Scorito vuelta 2026

1 2 ... 98 ... 101 102
berggie1987

Maar zelfs Pogacar is niet immuun voor tegenwind. Is niet uitgesloten dat hij de etappe wint (mijn cap heeft hij) maar hij gaat niet met minuten strooien. 

Laatst gewijzigd
eskabee13

Kans is uiteraard groot dat Pogacar hem pakt vandaag, maar een solo zie ik ook eerder morgen gebeuren dan vandaag. 

Vraag is wie er nog in de uitgedunde groep zit in de laatste kilometers. Ik voorspel een opbod van bankpunten na de rit op dit forum. 

IlFalco
KV
Denk dat je Mas en Gall een beetje onderschat. Gisteren was het "massasprint" en eindigt Mas net na...

En daarbij wel een serieuze kans dat Bisiaux na vandaag het wit heeft. Of FFB moet top drie sprinten. Maar met Bisiaux in het wit kunnen die paar teampunten voor Gall wellicht net de doorslag geven wanneer je twijfelt over je laatste plek.

RedDevil
Guido Maltempi
Volgens het XDS Astana account op Twitter was het toch echt Romele. Dat biedt in elk geval hoop voor...

Op zijn eigen Insta-stories deelt Romele dat moment waarop de Astana-boy naar Pogi en Van Aert reed, met wat vrolijke emoji's en het nummer 'High Hopes' eronder. Dus op basis van dit stukje gedegen onderzoeksjournalistiek concludeer ik dat het Romele was, wat inderdaad prettig is om te weten voor de komende dagen!

KV
Gellemuun750jaarstad
Nou als je zag hoe ie hem in die tijdrit ook uit elkaar trapte om te winnen 😎. Dat had ik niet voor...

Tijdrit wou hij winnen omdat hij voor zijn voordeur passeerde. In een rit als deze is er minder eer te halen. Maar hij zal uiteraard ook wel winnen. 

Denk trouwens dat ik Wout maar bank. Die zal ook wel beseffen dat Pogi kloppen vandaag utopisch is (of hij zou vanuit de vlucht moeten winnen - nu ik dit typ begin ik wel weer te twijfelen) en ik lees ook dat laatste klim wel rugwind is (tegenwind op eerste klim) wat voor Wout toch te lastig zou moeten worden. Hij sprak gisteren zelf ook maar van een waterkansje. 

Heb er dan Widar ingezet voor Wout. Maar gisteren hoorde ik de topcommentatoren zijn naam zeggen toen een Lotto renner gelost was op 30km van de finish, maar kan toch niet geloven dat hij dat was? Bij de finish riepen ze namelijk ook Omrzel ipv de toch iets meer logische Pau... Iemand die wel zekerheid had dat dit Widar was? (Emil schrijft er ook niks over, en die ziet normaal gezien alles, en zet hem logischerwijze hoog in zijn sterrenlijst)

Laatst gewijzigd
Witte87
KV
Tijdrit wou hij winnen omdat hij voor zijn voordeur passeerde. In een rit als deze is er minder eer...

Het was toch echt rugnummer 201 wat zo vroeg lostte.

klaas drr

Wil Pogi 21 dagen rood of niet....    Ik stel toch Wout en zijn zekere groen puntjes op voor de vlucht en misschien nog een Romeo, Bouwman (Neerlands hoop) zal ook wel mee willen zitten voor de bergtrui, waardoor dunbar weer een interesantere opstel optie wordt later in de Vuelta.  Widar uit mijn team geknikkerd vandaag.  

CyclingDonkey
RedDevil
Op zijn eigen Insta-stories deelt Romele dat moment waarop de Astana-boy naar Pogi en Van Aert reed,...

Ahh toch! Leuke info, thanks. En leuk om te lezen dat die jongen dus prima in orde is. Beetje pech dat de koning en prins hem niet mee op sleeptouw namen, maar daar komen dan nog wel meer kansen

Jammer wel dat ik m uiteindelijk toch niet geselecteerd heb haha

valowitz

Pogi hoeft vandaag niet persé te winnen. Hoeft alleen maar het rood te behouden. Morgen wil hij wel winnen. Vandaag AK + WvA + Castrillo. 

Zolderman
valowitz
Pogi hoeft vandaag niet persé te winnen. Hoeft alleen maar het rood te behouden. Morgen wil hij wel...

Wat is de reden dat hij vandaag niet per se wil winnen en morgen wel dan?

Vandaag zou juist een dag zijn waarin hij met veel minder inspanning van zijn ploeg zou kunnen winnen?

Ecko
Gellemuun750jaarstad
Nou als je zag hoe ie hem in die tijdrit ook uit elkaar trapte om te winnen 😎. Dat had ik niet voor...

'Veulta'? Is dat nou dat lilleke Gellemuuns dialect? 

IlFalco

Weet iemand waardoor gisteren dat "oponthoud" werd veroorzaakt, wat hier op het forum enkele malen genoemd is, en ertoe leidde dat mannen als Gall, Riccitello, Nordhagen 18sec aan de broek kregen? Ik heb dat gemist en lees daar in de verslaggeving verder niets over terug. Was het niet gewoon een alledaags breukje in het peloton, waarbij sommigen gewoon niet goed gepositioneerd zaten?

martijncr

Onze Deense vriend Axelgaart heeft maar weinig fiducie in Movistar aanvallers. Enkel Mas krijgt een schamele twee sterren, maar hij ziet niemand anders vandaag presteren. 

