Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 103 ... 440 441
Jotto-Lumbo

Ze zaten gelukkig net te ver van achter ;-)

Nee zonder dollen, tot op het moment van de crash deden ze het behoorlijk goed. Boom die in het begin iedereen goed van voor hield en daarna zaten ze goed op de tweede rij. Op het moment van de crash wilden ze er eigenlijk vanuit de linkerkant uit komen met 4 man, maar er was niet echt ruimte. Ieder jaar is het wel raak in de Scheldeprijs, dus ik ben al blij dat ze zonder echte kwetsuren de finish hebben bereikt. Wat is de volgende koers voor Groenewegen, Yorkshire? Een overwinning is wel even belangrijk voor het zelfvertrouwen.

kelderfan

Maar wederom geen prijs, dat moet Groenewegen toch een beetje pijn doen. Maar zo'n valpartij doet de deur dicht. Jammer dat die valpartij precies de kant opviel, waar de trein van Groenewegen reed.
Maar gelukkig zijn Roglic en Bennett nog goed in de race. De Tier lijkt mij ook prima in orde en komt met Michael Matthews over de streep.
{Sam Oomen doet 't gelukkig heel goed}; jammer dat Tolhoek het jagende peloton moest laten gaan. Maar ik denk, dat hij ook weer een stap heeft gezet.

Yeez

De tier had daarvoor nog gewerkt voor bennett en roglic, anders had hij wel in die groep kunnen blijven denk ik

kelderfan

'@jessevdalen
Ja, ik zag dat de beklimming van de laatste berg er 3 TLJ'ers {Bennett, Roglic en De Tier} bij de 1e. groep zaten en later vlak bij de top zag ik, dat De Tier bij de Gele Trui-groep zat. Dus die heeft toen kennelijk 1e. groep moet laten gaan. Maar hij blijft voor mij goed in orde en klaar voor de AGR en Waalse klassiekers; jammer dat hij de Brabantse Pijl {ook al UWT-ambitie} niet mag rijden, want daar had hij een goede uitslag kunnen rijden. {vorige editie 12e.}.
Maar wie was de aanvaller van TLJ op die laatste col. Want de commentatoren {Engelstalig} hadden 't over Roglic.

xistnc

Mijn eerste indruk was, dat het om George Bennett ging. Nadat hij met zijn vluchtmakker was teruggepakt, schoof Roglic volgens mij wel heel even mee. Maar ook dat ging niet door.

Heb de beelden ff opgezocht, en ik denk dat het inderdaad Bennett was.

Laatst gewijzigd
Dekker

Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe het komt dat zoveel TLJ mannen die best wel status hebben zo slecht aan de het seizoen zijn begonnen? Kunnen we misschien spreken van te weinig begeleiding/training?

Battaglin, Lobato en Boom bv.

Yeez

'@dekker die status wordt vooral door de "fans" aangepraat. dat boom niet goed in orde is is duidelijk. Die mist een stukje duurvermorgen. Battaglin is steeds meer in de vorm van knecht geduwd, dus lastig om te beoordelen of hij wel of niet goed rijdt. Lobato valt inderdaad ietswat tegen, al is die ziek geweest en is het ook aardig aanpassen bij een nieuwe ploeg. Al mogen de resultaten wel komen nu.

S. Morgenstern

Bennett was inderdaad de renner die in de aanval reed met Uran. Roglic kwam later aansluiten met Henao, Valverde, Contador en Izaguirre.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Vandaag hebben ze niemand mee, net als de rest van de week. Niermann wordt gemist in het Baskenland...

stijnlah

'@vlek Niermann is de ploegleider in het baskenland...

MarcelGr91

Roglic! Held! :D

xistnc

Goed bezig, die Roglic.

jvh93

De heuvel/klimploeg is wel lekker bezig hoor! Heerlijke overwinning van roglic, maar oh wat was Bennett ook sterk. En de tier ook netjes erbij

Yeez

Bennett die het wel 3x probeert en roglic die het afmaakt!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sterke laatste kilometer van Roglic, maar daarvoor deed de ploeg met ook Bennett het prima. Lekker aanvallend en uiteindelijk loon naar werken. Na de afgelopen weken had de ploeg dit ook echt wel even nodig.

