Ja die Merlier, was hem al bijna uit het oog verloren.. maar als hij maar enigsinds fit is wil je hem wel hebben eigenlijk.. Groenewegen is ook nog steeds niet bevestigd volgens mij voor Brugge? Kan iniedergeval niets vinden dat z'n ploeg mee doet. Magnier>Merlier en 500k overhouden is dan misschien helemaal niet zo verkeerd. Mis je wel Magnier in DDV...
Ik heb wel Wout, ten eerste vanwege zijn track record en ten tweede vanwege de flexibiliteit.
Niemand gaat starten met Pedersen maar mocht Pedersen een must-have worden is Wout een eenvoudige wissel indien hij geen vorm heeft. Indien Wout in orde is, zal ik het zonder Pedersen moeten doen dit jaar....
Hetzelfde met de Lie. Handig in voorweekend, TA, etc. Maar potentieel een zijwaartse wissel naar Merlier indien een extra cap voor de SP nodig is tegen die tijd bijv.
Ik ben bereid max 1 wissel in te leveren voor de heuvels aangezien ik vanwege SB, PN meer heuvelmannen dan normaal in mijn team heb.
Budget is niet het probleem dit jaar, dat zijn de plekjes.
Toch neig ik sterk om - als ik met 18 man + twee geplande wissels aan mijn kopmannen kom - twee 'knechten' mee te nemen die ik redelijk makkelijk aan hun punten zie komen (6 koersen samen met Van der Poel en Philipsen, 7 koersen samen met Van Aert, Brennan, Laporte en Vingegaard).
Thoughts?
Ja in de Waalse pijl en LBL vind ik hem ook te verwaarlozen. Ik denk niet dat hij daar een van de kanshebbers is binnen zijn ploeg. Met Skjelmose, Nys en Ciccone die ook rijden is het sowieso een beetje lukraak schieten.
Of ik Vingegaard, Almeida of Ayuso kies maakt voor de wissel ook niet uit alleen het bespaarde budget veranderd. Je houdt bij de eerder genoemde dan 1,5M over
Ik vind Ayuso ook wel aanvallender koersen en ik denk dat dat voor mij ook wel reden is om hem te kiezen.
Als er een groepje aankomt met favorieten dan verwacht ik van hem ook wel dat hij het sprintje kan winnen. In ieder geval zeker van Almeida.
Ik durf bij beide op Bauhaus te gokken. Als ie ze niet rijdt, moet ik noodgedwongen gaan wisselen. Maar het lijkt me een logische optelsom dat hij ze beide rijdt. Of hebben mensen al Bauhaus nieuws gevonden die dit ontkracht?
Het programma van Milan voor dit voorjaar is identiek aan 2025. Enige verschil momenteel is dat hij toen BdP reed en deze koers nu nog niet op zijn programma staat. Maar het zou best logisch zijn als hij die dus toevoegt.
Hoeveel wissels probeer je over te houden voor de heuvels? Ik sta momenteel ook met 3 renners aan de start maar ben juist best content met die renners omdat ik ze alle 3 als captain materiaal zie voor die koers. Evt aanvullen met 1 vd 3 heuvelwissels en je hebt hier een prima team lijkt me.
Bittner toegevoegd aan de Ronde van Brugge. Jakobsen stond er natuuurlijk ook al op. Wie durft de gok te wagen? Gaan ze daar weer voor de Astana taktiek, nemen ze Jakobsen gewoon als mascotte mee? Je kan je toch niet voorstellen dat je Bittner meeneemt en hem de sprint laat aanttrekken voor Jakobsen als je naar de afgelopen 18 maanden kijkt?
Heb een beetje hetzelfde, hier zelfs maar 2 aanwezigen terwijl ik op de rest van de koersen allemaal op minimaal 4 zit. Dat voelt dan toch niet helemaal lekker, alleen heb ik de oplossing nu simpelweg niet en moet ik me straks hoogstwaarschijnlijk beperken tot het inbrengen van renners die in ieder geval de BP rijden.
Nu is het wel zo dat ik er (mede dankzij PN) voor AGR, WP en LBL genoeg op heb staan, waardoor er ook ruimte is om m.b.v. wissels op minimaal 4 te komen straks. Weet niet hoe dit bij jou is?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.