Scorito vuelta 2026

1 2 ... 54 ... 57 58
valowitz
Wielerphilippe
Ja wel leuke tactiek zo. Ik heb ook zo vaak Wout gehad dat ik mezelf zoveel keuze stress heb bezorgd...

Zou ik voor Almeida gaan. Waarschijnlijk laagste pickrate en de hoogste upside.

Romain737

Wie moet ik kiezen van deze twee? Axel Laurence? Nys? 

Laatst gewijzigd
BigMig
Wielerphilippe
Ja wel leuke tactiek zo. Ik heb ook zo vaak Wout gehad dat ik mezelf zoveel keuze stress heb bezorgd...

Als je team het dusdanig goed deed in de Tour, waarom zou je dan neigen naar het nemen van meer risico? Klinkt alsof je het aardig in de vingers hebt, het geluk net de verkeerde kant op viel, en als je zo doorgaat pakt het de volgende keer vast wel goed uit. Of ben je echt op zoek naar de perfectie?

BigMig
martijncr
Ja snap ik wel, maar dat zou ergens ook pleiten voor Pedersen thuislaten. Heb je nog een miljoentje...

Misschien laat je je iets teveel beïnvloeden door een losse uitspraak over dat het groen voor Mads niet per se een doel is? Ik weet een ding zeker: de vraag is bij Mads niet een van willen, maar van kunnen. Hij is net als Carapaz, hij gaat er altijd vol voor. Dus ik denk dat je jezelf beter de vraag kunt stellen of je denkt dat Mads op niveau gaat zijn. Zo ja, dan kun je ervan uitgaan dat hij gaat huishouden volgens mij.

Wielerphilippe
BigMig
Als je team het dusdanig goed deed in de Tour, waarom zou je dan neigen naar het nemen van meer risi...

Niet perse perfectie. Vooral een goud bekertje😁. Waar bij de tour er 1000 plekken waren voor goud zijn dat er bij de vuelta maar 250. Denk dus ook met veel logische keuzes in het AK en de grote 3 sprint mannen er best veel dezelfde teams uit zullen rollen. Zo denk ik dat ergens een risico'tje wel nodig zal zijn om goud te halen. Dit kan natuurlijk ook met een oerdegelijke selectie en goed opstellen en cappen. Maar vindt het toch ook ergens leuker om te juichen als een renner van je het goed doet die maar weinig gekozen is. Andere weg naar goud is natuurlijk de Traeen en Eulalio van deze Vuelta vinden. Wie is zon klimmer die er in de eerste paar etappes dichtbij kan blijven maar ook geen gevaar is voor de top 10 die daarna in de vlucht minuten mag pakken?

Tejada? Castrillo? Romeo? Of toch gewoon onze Jesus?

Elmagnifica

Heb niet alles gelezen maar wat ik lees is voornamelijk sprinters problemen.. dat moet naast de 3 grote on a budget.. mijn tips(geen garanties) canal cort braet en renard.. 2.5 millie en je hebt een prima basis.. doe ermee.wat.jullie willen

Blijfeensrecht
Elmagnifica
Heb niet alles gelezen maar wat ik lees is voornamelijk sprinters problemen.. dat moet naast de 3 gr...

Canal met Aular in de ploeg?Renard met Coquard in de ploeg?

Ferumbras
Mister_Roan
Is er hier interesse dat ik wat met ai ga delen? Vind het wel interessant tegenwoordig... maar welli...

Heb zelf een uitgebreid getraind scorito brein (Claude met obsidian vault en veel scripting voor het uitlezen van pcs, odds, socials, news en uiteraard de geheime scorito api). Maar ook die heeft het lastig met deze Vuelta.

de hoogste score vooralsnog is overigens gewoon met Almeida en Vine. En met pedersen en van Aert. Maar ik heb zelf geen zin om deze tactiek te gaan volgen.

Nicov11

Door het budget en de vooral dure (+) sprinters, ga ik toch Riccitello eruit klikken. Ik vind het wel zonde, want verwacht dat hij zijn goede vorm uit de derde week van de TdF wel door zou kunnen trekken. Alleen 2,5 miljoen, dat zijn toch wel te veel munten. 

Ik zie overigens hem niet in jullie teams naar voren komen. Een verschilmaker? Dat zet mij toch weer aan het denken.

martijncr
BigMig
Misschien laat je je iets teveel beïnvloeden door een losse uitspraak over dat het groen voor Mads n...

Is ook zo. Ik vind het stukje waarin wordt gezegd dat hij het team wil helpen het twijfelachtige. Het suggereert dat hij selectiever gaat knallen, omdat ie ook van waarde voor het team wil zijn. En dan is 5 mln een hoop geld... 

Ben er nog niet over uit maar hoop dat hij nog van zich laat horen 

Gellemuun750jaarstad

Ik zit met die aular te zweten. De laatste Giro zag je hem niet. Kwam dat door knechten. Zie ie nu ook moeten knechten. Anders mas dr uit aular dr in.

Wicked Wout
martijncr
Is ook zo. Ik vind het stukje waarin wordt gezegd dat hij het team wil helpen het twijfelachtige. He...

Dat zegt de sports director inderdaad, maar tegelijk staat in de algemene tekst:

He is fresh off winning the green jersey and a stage at the Tour and will be hoping to produce a similar performance in the final Grand Tour of the year.

Dat lijkt mij toch niet alleen over die 'stage' gaan, maar ook over de 'jersey'

ProScoritoManager
mirkodek
Eens hoor, weinig interessante namen (voor een interessante prijs). Ik heb nu, naast de grote 3: Gro...