Netraam

Dat wordt nog heel spannend met die tijdrit!

achtpuntzes

wow, wat een klasse. die blijft maar stappen maken!

moet Roglic niet nu gewoon de AGR gaan rijden? LBL? of is zijn programma anders?

geen idee eigenlijk.

S. Morgenstern

Ja, ze zijn duidelijk bij de betere in deze ronde en juist daardoor hebben ze ook de mogelijkheid om aan te vallen. Beetje zoals vorig jaar in dit rondje het geval was met Kelderman. Dankbaar om als ploegleider met zulke renners op pad te zijn.

Niermann vind ik verder een uitstekende aanvulling op de staf. Vond ik vanaf het begin al. Net als De Haan een hele logische ploegleider voor deze ploeg, die ook goed past binnen de wijze waarop ze willen werken en geen afwijking is binnen dat verhaal. De ophemeling op basis van wat koersen die goed verlopen vind ik verder tamelijk overdreven. Michael Elijzen was ooit op een vergelijkbare wijze de nieuwe messias.

Laatst gewijzigd
Fanny

Schitterende overwinning van Roglic en tactisch zeer goed ploegenspel gedaan door het hele team inclusief de tactisch uitstekende onderlegde ploegleider Niermann.
Had al het gevoel dat het Roglic in beeld was ipv Bennett omdat hij de tijdrijder is van TLJ en ze hem dan niet direct kunnen terughalen.
Onze José van Eurosport had het weer eens fout, wat een mens is dat toch.
Ik denk dat deze jongen nog tot veel meer in staat is zonder dat hij het zelf weet.
Klasse dat hij inmiddels al verlengd heeft.
Kan een grote renner worden in 1 weekse rondes met de goede begeleiding van TLJ (met vooral de verbetering in TT).
Ik ben blij dat we de 1e WT overwinning binnen hebben.
Wat kan wielrennen toch mooi zijn als een van je favoriete renners wint.

kelderfan

'@Fanny
De Engelstalige Eurosport wist meteen, dat 't Roglic was, die na het terughalen van Bennett, nog een keer een de aanval zocht en het geweldig heeft afgemaakt. Fijn dat het jouw favoriete renner is, die 't heeft gedaan voor TLJ. De 1e.WT-zege!
@rahimns
Jij zult zeker blij zijn, dat Roglic en Bennett TLJ weer in beeld brengen. Het was zeker loon naar werken.
Maar ook een chapeau voor de ploegleiding Maasen en Niermann

jvh93

Het heuvelteam/de klassementstrein staan er sowieso best wel goed op de laatste rondjes. Prima gereden in catatonie, nu in baskenland ook prima waarbij Martens zelfs had kunnen winnen met iets meer geluk. Lindeman die prima werk doet, de tier die er goed uitziet. Alleen Battaglin en Lobato lijken niet helemaal in vorm te zijn. Van Tolhoek mag je uiteraard nog niet verwachten dat hij hier vol mee doet. Zeer benieuwd of het team nog wat sterker wordt als Olivier eindelijk mag koersen. Enige wat ze nog moeten doen is het wat vaker afmaken

kelderfan

Tolhoek doet 't toch heel behoorlijk. Hij is hier om te leren lijkt mij. Antwan Tolhoek maakt hier toch mooie stappen. Floris De Tier is ook al wat ouder dan Antwan Tolhoek.
Alleen jammer dat Sam Oomen niet voor TLJ heeft gekozen, want met hem erbij had TLJ een sterk team in de Vuelta al Pais Vasco gehad.

112522

'@kelderfan het team waar ze nu mee aan de start staan, is ook wel echt een sterk team hoor.

kelderfan

'@112522
Je hebt een punt, maar er zijn WF'ers, die Battaglin en Lobato niet zo goed vinden in de Vuelta al Pais Vasco . Maar, ja Battaglin, Martens en Lindeman hebben wel een ondersteunende rol.

Pieterboy

'@kelderfan Hoe vaak heb je dat al niet gezegd over Oomen ;0

1 2 ... 103 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.