..
nu evenepoel erin betekent een dubbele wissel, gelijk de flexibiliteit weg...
Jan Christen gaat never nooit meer op tijd terug zijn voor de heuvelklassiekers. Milan zie ik ook weinig punten meer pakken, hooguit teampunten als Mads goed is in Roubaix. Beide dus prima om eruit te wisselen.
Verkeerde voorspelling, zij die de kanonskogels hebben gaan de top-5 hebben. Ben benieuwd hoeveel verschil jullie gaan maken op mij. Een grove fout, of valt het mee omdat het om C3 gaat...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.