Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 73 ... 215 216
John Bon

Ik blijf toch maar op die Milan zitten. Want klik ik mijn ploeg voor bv K-B-K erin en zit ik plots met heel wat alternatieven voor hem daar en in alle andere koersen behalve Tireno. En dan wordt het wel een heel duur zitje en dan moet hij maar 1 sprint missen ... 

berggie1987

Ik weet dat het niet cool is op dit forum om zonder sarcasme voor de lie te gaan, maar er is geen renner die logischer is om te spelen voor de periode tm TA om daarna te wisselen. Ik speel hem met bankgeld en bepaal dan na TA of San Remo of ik Wout of Mads inwissel voor hem.

Nijmos
berggie1987
Ik weet dat het niet cool is op dit forum om zonder sarcasme voor de lie te gaan, maar er is geen re...

Heel goed dat je een beetje maling hebt aan de mening op het forum, waar vorig seizoen vaak haast als een garantie voor het nieuwe seizoen wordt beschouwd.

Maar waarom is De Lie een logischer pion om te wisselen dan Milan?

NielsH97

Kans is wel aannemelijk dat van Aert juist nu GW, DDV en E3 gaat rijden.

Dynasty

In principe had je in 1e instantie v Aert ook al niet echt nodig tijdens OHN, totdat vd Poel aangaf mee te gaan doen. Dus dat maakt het nu pijnlijk. Ik ga ervan uit dat hij er tijdens SB weer staat, zo niet dan heb ik voldoende alternatieven voor caps. Daarna kan v Aert nog genoeg goede resultaten rijden (vooral als ie nog wat koersen gaat toevoegen).
Ik laat mij in ieder geval niet gek maken door dit bericht. Het is een risico dat besef ik, maar alles omgooien en dan met een hoop renners opgescheept zitten waar ik gevoelsmatig niet achter sta is ook een risico.

Nicov11

Wat is jullie inschatting bij het programma van WvA? Zal er nog wat bijkomen (gezien voorgaande jaren) of blijft het zo karig?

Dure jongen!

Nicov11
JCG
Programma van Mikhels toegevoegd op PCS. T-A erbij dus super interessant. Daarnaast Groenewegen toeg...

Groenewegen ook zekerheidje voor BDP? 

martijncr
Ramonster
Damm zo dacht ik er ook over. Wilde het alleen niet hier vertellen🤣

Ik vind WvA steeds breekbaarder, risicovoller, dan jaren geleden. Ja hij kan verder in het seizoen zeker weer een aantal top-3 plekken pakken, maar ik vind het voor 4,5 mln teveel downside en te weinig upside. Gelukkig weet ik niks zeker en dat maakt het spelletje zo ontzettend leuk. Wat al eens eerder werd gezegd: ik ben niet bezig met verschilmaken maar met risicoreductie per koers. Waar kan je zekerheden inbouwen? Dan vind ik MVDP, Pogi, Milan, Philipsen en Wellens zekere en fitte namen dan WvA :) 

brakobama
Nicov11
Groenewegen ook zekerheidje voor BDP? 

Zekerheidje niet, alles behalve..

LinksafBijDeMolen
berggie1987
Ik weet dat het niet cool is op dit forum om zonder sarcasme voor de lie te gaan, maar er is geen re...

Ik kan me op zich wel in je idee vinden. Heb zelf ook overwogen om De lie en Milan na BdP met een dubbele wissel te ruilen voor Pedersen (mits fit) en Cosnefroy, maar dan mis je toch ook een aantal koersen waar ze zeker kans maken op punten. Ik ben er nog niet uit.

Pim Todcock
JCG
Programma van Mikhels toegevoegd op PCS. T-A erbij dus super interessant. Daarnaast Groenewegen toeg...

Ik vind 1,5 miljoen nog steeds wat veel voor Groenewegen. Hij is al 30+ en moet soms delen met Kubis. Vorig jaar was geen heel groot succes. Een nieuw team kan het beter maken, maar ik verwacht het niet.

Mihkels was een no-brainer geweest als hij SP had gereden. Helaas rijdt EF daar niet. Tegen de echte supertoppers zal hij geen zekerheidje zijn, maar ws wel een leuke puntenpakker met veel races voor weinig.

Nick Doup
admin

In ons Fantasy Dashboard van Cyclingflash.com kan je alle renners over wie je twijfelt ook nog vergelijken met hun uitslagen uit 2023, 2024 en 2025 in alle voorjaarskoersen die bij de spelletjes horen.

Dat maakt de keuze voor een Groenewegen, Mihkels, De Lie of juist Pedersen of Milan hopelijk nog iets makkelijker. Je kan in de Head-to-Head-to-Head ook zelf nog wisselen tussen renners. En rechtsboven kan je wisselen tussen de diverse spellen die er zijn!

