Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 206 ... 215 216
NOAD1912
Reus
Daarom gok ik het erop. Is t niks dan blijven we lekker tussen 60-80% bungelen, pakt ie 2-3 keer pun...

zit wel wat in.. de twijfel blijft

martijncr

Ik neig steeds meer naar Schmid en Gregoire brengen. Evenepoel is niet bijster aan het shinen in het klimwerk. Schmid en Gregoire hebben vorig jaar steeds dicht op gereden qua uitslagen, sterker nog, waren beide beter in LBL. De meesten zullen REV hebben ingewisseld in RVV dus ook qua verschilmaken moet ik risico nemen op hen die REV hebben. 

FroomeVroem
Astarloa
Voor mij gaat het puur om vandaag en het is ook niet alsof het een koekenbakker is. Of gaan we nu ne...

Schat je Gregoire qua punten niet hoger in dan Schmidt in de komende vier koersen?

Coureurs du Courage

Schmid heeft misschien niet de trackrecord of aansprekende overwinningen, hij is wel in vorm. En iemand die altijd wil koersen. T is niet voor niks dat de bookmakers hem hoog inschatten dit jaar. Ik zie hem wel winnen vandaag en top 10 rijden zondag. Had hem er graag bij gehad.

Kijk, als je twijfelt tussen hem en REv of Gregoire, dan zou ik adviseren om voor één van die te gaan. Heb je die al? Dan kan Mauro een hele goede verschilmaker worden.

martijncr

Wellens zit op 70-80% en gaat knechten 

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/tim-wellens-zal-ondersteunende-rol-vervullen-in-waalse-klassiekers-op-70-80-van-mijn-kunnen

Astarloa
FroomeVroem
Schat je Gregoire qua punten niet hoger in dan Schmidt in de komende vier koersen?

Ja zeker wel.

BigMig
martijncr
Ik neig steeds meer naar Schmid en Gregoire brengen. Evenepoel is niet bijster aan het shinen in het...

Vergeet niet dat Remco vorig jaar een ander voorjaar had door herstel van blessure. Ik denk niet dat die prestatie representatief is voor zijn kunnen in LBL, zeker gezien eerdere resultaten daar.

Nilsos22

Met nog 1 wissel over zouden jullie dan adviseren Evenepoel of Gregoire? Heb Schmid Vermeersch en Wellens voor de stoeltjes vandaag. 

Evenepoel zou mijn C1 en C3 worden in Amstel en Luik. 

Gregoire word mijn C1 vandaag C3 Amstel en C3 Waalse.

wat zouden jullie als alwetende wielerforum adviseren?

Coureurs du Courage
Nilsos22
Met nog 1 wissel over zouden jullie dan adviseren Evenepoel of Gregoire? Heb Schmid Vermeersch en We...

Evenepoel.

martijncr
BigMig
Vergeet niet dat Remco vorig jaar een ander voorjaar had door herstel van blessure. Ik denk niet dat...

Ja dat is waar, echter maakte hij wel indruk met meteen twee podiumplekken in eerste weekend. Hij fietste niet als een koekenbakker rond. Maar goed, het kan een mispeer zijn om Evenepoel links te laten liggen. In RVV baalde ik er van. Hopelijk valt het dubbeltje nu de goede kant op, want ik heb Schmid en Gregoire erin gewisseld! :) 

Nilsos22
BigMig
Vergeet niet dat Remco vorig jaar een ander voorjaar had door herstel van blessure. Ik denk niet dat...

Zo kan je zeker redeneren. Echter heb ik even gekeken naar het deelnemersveld van de jaren dan Remco won in Luik.

de top 10 in 2022

1. Evenepoel
  2. Hermans
  3. Van Aert
  4. DFM
  5. Higuita
  6. Teuns 
  7. valverde 
  8. Powless
  9. Hirschi
  10. WoodS

2023:

1. Evenepoel
  2. Pidcock
  3. buitrago
  4. Healy
  5. madouas
  6. Martin
  7. Benoot
  8. konrad
  9. Skjelmose
  10. Hirschi

dan vind ik het huidige maar ook het deelnemersveld van vorig jaar veel sterker. (Dan bedoel ik de voor de top 5) wat je van Evenepoel kan verwachten.

Laatst gewijzigd
yanick01

Ik ga een groot kruisje slaan en hoop echt op een top dag, want anders ga ik flink zakken kijkende naar de andere 3 races. Voor vandaag 

C1 Gregoire c2 schmid c3 berckmoes en bankje Wellens en vermeersch. 

yanick01

Alweer een dubbele post...

