Doet altijd toch wat pijn. Als iets wat je had beredeneert ver voor nieuws erover naar buiten kwam... uitkomt.
Vlak voordat de Tour begint. Want ja, Pidcock gaat gewoon voor het AK natuurlijk.
Vond de Vuelta vorig jaar, zijn podiumplek, het beste wat ie ooit op de fiets heeft gedaan.
Maaaar voor iedereen die hem niet had en nu nog wil; fiets hem er nog meer eens in zo op het einde!
Ik zit nog altijd een beetje te twisten over wel of niet een 4e UAE'er. Er is gewoon een aanzienlijke kans dat Vingegaard of Seixas óók een hele goede opvulling zijn in sprint etappes, en dan begin ik me wel echt af te vragen waar de meerwaarde zit in een 4e UAE'er. Door de 4e te skippen kan ik een extra budget klassementsrenner mee nemen en elders wat upgrades doen. Ik neig momenteel naar 3 UAE'ers waar ik voor het puzzelen echt begon met de insteek er 4 te nemen.
Klapper van een team Kevin. Fijn om te zijn dat jij aan de goede kant van de viningaar discussie staat en met o'connor heb je een prachtige verschilmaker te pakken! (Je bent misschien we de enige die hem kiest)
Ik heb heel lang 4x UAE gehad. Voelde aan de ene kant erg fijn omdat je weinig opstelstress hebt. Maar de nieuwe opzet van de bergtrui maakt de kans kleiner dat Pogacar die lang gaat dragen (en binnensleept) in mijn ogen. Dan hou je over laten we zeggen 14 dagen geel en 4/5 etappes plus de eindzege = 176 punten. Het zullen er ongetwijfeld meer worden maar ik ben uiteindelijk toch voor meer een juichrenner-strategie gegaan met Seixas en Pedersen. Minder zekerheid dus, meer risico. Dus nu slechts Pogacar en Del Toro.
Laatste twijfelpuntje is nu de laatste 500K renner. Beetje Stuyven vs Verstrynge. Heb VPP voor eventueel punten via Merlier. En ik verwacht Philipsen snel in groen dus dan is Verstrynge een fijne aanval-opvulling met gegarandeerde punten. Stuyven is natuurlijk zelf ook opstelbaar in etappe 4. Maar dat geldt voor Verstrynge zelf misschien ook wel.
Hier hetzelfde dilemma. Heb nu van Wilder en Verstrynge. Met een goed klimmende JP en MvP in de ploeg vind ik het wel lastig in te schatten waar en wanneer Verstrynge voor eigen kans kan gaan.
Daarnaast nog wat moeite om keuze tussen van Gils en Gregoire te maken. Zijn beide wel punchy. Heb het idee dat van Gils bij meer klimwerk sterker is. Maar die heeft REV waar hij ook voor moet rijden. Hoe kijken jullie daar tegen aan?
Artikel heb ik zo snel niet, maar ik heb ook gelezen dat die voor etappe 2 gaat. Dat maakt hem in de ttt, itt en etappe 2 opstelbaar voor mij. Als die wit pakt in etappe 2 of als Pedersen een tijd in het groen rijdt, dan komen er nog enkele andere etappes bij. Voor mij daarom een click.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.