WvA is al het hele spectrum van niet te overwegen naar must-have en weer terug doorlopen bij mij.
Brennan is nogal duur voor iemand die niets bewezen heeft in deze ritten. Als ik kijk per miljoen per x is hij mijn op-1-na-duurste, na Pogi. Dat doet me wat twijfelen. Met WvA out zijn zijn kansen wel weer wat beter.
Nog meer eenheidsworst. Echt jammer. Maar vooral toch weer voor hemzelf.
Aan de andere kant nam je hem vooral toch mee voor de achterkant. Weinigen verwachtten toch een topprestatie in Omloop en Strade veronderstel ik?
Dit snap ik dus echt niet! Van Aert pak je toch voor de afspraken eind Maart en April? Toch niet voor dit weekend? Dat hij nu ziek is is toch alleen maar goed, dan heeft hij die ziekte al gehad op een moment dat je hem niet nodig hebt. De koersen waarin je hem wel nodig hebt kan hij dus niet nog een keer ziek zijn. Hopelijk vergroot dit ook de kans dat hij wat koersen toevoegt maar dit is wishfull thinking.
Er wordt heel cynisch gedaan over de Lie, maar ik overweeg hem oprecht. Lijkt prima in vorm, heeft een mooi programma, en een betere omkadering in de vorm van Aike Visbeek dan de afgelopen jaren. Daarnaast heb je budget te over, en ga je anders gokken met 1,5 miljoen mannen.
Kan iemand mij overtuigen waarom ik hem niet zou moeten nemen?
Bij het lezen van het Wout-nieuws bekruipt ook mij toch wel weer het gevoel dat het altijd wat is met hem en ik daarom beter alsnog Laporte + Magnier kan meenemen in plaats van pechvogel WvA.
Toch ben ik het roerend eens met wat hier boven staat. Zijn afwezigheid in het openingsweekend maakt hem nog meer een verschilmaker en helpt mij deze koersen juist in de cap-dillema's. Voor OHN houd ik MvdP, Pidcock en Wellens/Philipsen over en mocht Wout in de Strade niet hersteld zijn heb ik ook daar nog genoeg opties met Pogi, Wellens, Vermeersch, Pidcock en zelfs Seixas.
Tegen die tijd dat ik Wout écht nodig heb zal hij er indien dit een klassiek geval griep betreft gewoon staan en heeft de enkel ook nog eens de nodige extra rust gehad. Mocht dit niet het geval zijn, is het ten tijde van de E3 showtime voor Pedersen.
Je staat er wel positief in!
Hij stond er in bij mij maar had al wel mijn twijfels door de enkelbreuk begin van dit jaar. Nu ook nog ziekte er bij lijkt me niet een ideale voorbereiding op een klassiekerseizoen. Voor mij is het dus klaar met Wout.
WvA + 500K <> De Lie + Laporte
Pfoe, nu begin ik toch wel serieus te twijfelen om van Aert er uit te fietsen en maar wel Brennan mee te nemen.
Zie dat ik van Aert voor de Strade, T-A, RVV en PR als 3e kopman had staan. Strade is wel op te vangen met Wellens, T-A was het al de vraag of die gaat sprinten, en heb ik niet echt een alternatief nog. Tegen de tijd van RVV en PR zal ik Pedersen ingebracht hebben waarschijnlijk.
Voor de Strade was hij voor mij al geen zekere kopman. Voor de Ronde denk ik dat ik toch zo’n vijf à zes renners heb die als derde kopman kunnen fungeren. Dat hangt natuurlijk een beetje af van de vorm en dergelijke. Ik ben het met je eens, niet zulke zekerheid als WvA. Al blijft het ook de vraag hoeveel zekerheid WvA zelf biedt op het moment met al zijn mankementen 😅
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.