Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 207 ... 215 216
Antilopen

Geen Pidcock in AGR (volgens PCS), een flinke streep door de rekening voor velen (inclusief mijzelf) hier waarschijnlijk

bdebouwer

Healy ook van de startlijst van AGR af

Laatst gewijzigd
mirkodek

Laten we hopen dat het een foutje van PCS is, want opeens geen Healy is niet echt chill....

wielerwieler

Onze vriend Schmid zit voorlopig flink achteraan bij de beklimmingen.

DennisdeMenniss
ThiasPinarello
Alleen al de titel van dit artikel vind ik ontzettend passend om even te delen :) Hoe is het mogelij...

Is de auteur toevallig iemand met de naam @Nasibal? 🤣

ditisdavid

Cosnefroy is in orde, nu de uitslag nog.

bdebouwer

nou ben blij dat ik hier niemand voor heb ingewisseld

mirkodek
martijncr
Pidcock is ook keurig door 19% gecapt vandaag. Misschien kon men niet anders, maar het laat wel de s...

Dit dus. Dan denk je op het laatst: yes, Schmid komt er weer bij. Is ie bij de finish nergens te bekennen....

Fietsopa

Hilarisch einde dit.

Edit: toch meer favorieten vooraan dan ik dacht.

Laatst gewijzigd
Jommelb
wielerwieler
Onze vriend Schmid zit voorlopig flink achteraan bij de beklimmingen.

Oei, dan zie je hem ineens vooraan verschijnen en hoop je dat hij gewoon heel slim gereden is. Knalt het gat dicht en stuurt dan uit... deceptie...

ditisdavid

Cosnefroy en Grégoire ondanks alles toch nog 3 en 4, prima uitslag zo.

ditisdavid
Jommelb
Oei, dan zie je hem ineens vooraan verschijnen en hoop je dat hij gewoon heel slim gereden is. Knalt...

Foldager is ook gewoon sneller in een sprint, Schmid heeft tactisch correct gereden maar Scoritotechnisch absoluut niet.

mirkodek
ditisdavid
Foldager is ook gewoon sneller in een sprint, Schmid heeft tactisch correct gereden maar Scoritotech...

In ieder geval nog 30 teampunten 💪🏻😅

Jommelb
ditisdavid
Foldager is ook gewoon sneller in een sprint, Schmid heeft tactisch correct gereden maar Scoritotech...

Ja klopt inderdaad, maar ja je kijkt toch gekleurd hè... die Foldager heb ik wel eens in een grote ronde gehad en toen werd hij er overal afgereden

HaagseHaas

Toch jammer dat de BP nog meer een kermiskoers is geworden dan het al was. Flanders Classics moet hier echt tot bezinning komen en hun keuzes herzien.

ivo001

Schmid erin wisselen ipv Gregoire of een Jorgenson is ook al weel rommel.

ditisdavid
HaagseHaas
Toch jammer dat de BP nog meer een kermiskoers is geworden dan het al was. Flanders Classics moet hi...

Dit jaar is natuurlijk mede gefnuikt door alle geblesseerde grote namen die waren aangekondigd, maar als het veld volgend jaar weer zo matig is mag Scorito deze koers ook best van de kalender halen. Ik ben gigantisch gestegen, maar met een klassieker heeft deze toptwintig weinig te maken natuurlijk.

Oerdewai

Toch een fijne stijging van 6,1% met Cosnefroy (voor RVV ingebracht) en Gregoire. Treurig deelnemersveld en koers, maar punten die net zo hard meetellen als een monument dus opvallend hoeveel mensen dit links laten liggen 

HaagseHaas

Ik ben 10 plekjes gestegen, nog steeds op 98.5% met alleen Gregoire en teampunten van Schmidt vandaag.

NOAD1912
bdebouwer
nou ben blij dat ik hier niemand voor heb ingewisseld

☝hier ook zo met maar 3 renners C1 Grégoire C2 Del Grosso C3 Hermans prima gescoord, eindelijk in de 80+ regionen. Blij dat ik mijn kieteling om Schmid ipv Evenepoel te wisselen heb kunnen bedwingen. Schmid wordt i.m.o. overschat. 

timanovic
HaagseHaas
Ik ben 10 plekjes gestegen, nog steeds op 98.5% met alleen Gregoire en teampunten van Schmidt vandaa...

17 plekken gestegen, ik sta nu op 98,6.

martijncr
NOAD1912
☝hier ook zo met maar 3 renners C1 Grégoire C2 Del Grosso C3 Hermans prima gescoord, eindelijk in de...

Te vroeg om hem af te schrijven, ho ho! Met Gregoire blij, Schmid moet nog bewijzen, maar met schamele 2% stijging kan ik niet zoveel. Jammer! 

NOAD1912
martijncr
Te vroeg om hem af te schrijven, ho ho! Met Gregoire blij, Schmid moet nog bewijzen, maar met schame...

Dat zeker, schrijf hem ook niet af, die komt er wel, maar nu te vroeg op basis van topprestaties (dit jaar) in veredelde kermiskoersen. 

Tbosman

Pfff en dan reken je jezelf rijk met Schmid, dat valt voor vandaag dan wel erg tegen...

ivo001
Oerdewai
Toch een fijne stijging van 6,1% met Cosnefroy (voor RVV ingebracht) en Gregoire. Treurig deelnemers...

Heb het niet links laten liggen, maar met Matthews en Pidcock die niet meedoen, Wellens die nog neit fit is, en de ingewisselde Schmid die besluit te knechten is het resultaat een schamele 40 punten. Weer 290 plekken gezakt naar 15,3%...

1 2 ... 207 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.