Laatst gewijzigd
Nicov11

Heel erg de neiging om niet voor Evenepoel te gaan maar Jorgenson erin te klikken... Wie houdt me tegen

ThiasPinarello

Alleen al de titel van dit artikel vind ik ontzettend passend om even te delen :) 
Hoe is het mogelijk dat Arnaud de Lie zo slecht kan rijden
(Sporza)

bdebouwer

Berckmoes rijdt ook de waalse pijl

ditisdavid

Na veel wikken en wegen toch de laatste wissel aan Cosnefroy besteed, ik denk dat mijn enige kans om er nog iets van te maken deze editie is als hij weer op niveau is, zijn gebruikelijke uitslag in de Brabantse Pijl haalt en de lijn van zijn laatste twee fitte deelnames aan de Amstel (2e en 4e) doortrekt - de echte Ardennen zijn secundair. Zijn interview met L'Équipe gisteren was ook wel hoopgevend...

ditisdavid

Als ik de percentages van de gekozen kopmannen die überhaupt meedoen optel, kom ik niet eens aan de 200, wat dus wil zeggen dat er gemiddeld minder dan 2 kopmannen per speler zijn opgesteld. Het wordt inderdaad een cruciale dag.

berggie1987
ditisdavid
Als ik de percentages van de gekozen kopmannen die überhaupt meedoen optel, kom ik niet eens aan de...

Klopt en als je naar C2 kijkt kom je ook onder de 70% uit, dus zelfs veel mensen die 1 of minder kopmannen hebben.

yanick01
ditisdavid
Als ik de percentages van de gekozen kopmannen die überhaupt meedoen optel, kom ik niet eens aan de...

Dan ben ik heel blij met 5 renners in koers waarvan die in de cap keuze bij de eerste 6 rijders staan in scorito. 😀

mirkodek
yanick01
Dan ben ik heel blij met 5 renners in koers waarvan die in de cap keuze bij de eerste 6 rijders staa...

5 is wel heel lekker ja! Ik ben blij met Grégoire en Schmid. Totdat die ergens onderweg op hun bek gaan natuurlijk.

martijncr

Pidcock is ook keurig door 19% gecapt vandaag. Misschien kon men niet anders, maar het laat wel de selectiearmoede zien van velen denk ik.

Hopen op een 'voorspelbare' uitslag. Dan kan er echt iets gebeuren. Als we straks de volgende namen in de top 10 hebben, schieten velen van dit forum nog geen fluit op:

1. AGOSTINACCHIO Mattia
2. NEILANDS Krists
3. DVERSNES LAVIK Fredrik
4. ZAMBANINI Edoardo
5. ARTZ Huub
6. PACHER Quentin
7. VALTER Attila
8. etc.. 

BigMig
martijncr
Ja dat is waar, echter maakte hij wel indruk met meteen twee podiumplekken in eerste weekend. Hij fi...

Mooi om te zien hoe je, vanaf het begin al, heel bewust een verschilmakende strategie probeert te kiezen, en hoe dit vooralsnog volgens mij goed resultaat oplevert. Ik ben benieuwd waar je staat onderaan de streep!

BigMig
Nilsos22
Zo kan je zeker redeneren. Echter heb ik even gekeken naar het deelnemersveld van de jaren dan Remco...

Mwah dat zegt me niet zo heel veel, Evenepoel was ook wel met afstand de beste toen. Daarnaast is het volgens mij niet echt een discutabele uitspraak dat hij na Pogacar gewoon de beste eendagscoureur in het heuvelwerk is de laatste jaren.

Daar komt dan wel de kanttekening bij dat hij veelal levert als hij de grote man van de dag is, maar dat hij als het tegenzit soms vreemde ineenstortingen vertoont. We gaan het zien, ik voorspel een 3e plek voor hem in Luik.

mirkodek
ditisdavid
Na veel wikken en wegen toch de laatste wissel aan Cosnefroy besteed, ik denk dat mijn enige kans om...

Ik help het je hopen, ik vind het een mooie keuze! Hij heeft natuurlijk de upside van teampunten via Pogi en wellicht vandaag met F.Vermeersch of later eventueel nog Wellens. 

Ik heb hem echter zelf geen moment overwogen omdat ie dit jaar nog niks heeft laten zien. Vorig jaar heeft ie bijna niks gereden. En het jaar daarvoor deed ie het goed in de heuvelklassiekers, maar toen had ie in de koersen daarvoor al wel vorm laten zien. Dat is nu niet zo op de Clásica Jaén na misschien.

Dus het is tricky, maar je moet wat als je nog flink wil stijgen dus ik snap hem wel!

1 2 ... 206 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.