Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 60 ... 215 216
MRegter96
zomaareens
Weet iemand iets over del toro en evt toevoegingen ardennenklassiekers?

Zou er niet teveel van verwachten

Ecco

Nu maar hopen dat iedereen blind MVDP erin klikt 

MRegter96
Sam11
Wat verwachten de mensen die Vacek meenemen van hem? Iedereen heeft vorig jaar de potentie gezien, m...

Meenemen om de potentie, niet als cap. Hoeft ook geen captain te zijn voor 1,5m vindt ik. Het is niet voor niets de snoepwinkel prijs die hij heeft

ditisdavid

E3 leek me wel een zekerheidje dat Van der Poel hem ging rijden, maar Wevelgem er ook bij is een verrassing die ook gevolgen heeft voor de kansenverhouding sprinters/klassieke types in die koers. Maakt een Milan toch iets minder aantrekkelijk, ja de laatste twee jaar is er een grote groep samengekomen achter de winnaar maar dat is zeker niet altijd het geval geweest wanneer de grote kanonnen meedoen.

KV
ditisdavid
E3 leek me wel een zekerheidje dat Van der Poel hem ging rijden, maar Wevelgem er ook bij is een ver...

Als enkel Vdp als kanon meedoet, is eenzelfde scenario als vorig jaar wel waarschijnlijk. 

ProScoritoManager
KV
Als enkel Vdp als kanon meedoet, is eenzelfde scenario als vorig jaar wel waarschijnlijk. 

En toch was ook dat scenario uniek in z'n omstandigheden. Zowel Philipsen als Kooij leken te kunnen volgen toen Pedersen ging, maar de één werd uitgeschakeld door materiaalpech en de ander door een val. Als beiden net even anders hadden gelopen had de koers in een tiental andere scenario's kunnen uitmonden.

ditisdavid
KV

Van Aert was het enige kanon in 2021 en toen werden de echte sprinters volledig naar huis gereden. Ook in 2023 bleef er geen grotere groep over nadat Van Aert en Laporte iedereen naar huis hadden gereden.

Denk niet dat Van der Poel al op de voorlaatste keer Kemmel aan een solo zal willen beginnen, ook met het oog op de koersen die daarna nog komen, de kansen van de sprinters op een dichte notering hangen er dan van af hoe groot de voorste groep is die overblijft onderaan de laatste Kemmel, of ze zelf die groep weten te halen, en hoe ver de tweede groep met de meeste sprinters zit.

Laatst gewijzigd
ArnoB
Ecco
Nu maar hopen dat iedereen blind MVDP erin klikt 

Lekker thuislaten dan! 
Weer hogere kans voor anderen op een gouden bekertje.

Jan Janssens

Iedereen valt hier precies uit de lucht met het programma van VDP, maar enkel Wevelgem is toch gewoon een "verrassing"? Qua koersverloop omloop en Wevelgem, ik zie inderdaad wel gewoon een solo voor me en daarna gewoon de sprinters. Dus qua caps veranderd er niet veel lijkt me (buiten VDP die dan naar 1 springt en de iets onzekere cap 3 valt weg).

Buikopstang

Dilemma. Stuyven of Kung? Het is een keuze voor de breedte want overal zit ik goed in de caps. Ik kan voor beide positieve en negatieve redenen bedenken om ze wel of niet te kiezen. Ik heb ook vacek als 1,5 miljoen renner die ik eigenlijk er niet voor wil opofferen. Welke 2 van deze drie zou jullie voorkeur hebben?

danusz1986

Mensen met Pidcock waar bezuinigen jullie nog verder? Geen Laporte of Milan? Met die 2 wordt het lastig om de 1.5 mannen (snoepvijfer) te kiezen.

Affiniteit91
Jan Janssens
Iedereen valt hier precies uit de lucht met het programma van VDP, maar enkel Wevelgem is toch gewoo...

Tirreno niet dan?

VliegendSchwein
Affiniteit91
Tirreno niet dan?

Jij gaat Mathieu cappen in de Tirenno?

