Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 71 ... 215 216
Ecko
Ecco
Bauhaus of Pogacar?

Dat kunnen we zo niet zeggen. Hoe ziet de rest van je team er uit? Heb je niet veel sprinters dan geniet Bauhaus zeker de voorkeur. Is een echte verschilmaker! 

Baskeee
brakobama
Wat vinden we van Tim Merlier? Rijdt BDP en SP als ik het geod heb..

Nemen!

JoostEmpty
Astarloa
In hoeverre specifiëren jullie je heuvelmensen? Ik vind op de toppers na Amstel en Luik een behoorli...

Ik heb zelf zojuist besloten om alledrie de wissels te sparen voor na Roubaix en voor de heuvels. Huidige selectie is volle focus op nu tot en met Roubaix. 

Kussinjepoes
brakobama
Wat vinden we van Tim Merlier? Rijdt BDP en SP als ik het geod heb..

Echt een muts have! Hij gaf ook aan dat dit zijn voorjaar wordt! 

brakobama

Chill. Staat die erin. Mooie cap ook voor BDP en SP! 

Keunn

Gaat Van Aert niet toevallig ook meesprinten in T-A? Of is dat stadium met Van Aert die gaat sprinten helemaal passé (en hoe goed is zijn sprint dan nog)? 

bdebouwer

Arne Marit is de leadout van Jordi Meeus (zie sporza instagram)

hetismewat
Keunn
Gaat Van Aert niet toevallig ook meesprinten in T-A? Of is dat stadium met Van Aert die gaat sprinte...

Wie het weet mag het zeggen.

Keunn
hetismewat
Wie het weet mag het zeggen.

Bij dit spel zijn dat van die dingen die je hoopt (als je hem hebt tenminste). Zo tegen het einde ga je toch eens weer alles overwegen en zo'n bericht dat Pedersen dan weer fit lijkt te worden helpt dan ook niet mee in de plusjes voor Van Aert.

Spakeloos

Door de deelname van VDP aan de Omloop ga ik twijfelen over de verhoudingen in de Omloop met VDP, WVA en JP. Puur voor de Omloop dan dus en los van de andere kanshebbers. 

Ik verwacht een aanvallende VDP, winnen waar hij start, maar kan JP dan mee? Wout kan denk ik mee waar Jasper ook meekan, maar blijft Wout langer bij Mathieu dan Jasper? Als ze met z'n drieën zijn wint Jasper. 
Of heeft Alpecin Omloop voor Jasper en MSR voor Mathieu bedacht en gaan ze elkaar daar helpen?
En hoe gaat het met de enkel van Wout?
Waaaaah! Waarom moet VDP de Omloop meepakken, ik had het zo leuk bedacht :-(

Welke twee zou jij dan kiezen? VDP en JP of VDP en WVA? Of juist WVA en JP als je een sprint verwacht van de kleine groep met VDP? 

Ecco
Ecko
Dat kunnen we zo niet zeggen. Hoe ziet de rest van je team er uit? Heb je niet veel sprinters dan ge...

Haha thanks Ecko ;-)

Groetjes, Ecco 

Laatst gewijzigd
Toro Rojo
Kussinjepoes
Echt een muts have! Hij gaf ook aan dat dit zijn voorjaar wordt! 

Je hebt dit spel goed onder de knie, zie ik. 

Ecco
brakobama
Chill. Staat die erin. Mooie cap ook voor BDP en SP! 

Top. Ik ben echt stikjaloers. Heb alles geprobeerd maar ik kreeg Tim er gewoon niet ingepuzzeld. 

Nu ben ik van plan om na Kuurne Brussel Kuurne Pogacar in te wisselen voor Merlier.

Wat denken jullie?

erick

Is er al iets bekend waar Tibor Del Grosso kan starten?

Kussinjepoes
Ecco
Top. Ik ben echt stikjaloers. Heb alles geprobeerd maar ik kreeg Tim er gewoon niet ingepuzzeld.  Nu...

Wellicht ook eens kijken of je Benoot niet eerder in wilt wisselen? Dat kan echt een verschilmaker worden. Kijk maar eens naar zijn resultaten van vorig jaar!

klaas drr

Ecco die op ecko reageert, dacht even dat hij zijn eigen vragen aan het bezandstrooien was.   Vorig jaar was Nijs zeg 20-25e beste renner met 152 eigen punten als hij echt beter is als vorig jaar plus 20 teampunten dan komt ie uit op 200. Toch ga ik hem niet nemen.

klaas drr
Spakeloos
Door de deelname van VDP aan de Omloop ga ik twijfelen over de verhoudingen in de Omloop met VDP, WV...

Blij dat ik nog niets serieus geklikt hebt, altijd zo frustrerend die last minute dingen !

Cold Palmer
TimTornTeut
Als WVA de E3 en DDV daadwerkelijk niet rijdt is het zeker te overwegen inderdaad, maar daar is nog...

Daar is nog niks over bekend maar in zijn gecommuniceerde programma staat niks dus daar ga ik van uit. Dus daarom houd ik rekening met deze situatie. 

Ecko
klaas drr
Ecco die op ecko reageert, dacht even dat hij zijn eigen vragen aan het bezandstrooien was.   Vorig...

Verwarrend allemaal. 

hetismewat

Wtf... Van Aert is weer eens ziek hoor... ongelooflijk.

Keunn
hetismewat
Wtf... Van Aert is weer eens ziek hoor... ongelooflijk.

Haha tot zover Van Aert. En de puzzel kan weer opnieuw!

Van Aert niet in OHN.

Cold Palmer

Ongelofelijk met die man.. wie heeft er vertrouwen in dat ie in de Strade er opeens wel weer goed op staat? 

Kip

WvA is begin seizoen, zonder wedstrijden minder goed dan later. Lekker laten staan en later van profiteren 

Mooi weer fietser

Dat is jammer. Vond van Aert al overpriced, nu gaan veel meer mensen hem negeren...

Keunn

Van Aert uit het team... Zoeken naar een sprinter die T-A rijdt en ook het openingsweekend. Ra ra wie komt daar uit -> De Lie

Trap je er dan toch weer in? Nieuwsberichten over zijn ploegleider die zegt dat hij beter en beter wordt... Zal het dan toch? HELP!

1 2 ... 71 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.