Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 75 ... 215 216
Vergane Glorie

Even wat anders, wie wil nog sparren prive over de laatste afwegingen?

brakobama
Vergane Glorie
Even wat anders, wie wil nog sparren prive over de laatste afwegingen?

Ik heb je een PB gestuurd!

Mooi weer fietser

Die groves rijdt met toch ook wel een interessant programma zeg. Een hele sloot aan potentiële team punten en lekkere cap voor TA

ivo001

Een renner die ik totaal vergeten was en ook nergens genoemd zie worden is Asgreen. Met 500k wel bizar goedkoop, maar buiten 2021 weinig in de klassiekers gepresteerd. Pakte vorig jaar nog wel een Giro rit. Iemand die de gok durft te nemen?

Ramonster
martijncr
Ik vind WvA steeds breekbaarder, risicovoller, dan jaren geleden. Ja hij kan verder in het seizoen z...

Ben het helemaal met je eens hoor. Alleen 95% van de deelnemers hier is daarmee bezig. Wil je het verschil  maken dan zal je toch echt een risico moeten durven nemen. Ook al kan dit negatief uitpakken. 

Lamme Frans
ivo001
Een renner die ik totaal vergeten was en ook nergens genoemd zie worden is Asgreen. Met 500k wel biz...

Het probleem is een tekort aan plekken, dus helaas geen ruimte voor dit soort gokjes. 

Valvuillerdemoz

Verdeling groene vinkjes op dit moment:

OHN: 12

KBK: 10

SB: 6

PN: 5

TA: 7

MSR: 15

BDP: 4

E3SBC: 7

GW: 11

DDV: 10

RVV: 11

SP: 3

PR: 11

BP: 3

AGR: 6

WP: 3

LBL: 4

Hoop dat dat een beetje indruk maakt.

Sancellara
NielsH97
Team omgegooid door WvA. Pidcock erin en voor de wissel Milan - WvA/Pedersen na TA. Ik hoor niemand...

Staat er alvast in bij mij

Vergane Glorie

dank voor de berichten.:)

Tbosman
Zitvlees
die overweeg ik nu ook. maar dan wissel je milan dus al na T-A lijkt me, wel vroege wissel

Klopt maar wachten tot na GW / IFF heeft ook niet zo veel zin...

Bovendien doet MvdP hier mee wat koersverloop best kan beïnvloeden, en stel dat WvA en/of Pedersen deze meepakken is het nog minder voor de sprinters. En best wat andere opties voor de caps daar.

Bovendien mis je dan MSR en de E3. Met name E3 lekker om mannetje/cap extra te hebben bij mij.

PR zie ik Milan niet as kandidaat voor hoge notering dus voor nu mis je dan alleen GW / IFF. Daar kan ik mee leven.

Laatst gewijzigd
SanMark
Beekman87
Ik zit met een dillemma.  Pedersen en Merlier vanaf het begin, om vervolgens Pidcock erin te wissele...

Wat is je teamnaam ? WC ziekenboeg?

ZiggZagg

Toch de Lie er uit gepuzzeld, samen met wat andere up/downgrades weer bij Groenewegen(+KBK) en Mihkels uitgekomen. Wel ineens 8 man met het label SPRINTER bij Scorito, dat voelt wat veel, maar JP, Matthews en Mihkels zijn natuurlijk multi inzetbaar... En nou maar hopen dat dit niet het jaar van de Lie is.. 

ZiggZagg
Valvuillerdemoz
Verdeling groene vinkjes op dit moment: OHN: 12 KBK: 10 SB: 6 PN: 5 TA: 7 MSR: 15 BDP: 4 E3SBC: 7 GW...

Is dit met of zonder wissels? Anders wel dun in de caps in de heuvels mijn inziens.. 

nasibal
ditisdavid
16 tot 20 zou nu amper tactische overwegingen geven, zou het erg knap vinden als je met 16 man je ko...

Met 16 man heb je natuurlijk wel effectief 2 miljoen meer om in je team te stoppen dan met 20 man ;)

Fietsopa

Iemand anders die de Enfant Terrible van UAE overweegt? 

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz
ZiggZagg
Is dit met of zonder wissels? Anders wel dun in de caps in de heuvels mijn inziens.. 

Ja, dat is inderdaad wat mager nog. De caps zijn er al wel, maar er komen nog wel twee of drie renners bij voor de Ardennenritten.

Hubris

Dit heb ik met een wissel na PN, en twee na PR

OHN 9 

KBK 9

SB 6

PN 5     

TA 5

MSR 12

BDP 6

E3 7 

GW 12

DdV 11

RvV 10

Sp 3

PR 10

BP 4

AGR 7   

WP 7

LBL 8

Laatst gewijzigd
John Bon

Zit ik nu op mijn ploeg te staren heb ik een hallf leger aan sprinters plots 
Ik zou er wat willen uithalen maar dan heb ik gaten in mijn sprintritten miljaar :D 

Cold Palmer

Is een 4 - 6 - 6 - 7 bezettingsprognose met overal 3 goede kopmannen (wissels gebruikt) te weinig als je verder overal een top bezetting hebt? 
Het hele WvA verhaal blijft het knelpunt. Meenemen, toch gokken op Pedersen of de Milan - Pedersen wissel. Al deze dilemma's en spinsels zo kort voor de deadline zijn niet rustgevend. 

Keunn
Hubris
Dit heb ik met een wissel na PN, en twee na PR OHN 9  KBK 9 SB 6 PN 5      TA 5 MSR 12 BDP 6 E3 7  G...

En nu? Het gaat er toch niet om dat je zoveel mogelijk renners aan de start hebt van elke koers?

Pipi112

Leuk spelletje he. Niemand gunt elkaar meer iets lijkt wel het dagelijks leven van tegenwoordig.

klaas drr
Pipi112
Leuk spelletje he. Niemand gunt elkaar meer iets lijkt wel het dagelijks leven van tegenwoordig.

30 bladzijden geleden nog prachtige betogen gelezen  over hoe fijn dit forum eigenlijk wel niet is,  de laatste dagen wordt er doorgaans wel meer met zandgestrooid maar dat ligt ook vaak aan de vraagstelling van mensen. 

Titivoeckler
Valvuillerdemoz
Verdeling groene vinkjes op dit moment: OHN: 12 KBK: 10 SB: 6 PN: 5 TA: 7 MSR: 15 BDP: 4 E3SBC: 7 GW...

Jij wilde zeker weten dat je de top 10 van MSR zou hebben?

Lamme Frans
John Bon
Zit ik nu op mijn ploeg te staren heb ik een hallf leger aan sprinters plots Ik zou er wat willen ui...

Precies dit. Heb er 7 nodig om overal tenminste 3 kopmannen te hebben. Ik had er liever 1 minder gehad. Het is ten koste gegaan van Senechal, die ik wel graag in mijn team had gehad.

brakobama
John Bon
Zit ik nu op mijn ploeg te staren heb ik een hallf leger aan sprinters plots Ik zou er wat willen ui...

Haha, herken ik wel. Ik heb er ook 7.. 

Ook wel benieuwd wie er straks met types Bauhaus, Ackermann en Turner staan. Mooi geprijsde sprinters waar nog (volledig) geen programma van bekend is.. Vooral Turner had ik erg graag gehad, maar zonder programma durf ik hem niet aan. Of zijn er mensen die meer weten over zijn programma?

1 2 ... 75 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.