KV
martijncr
Onze Deense vriend Axelgaart heeft maar weinig fiducie in Movistar aanvallers. Enkel Mas krijgt een...

Waarom zou hij er vertrouwen in moeten hebben als hij voor AK scenario kiest? Dan sparen die aanvallers zich toch gewoon voor morgen eventueel. 

Valvuillerdemoz
martijncr
Onze Deense vriend Axelgaart heeft maar weinig fiducie in Movistar aanvallers. Enkel Mas krijgt een...

De kennis, voorbereiding en onderbouwingen van Emil zijn ongekend, maar de voorspellingen zitten er toch nog best vaak naast! 😁

Ferumbras
valowitz
Pogi hoeft vandaag niet persé te winnen. Hoeft alleen maar het rood te behouden. Morgen wil hij wel...

Dit vind ik een hele verrassende conclusie, zeker na interview van Pogacar zelf. Ik zou het eerder andersom verwachten: vandaag voor AK. En direct duidelijk wie bergtrui-ambities hebben want die laten zich vandaag op 10 minuten rijden (Fortunato en co), om morgen te "mogen" aanvallen.

Reus
Valvuillerdemoz
De kennis, voorbereiding en onderbouwingen van Emil zijn ongekend, maar de voorspellingen zitten er...

Van zijn 59 sterren renners voor vandaag heb ik er 20! Dus dat is lekker. Qua opstelling verder niks mee opgeschoten, maar wie maalt er om zo'n detail! 

Berend

Leuke rit vandaag, hier is de VeloScore-voorspelling op basis van 18 bronnen:

⭐️⭐️⭐️⭐️ Pogačar
⭐️⭐️⭐️ Onley, Johannessen, Carapaz, Fisher-Black
⭐️⭐️ Van Aert, Tulett, Paret-Peintre, Skjelmose, Bisiaux
⭐️ Romeo, Laurance, Gall, Vine, Pedersen

Meer details op X

Ik stel sowieso op:

• Pogačar, Onley, THJ, Carapaz, FFB, WvA (toevallig ook de eerste 6 namen ^^)
  • Oliveira (toch kans op veel teampunten)
  • Dan moet ik er nog 2 kiezen uit Gall, Pedersen, Widar, Brenner, Nys

Axelgaard is de enige die Nys veel sterren geeft. Interessante pick wel.

Je zou ook zeggen dat het te zwaar is voor Pedersen en met geen doel voor Groen laat hij mogelijk snel lopen? Neig nu naar Gall en Nys.

Gellemuun750jaarstad
Ecko
'Veulta'? Is dat nou dat lilleke Gellemuuns dialect? 

Bin ie dr iene uit Nazareth?

Jackie
IlFalco
Weet iemand waardoor gisteren dat "oponthoud" werd veroorzaakt, wat hier op het forum enkele malen g...

Ik las dat er bijna een valpartij was waardoor de groep brak.

Voor mij extra zuur omdat Hayter dan grote kans op rood had gehad

Guido Maltempi

Axelgaard deelt sterren uit op basis van winstpotentie. Hij schrijft er vandaag ook specifiek bij dat dit met name van belang is voor Nys en andere punchy types. M.a.w. kleine kans dat die er nog bij zitten, maar áls het lukt dan maken ze een goede kans op ritwinst, zowel vanuit de vlucht als vanuit een niet al te uitgedund peloton. En dus krijgen ze meer sterren dan pakweg Mas en Gall, die alleen scoren in een AK scenario en dan nul kans hebben om Pogi te kloppen in een sprint.

IlFalco
martijncr

Hij heeft vandaag uberhaupt weinig fiducie in aanvallers. Hij hinkt duidelijk op twee gedachten, wil Pogacar winnen vandaag, of niet. Hij kiest voor het eerste scenario. Als je niet verwacht dat er een vlucht gaat lopen, dan maken vanzelfsprekend mannen als Romeo, RGP en Castrillo weinig kans vandaag, net als alle andere aanvallers.

Hij rangschikt op basis van winstpotentieel, het is niet een voorspelling van zijn top 10, top 20.

IlFalco
Jackie
Ik las dat er bijna een valpartij was waardoor de groep brak. Voor mij extra zuur omdat Hayter dan g...

Thanks. Dat zou wel een plausibele verklaring zijn. Er zaten behoorlijk wat grote namen in die tweede groep wat mij toch moelijk doet geloven dat die allemaal niet goed genoeg waren om te volgen.

Kluns Klunsjes

Ik heb op dit moment kuss en gall boven wva en romeo? Iemand die mij kan vertellen/overtuigen waarom die gewisseld zouden moeten worden?

En war verwachten we van Tuckwell?

Laatst gewijzigd
Jackie
Berend
Leuke rit vandaag, hier is de VeloScore-voorspelling op basis van 18 bronnen: ⭐️⭐️⭐️⭐️ Pogačar⭐...

Lijkt veel op de bookies hun voorspelling

Heb de knopen doorgehakt

Vandaag :

Pogi-FFB-WvA-Onley-Carapaz-VPP-Romeo-Fortunato-Beloki

Bank: Gall-Mas-Skjelmose-Kuss-Nordhagen-Buitrago 

1 2 ... 98 ... 101 102

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.