Onze conceptselecties lijken bijzonder veel op elkaar. Ik heb alleen gister ergens al uitgelegd dat ik het niet vertrouw/aandurf met Groves, dus ik heb momenteel een prima uitgebalanceerd team, maar nog wel 2,5 miljoen op de bank om upgrades uit te voeren.

TilburgsTrots
ProScoritoManager
Onze conceptselecties lijken bijzonder veel op elkaar. Ik heb alleen gister ergens al uitgelegd dat...

Groves heeft echt bizar weinig koersdagen dit jaar. Had hem mee in het klassiekerspel en de Giro, maar neig toch om hem opnieuw weer mee te nemen. De valpartij in de Giro was ongelukkig en normaliter levert hij eigenlijk altijd in de grote rondes. 

GerritdePostduif

Door Bahrein wordt Govekar als sprinter van dienst naar voren geschoven. Dan is 2 mln. voor Pau Miquel echt veel teveel

Resultaten Govekar zelf wordt ik nog niet enthousiast van, maar voor 750.000 zou io hem overwegen

Laatst gewijzigd
Zolderman
TilburgsTrots
Groves heeft echt bizar weinig koersdagen dit jaar. Had hem mee in het klassiekerspel en de Giro, ma...

Wat was de reden dat hij 3 dagen geleden 100e werd? Als daar geen goede reden voor is sla ik hem over denk ik, mag zo'n kans voor deze prijs namelijk zeker niet laten liggen.

Rad
Chef83
Zouden ze niet samen sprinten cobo met ze team genoot in gereduceerde sprints?

Daar ben ik dus ook bang voor.. zie paar keer de naam van Cobo voorbij komen. Maar hoe waarschijnlijk is het dat hij zo vaak aan sprinten toe gaat komen? Bied een Dainese dan niet veel meer zekerheid? Of wellicht is zelfs FFB een betere keus voor de heuvelachtige sprints

Ragnar Lolbroek
GerritdePostduif
Door Bahrein wordt Govekar als sprinter van dienst naar voren geschoven. Dan is 2 mln. voor Pau Miqu...

Broeder Jakob is er ook wel bij!

IlFalco
GerritdePostduif
Door Bahrein wordt Govekar als sprinter van dienst naar voren geschoven. Dan is 2 mln. voor Pau Miqu...

Scorito slaat nu eenmaal af en toe de plank flink mis, en leunt soms teveel op historische resultaten. Is ook inherent aan de renners beetje bij beetje prijzen en toevoegen. Sporza doet dat mijns inziens beter. Zij prijzen alle renners vooraf en strepen dan weg wie er niet meedoen.

Kee

Zelden zo'n ambigu persbericht gezien als dat van bahrein. Heel helder en zand strooien tegelijkertijd.

Maar conclusie: pau, govekar en ermankov gaan voor (verschillende?) ritten. Bilbao is uit vorm maar mag toch, dus thuislaten. Paasschens mag geen resultaten halen en vadertje jakob komt om te leren. Santi is gc leader maar zonder al te veel hulp. Hoe anders dan het persbericht van EF waar iedereen er alleen maar is om Richie te ondersteunen - lijkt alsof ze niet al te veel vertrouwen in buitrago hebben

ditisdavid
IlFalco
Scorito slaat nu eenmaal af en toe de plank flink mis, en leunt soms teveel op historische resultate...

Alle renners vooraf prijzen houdt ook geen rekening met rolverdeling. Miquel hoort duurder te zijn als snelste man in de ploeg dan wanneer Govekar ook meedoet en dat lost het systeem van Sporza niet op.

Dat gezegd hebbende was 2 miljoen ook zonder Govekar al fors aan de prijs.

Laatst gewijzigd
KV
ditisdavid
Alle renners vooraf prijzen houdt ook geen rekening met rolverdeling. Miquel hoort duurder te zijn a...

Klopt volledig. Zo krijg je idd zowel over- als underpriced gasten. Inherent aan het systeem. Maar ze willen natuurlijk al wat puzzelpret in de weken vooraf geven. Voor mij nog altijd de grootste charme van het spel. Alle renners die ook maar een beetje kans maken vooraf prijzen (zoals bij Sporza) zou wat kunnen helpen, maar ten eerste vinden ze dit waarschijnlijk teveel werk, en ten tweede houdt dit dan ook niet persé rekening met de rolverdeling en de sterkte van het algemeen veld. Het meest juiste zou zijn het spel maar vanaf vanavond open te zetten, maar dat zou niemand echt leuk vinden. 

Laatst gewijzigd
klaas drr

Goud is 4x zo moeilijk als in Tour, wees dus niet teleurgesteld.  Ricitello  was week 1 wellicht ook al goed, is gevallen.  Als 2e jongere  eindigend wel een fijne denk ik.  Zeg 10x opstellen  4 jongeren per keer plus 30 eindklassement. Moet hij nog 180 eigen puntjes fietsen.

Laatst gewijzigd
NielsH97

Omrzel kan weleens verrassen voor 500k een leuke gok vooral als Buitrago tegenvalt.

IlFalco
ditisdavid
Alle renners vooraf prijzen houdt ook geen rekening met rolverdeling. Miquel hoort duurder te zijn a...

Terecht punt. Het lastige met rolverdeling is wel dat i) die niet altijd bekend wordt gemaakt, ii) er vaak zand in de ogen wordt gestrooid, iii) die niet altijd in beton gegoten is. Voor de Pogi's en Jonassen van deze wereld is dat natuurlijk vrij evident, maar juist voor die grote groep middensegment renners niet. Dan zegt actuele vorm mij meer dan iemand voor 2mln gaan prijzen omdat hij 2 jaar terug eenmalig een uitschieter had.

1 2 ... 54 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.