Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 189 ... 215 216
Jens Voigt
remcoB
Verwachten jullie dat Brennan nog eigen punten gaat opleveren? Wil ik eruit halen voor Evenepoel

Als Brennan morgen aardig mee draait verwacht ik een top in PR.

Jens Voigt

Persoonlijk vind ik het wel opmerkelijk dat Magnier niet gepland staat voor of Scheldeprijs of Parijs-Roubaix.

martijncr
Coureurs du Courage
Ik vind het angstvallig stil op het forum in aanloop naar een koers. Anders waren er heftige discuss...

Pretty much sums it up! Ik ga voor Laporte als C3. Vermeersch en Abrahamsen zijn mijn andere opties. Anderen hebben idd WvA of Evenepoel dus het is ook makkelijker, of beter gezegd, minder discussie waardig. Al hebben we (ik) nog wel gepleit om Evenepoel nog buiten je selectie te houden. Mijn voorspelling is dat ie gaat tegenvallen, maar dat hebben we al aardig uit de doeken gedaan 

Laatst gewijzigd
Skep sus TJV

Het kijken naar pedersen wordt morgen ook leuk! Hoe lang kan hij zn wagonnetje aan blijven haken. Top 3? Top 5? Top 10? Ik hoop vooral dat hij zichzelf niet opblaast en gewoon zn ding doet. Dan moet plek 4-8 gewoon goed te doen zijn

Skep sus TJV
CyclingDonkey
Del Grosso heeft vandaag iig weer laten zien een waardig kopman te zijn voor de BP jammer dat ik m n...

Concurrentie was niet moordend. Ik vind het nog lastig om te bepalen welke plek hij moet krijgen c2, c3 of toch achter wellens en pidcock

Ramonster
Masterw
Nog 1 wissel voor de heuvels, del torro denk ik meer interessanter dan crosnefoy qua punten potentie...

Dat ligt eraan. Als je hem er nu al inzet kan je al 2 x teampunten scoren door Pogi en misschien ook wel 2 x door del torro. Daarnaast kan hij zelf ook nog flink punten halen in de Brabantse pijl waar het deelnemersveld niet zo goed is. Punt of 150 moet wel lukken.

Laatst gewijzigd
Kip

crosnefoy Is inderdaad interessant, nog 5 wedstrijden. Bp zwak veld en teampunten voor de stier en Pogi. 

VdB

Tijd om te beslissen. Is mijn eerste keer klassiekerspel en sta heel goed (top 20), maar heb voor BP alleen Grégoire (en Pidcock, maar die zal niet veel doen vrees ik). Voor vandaag heb ik al Pogi, Wout en VdP. Ik heb voor de Waalse ook al Seixas, Skjelmose enDel Toro van in het begin. 

Dus loont het om Remco vandaag al te pakken met de laatste wissel? Of Del Grosso/Schmid gokken voor de BP? 

siets

Wordt voor mij denk ik dan Cosnefroy versus Schmid. Schmid gister fijn gereden (zoals reeds aangehaald wel wat matig deelnemersveld), maar als ik het interview mag geloven op zijn gemak weggereden en winst in AGR als doel uitgesproken (dan moet je toch goed zijn, anders noem je doel top 10 oid?). 

De cap punten in BP zijn veel waard.. als Cosnefroy daar tegenvalt en plek 15 of lager rijdt zit je niet zo snel aan die 150 punten denk ik.. Pogi zal wel 2x eerste worden (of 1x eerste 1x tweede). Del Toro toch minder dominant en kan als hij sterk rijdt ook gewoon buiten podium fietsen toch? Dan zul je geschat zo'n 80 teampunten pakken?

Ik ben er nog niet uit.. denk dat ik hem vandaag iig nog niet inwissel maar kijk hoe hij rijdt. Dan besluiten of ik ook punten van eigen uitslagen van hem verwacht. 

Heb nog 2 wissels over, breng vanochtend wel REV voor Milan mits er geen bericht komt dat hij ziek is geworden 

Laatst gewijzigd
Dampe hin

Is het nog denkbaar dat del Toro toegevoegd wordt aan BP? Staan nu nog maar 6 man (inclusief misschien niet fitte wellens) op voor UAE bij BP op PCS.

Reus
Dampe hin
Is het nog denkbaar dat del Toro toegevoegd wordt aan BP? Staan nu nog maar 6 man (inclusief misschi...

Daarom durf ik nu evenepoel ook niet in te wisselen. Heb een topper in de AGR en vooral BP harder nodig dan in LBL.. 

nu evenepoel erin betekent een dubbele wissel, gelijk de flexibiliteit weg... 

Astarloa

En welke topper in die koersen gaat dat bieden dan?

Dampe hin
Reus
Daarom durf ik nu evenepoel ook niet in te wisselen. Heb een topper in de AGR en vooral BP harder no...

Bij mij exact hetzelfde. Om Remco te brengen moet ik een dubbele wissel doen. Ik wacht liever tot vlak voor BP. Voor hetzelfde dondert er iemand in Baskenland van de fiets.

Masterw

Hier gaat Remco komen.

twijfel wie er uit, Milan rijdt snot maar wie weet pakt die nog wat punten.

of jan christen, sleutelbeen kapot maar wellicht laatste Ardennen koersen paraat.

iemand met bepaalde ideeen hierover?

kciM

Laatste wissel is doorgevoerd: Remco voor Groves. Zal in de heuvels nog wel wat zakken vermoed ik maar ik ga voor een Remco scenario. 

Fietsopa

Wat zouden jullie kiezen?

Een wissel voor puur alleen SP, als je alleen Philipsen, Fretin, en Crabbe hebt? Of een wissel voor de heuvel klassiekers, ookal heb je op zich 3 prima caps voor elke rit?

Coureurs du Courage
Masterw
Hier gaat Remco komen. twijfel wie er uit, Milan rijdt snot maar wie weet pakt die nog wat punten. o...

Jan Christen gaat never nooit meer op tijd terug zijn voor de heuvelklassiekers. Milan zie ik ook weinig punten meer pakken, hooguit teampunten als Mads goed is in Roubaix. Beide dus prima om eruit te wisselen.

Coureurs du Courage
Fietsopa
Wat zouden jullie kiezen? Een wissel voor puur alleen SP, als je alleen Philipsen, Fretin, en Crabbe...

Wat zijn je caps per rit? Want prima klinkt alsof daar ruimte voor verbetering is..

Nijmos
Jens Voigt
Persoonlijk vind ik het wel opmerkelijk dat Magnier niet gepland staat voor of Scheldeprijs of Parij...

Waarom? Het is een jonge jongen en hij doet ook nog de giro. Lijkt me beter hem zich daar rustig op te laten voorbereiden dan een kermiskoers door ZeeuwsVlaanderen te laten doen.

Kip

Milan nog SP?!

kies zelf voor cos erin en Milan houden

Skep sus TJV

Op hoeveel km gaat het los? Voorspelling? 

Skep sus TJV
Skep sus TJV
Op hoeveel km gaat het los? Voorspelling? 

Ik gok op een vroeg moment: molenberg 70 km van de meer. 1e keer aan de boom schudden door een (sub)topper

Masterw

Cosnefroy out

Masterw

Of althans gevallen

martijncr
martijncr
Pretty much sums it up! Ik ga voor Laporte als C3. Vermeersch en Abrahamsen zijn mijn andere opties....

Verkeerde voorspelling, zij die de kanonskogels hebben gaan de top-5 hebben. Ben benieuwd hoeveel verschil jullie gaan maken op mij. Een grove fout, of valt het mee omdat het om C3 gaat... 

1 2 ... 189 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.