Ben het helemaal met je eens hoor. Alleen 95% van de deelnemers hier is daarmee bezig. Wil je het verschil maken dan zal je toch echt een risico moeten durven nemen. Ook al kan dit negatief uitpakken.
Klopt maar wachten tot na GW / IFF heeft ook niet zo veel zin...
Bovendien doet MvdP hier mee wat koersverloop best kan beïnvloeden, en stel dat WvA en/of Pedersen deze meepakken is het nog minder voor de sprinters. En best wat andere opties voor de caps daar.
Bovendien mis je dan MSR en de E3. Met name E3 lekker om mannetje/cap extra te hebben bij mij.
PR zie ik Milan niet as kandidaat voor hoge notering dus voor nu mis je dan alleen GW / IFF. Daar kan ik mee leven.
Toch de Lie er uit gepuzzeld, samen met wat andere up/downgrades weer bij Groenewegen(+KBK) en Mihkels uitgekomen. Wel ineens 8 man met het label SPRINTER bij Scorito, dat voelt wat veel, maar JP, Matthews en Mihkels zijn natuurlijk multi inzetbaar... En nou maar hopen dat dit niet het jaar van de Lie is..
Is een 4 - 6 - 6 - 7 bezettingsprognose met overal 3 goede kopmannen (wissels gebruikt) te weinig als je verder overal een top bezetting hebt?
Het hele WvA verhaal blijft het knelpunt. Meenemen, toch gokken op Pedersen of de Milan - Pedersen wissel. Al deze dilemma's en spinsels zo kort voor de deadline zijn niet rustgevend.
30 bladzijden geleden nog prachtige betogen gelezen over hoe fijn dit forum eigenlijk wel niet is, de laatste dagen wordt er doorgaans wel meer met zandgestrooid maar dat ligt ook vaak aan de vraagstelling van mensen.
Haha, herken ik wel. Ik heb er ook 7..
Ook wel benieuwd wie er straks met types Bauhaus, Ackermann en Turner staan. Mooi geprijsde sprinters waar nog (volledig) geen programma van bekend is.. Vooral Turner had ik erg graag gehad, maar zonder programma durf ik hem niet aan. Of zijn er mensen die meer weten over zijn programma?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.