🧩 Gebruik hier het Fantasy Dashboard voor jouw wielerspel!

ditisdavid

Groenewegen heeft nog nooit in hetzelfde jaar toptien gereden in zowel Scheldeprijs als Brugge, Scorito blijft hem ieder jaar wel inprijzen als iemand die dat in zich heeft, en omdat ieder jaar van tevoren bekend is dat hij beide rijdt (en hij Nederlander is) komt hij ieder jaar behoorlijk aan bod op dit forum en heeft hij ook ieder jaar weer een behoorlijke pickrate. Met Kuurne erbij wel iets interessanter dan de laatste paar jaar maar je kan er vergif op innemen dat hij niet alledrie de sprints toptien zal rijden, en maar 1x toptien zou me ook niet verrassen.

Laatst gewijzigd
berggie1987
Nijmos
Heel goed dat je een beetje maling hebt aan de mening op het forum, waar vorig seizoen vaak haast al...

Beide zijn heel logisch. Ik overwoog ook sterk een dubbele vroege wissel. De lie en Milan voor Pedersen of v aert en cosnefroy 

Ragnar Lolbroek

En zo gingen heen: Wout, Andresen, Abrahamsen, Costiou.

En zo kwamen terug: Magnier, Mohoric, Vermeersch, Vauquelin.

TimTornTeut

Ik heb nu toch ook wel sterk de neiging om 1mil op de bank te houden en dan Milan na Tirreno of na San Remo te gaan wisselen. Voelt alleen heel erg zonde van die 1 miljoen

Rubik
Ragnar Lolbroek
En zo gingen heen: Wout, Andresen, Abrahamsen, Costiou. En zo kwamen terug: Magnier, Mohoric, Vermee...

Mohoric is ook mijn ultieme juich-renner. Hoop dat ie weer een mooi voorjaar rijdt!

ZK
Ragnar Lolbroek
En zo gingen heen: Wout, Andresen, Abrahamsen, Costiou. En zo kwamen terug: Magnier, Mohoric, Vermee...

Wissels niet veel beter, behalve dat jr costiou kwijt bent

TourDeFranceUnchained
Ragnar Lolbroek

Ik weet niet wat erger is, Costiou of de Lie 😅

ivo001
Pim Todcock
Ik vind 1,5 miljoen nog steeds wat veel voor Groenewegen. Hij is al 30+ en moet soms delen met Kubis...

Ze delen alleen Bredene-Koksijde, die niet in het spel zit?

https://www.procyclingstats.com/rider-vs-rider/dylan-groenewegen/lukas-kubis/program

Lucstones
Rubik
Mohoric is ook mijn ultieme juich-renner. Hoop dat ie weer een mooi voorjaar rijdt!

Waarom Lund Andresen en Abrahamsen uit je team?

Nijmos
ditisdavid
Groenewegen heeft nog nooit in hetzelfde jaar toptien gereden in zowel Scheldeprijs als Brugge, Scor...

Hoevaak werden de panne en scheldeprijs in de afgelopen jaren ook allebei een reguliere, koninklijke sprint en deed Groenewegen in beide uberhaupt mee? Visma reed volgens mij nooit scheldeprijs, hij is geschorst geweest en er verwaaiert nogal eens een koers.

BarryE1

Een variant op de populaire wissel van vorig jaar: Pidcock-Merlier-Pidcock:

1,5 mln op de bank voor de wisselstrategie: Pidcock-Pedersen-Pidcock. 

Briljant of teveel geparkeerde centjes?

ditisdavid
Nijmos
Hoevaak werden de panne en scheldeprijs in de afgelopen jaren ook allebei een reguliere, koninklijke...

Hij heeft de laatste 4 jaar altijd beiden gereden. Visma reed vroeger overigens wel de Scheldeprijs, tot het jaar dat de geloste waaier van Groenewegen werd gediskwalificeerd vanwege het negeren van de spoorbomen. En het klopt inderdaad dat geen van beide koersen altijd een reguliere sprint is geweest, maar dat is juist het probleem van Groenewegen - zodra er iets gebeurt, is hij kwetsbaarder dan de meeste sprinters, en zowel Brugge als de Scheldeprijs zijn koersen waar iets kan gebeuren. Weet nog goed dat hij in 2023 in de voorste waaier zat in Brugge en gewoon uit het wiel gereden werd in de laatste ronde.

Laatst gewijzigd
zomaareens

rijdt Milan nou geen brugge de panne? Of zou dat  kunnen van wel?

1 2 ... 73 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.