Inderdaad lastig in te vullen. Ik zou dit plekje met Ganna op willen vullen als 3e cap. Iemand die meer over zijn programma weet? Als hij die koersen meepakt is hij voor 2 mil ook een mooie vangst.
Dat lijkt mij te veel. Ik heb er nu 3, maar wil dat zeker naar max 2 brengen.
Denk dat dat bij mij F Vermeersch (+/- 100 gegarandeerde team punten en kan je altijd nog in Roubaix cappen en Seixas (ook nog potentieel te cappen).
Verwacht eigenlijk meer van Seixas in LBL dan WP. Met ook al Pidcock, na een wissel Evenepoel, in WP Vauquelin/Lenny Martinez in de meeste teams en in LBL Pogacar in alle teams, zie ik hem in de Ardennen dus vooral als backupkopman.
Voor SB daarentegen is het na het wegvallen van Van Gils een hele logische derde kopman. Behalve Pogacar, Pidcock en misschien Del Toro hoeft hij eigenlijk voor niemand onder te doen...
Eens, maar juist in Strade is Bilbao dan gezien het verleden niet iets meer zekere cap van 500? Seixas is in potentie natuurlijk veel beter, maar geeft je wel een stuk meer onzekerheid.
Zit al even met die vraag. Ben niet zeker over c3 in SB, heb nu wva/wellens/seixas staan. Kunnen alledrie maar liefst ga ik voor del toro. Omdat die denk ik ook in MSR nog wel punten pakt, naast de teampunten van pog. Ik wil heel graag info over lund, ackermann en mozzato want dan weet ik waar ik kan en moet schuiven voor Brugge/SP/IFF en waar ik nog wat geld over heb...
Ik heb wel vertrouwen in Teunissen de vraag is alleen waar ga je hem echt nodig hebben t.o.v. andere namen. Verder is die met zijn 1 miljoen best duur als je hem nergens cap maakt, en heb je voor 500k ook andere leuke opvullers mocht je dat nodig hebben.
Dat artikel op IDL heeft mijn interesse ook aangewakkeerd voor Abrahamsen. Toch een soort Ganna/Kung, die vreselijk hard kan fietsen en een stalen kop heeft. Ik durf hem nu geen kopman te maken, dus hij zit (nog) niet in de selectie. Maar hij zou mee kunnen gaan om in het middensegment van het klassiekerspel wat ademruimte te hebben. Waerenskjoldt vind ik een lastige met Blikra in het team die, denk ik, de meeste sprintkoersen zal gaan pakken. Heb Blikra als C3 voor RVB nu in mijn team. Maar het is pas dinsdag en hoop op meer duidelijkheid in programma's!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.