Ecco
ArnoB
Lekker thuislaten dan! Weer hogere kans voor anderen op een gouden bekertje.

Hehehe, hook, line and sinker 😉

Vergane Glorie
danusz1986
Mensen met Pidcock waar bezuinigen jullie nog verder? Geen Laporte of Milan? Met die 2 wordt het las...

heb geen laporte momenteel, want Van Aert er nu weer even in...is wel iets waar speling zit. Pidcock en Milan gaan sowieso mee (samen met de duurste drie)

TimTornTeut

Ik begin me een beetje af te vragen of 1 miljoen voor Lund Andresen niet een beetje veel is als je voor de Tirreno al Milan, Magnier en Van Aert in je team hebt? Enige waar ik bang voor ben is dat Lund Andresen door de afwezigheid van Kooij toch nog wat aanvulling op z'n programma krijgt. 

Buikopstang
danusz1986
Mensen met Pidcock waar bezuinigen jullie nog verder? Geen Laporte of Milan? Met die 2 wordt het las...

Pidcock pas later pakken scheelt een wissel en wat ruimte voor de keuzes die beter passen in de eerste klassiekers. Gaat alleen bij Strade pijn doen ben ik bang voor. Maar ik kies er zelf wel voor om pidcock niet vanaf het begin in mijn team te hebben. 

Vergane Glorie
Buikopstang
Dilemma. Stuyven of Kung? Het is een keuze voor de breedte want overal zit ik goed in de caps. Ik ka...

Heb nu allebei, maar weer geen mohoric of skjelmose. Als ik moeten kiezen ga ik voor Kung. Is toch betrouwbaarder. Doet het al jaren alleen terwijl Stuyven ook vanuit het collectief kwam. Maar heb ze dus nu allebei.

sprintgeit
ProScoritoManager
En toch was ook dat scenario uniek in z'n omstandigheden. Zowel Philipsen als Kooij leken te kunnen...

Zo uniek dat we het jaar ervoor met Pedersen en Van der Poel voor het soeppie een nagenoeg identieke uitslag hadden.

Vergane Glorie
Buikopstang
Pidcock pas later pakken scheelt een wissel en wat ruimte voor de keuzes die beter passen in de eers...

Wie neem je dan als Cap voor SB? Ben oprecht benieuwd. Ik merk dat ik Wout al bijna niet als cap 3 aandurf, daar het parkoers echt zwaarder is dan in de jaren dat hij heel goed was. 

danusz1986

@Buik

De Omloop wordt nu ook veel pittiger met Vd Poel aan de start. Pidcock ga ik daar ook cappen nu waarschijnlijk.

Buikopstang
Vergane Glorie
Wie neem je dan als Cap voor SB? Ben oprecht benieuwd. Ik merk dat ik Wout al bijna niet als cap 3 a...

Seixas!

ProScoritoManager
sprintgeit
Zo uniek dat we het jaar ervoor met Pedersen en Van der Poel voor het soeppie een nagenoeg identieke...

Kan het koersverloop destijds even niet meer voor de geest halen, maar tenzij daar door toevalligheden (waar ik de materiaalpech en de tuimelpartij maar even onder schaar) ook 2 mannen die rapper zijn aan de meet de kopgroep misten, durf ik die omstandigheden nog wel als uniek te bestempelen ja.

Bode80
ProScoritoManager
En toch was ook dat scenario uniek in z'n omstandigheden. Zowel Philipsen als Kooij leken te kunnen...

Ik denk niet dat er sprinters zijn die Matthieu kunnen volgen. Wellicht op de Plugstreets. Maar niet heuvel op.

Buikopstang
danusz1986
@Buik De Omloop wordt nu ook veel pittiger met Vd Poel aan de start. Pidcock ga ik daar ook cappen n...

Ja dat blijft een optie. Maar gezien mijn team wil ik of een pidcock en 1,5 of van Aert en gokje van 1 miljoen. Beide erin puzzelen lukte bijna niet met cap keuzes 

1 2 ... 60 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.