Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 115 ... 440 441
S. Morgenstern

Wanneer de beslissing om bijvoorbeeld De Tier wel of niet op te stellen op het laatste moment genomen moet worden, dan kun je voor die tijd toch geen selectie verwachten?

kelderfan

'@vlek
Hoe bedoel je dat. Er kunnen zich toch altijd wijzigen voordoen. Quickstep weet nu al, dat Gilbert de Giro gaat missen. Dus als De Tier nog niet is hersteld, dan komt de 1e. vervanger toch in beeld.

S. Morgenstern

Ja, en als De Toer toch kan starten niet. Wanneer het nog niet zeker was dat Gilbert de Giro moest missen en ze die beslissing vlak voor de koers zouden nemen, dan had je vandaag daar dus niets over gehoord. Geen hogere wiskunde toch?

kelderfan

'@vlek
Ha,ha al weer een nieuwe renner De Toer.

kelderfan

Het wordt dus: Gesink, Battaglin, Bouwman, De Tier, Lindeman, Lobato, Martens en Vermeulen voor de Waalse Pijl.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@LottoJumbo_road: 🇧🇪81st La Flèche Wallonne
@enricobattaglin
@koenbouwman
@RGUpdate
@BertjanLindeman
@juanjolobato
@PMartens83
@FlorisDeTier
@alexeyvermeulen pic.twitter.com/7w3Url653i

Lijkt me de sterkste ploeg wat men nu kan selecteren voor deze koers

Laatst gewijzigd
Fanny

'@ Rahimns
Dat lijkt mij dus ook.
Ze zullen wel moeten proberen iemand vroeg mee te sturen zoals Bouwman vorig jaar die 2 lokale ronden voor het einde uiteindelijk werd teruggepakt na een lange vlucht.
Daarnaast moeten ze proberen een paar kilometer voor de laatste keer de muur op naar finish de beste TLJ renners vooraan te krijgen want op de muur zelf is het redelijk smal.
Als het peloton toch nog redelijk compleet naar de finish rijdt zie ik toch weer Valverde als grootste kanshebber.
Misschien kan Gesink hier een goede uitslag rijden op de zeer steile muur.
Ook voor Battaglin, Lobato en Martens, die dit gehele voorjaar in goede doen is, zijn er hier kansen voor een goede eindpunch tot de finish.

achtpuntzes

Lobato voor Lammertink dus. kleine wijziging.

kelderfan

'@rahimns
Ik denk 't ook. Er is een leuk team geformeerd. Benieuwd naar Gesink, De Tier, Martens en Lobato op die aankomst "Mur de Huy";
vorige editie met Gesink als 15e. en De Tier als 23e. Hopelijk kan Martens Gesink en De Tier goed afzetten.
Kunnen Bouwman en Vermeulen zich staande houden in 't geweld. Lobato kan hier misschien wel een rol spelen, na zijn 11e. stek in de AGR.
De enige die er wel bij had gemogen is natuurlijk Campenaerts, die ook Gesink/De Tier/Lobato goed had kunnen afzetten/bijstaan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@8.6
Kleine wijziging, ha, ha! Lobato lijkt toch in goede doen met z'n 11e. plek in de AGR.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny dus gewoon de tactiek van vorig jaar herhalen, aan de voet werden toen Gesink en Kelderman prima afgezet... dus hopelijk kunnen ze het morgen weer en dan knallen omhoog. Volgens mij was het toen Martens die tot aan de voet van de muur, aan kop van het peloton vol doortrok.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@ Rahimns
Inderdaad.

schipperaar

Gefriemel is niks voor Gesink , het juiste gaatje vinden is meer iets voor Valverde, benieuwd wie hem kan aftroeven.

kelderfan

'@sephiroth
Ik denk, dat je gelijk hebt met Battaglin, omdat Martens op 6:08 binnekwam en heeft denkelijk zijn aandeel al eerder gedaan in 't traject.
Dus laten Battaglin en Martens de kopmannen, maar goed afzetten bij de laatste keer Mur de Huy. Hopelijk wordt 't een toptien notering.

ti-raleigh

Ik denk dat morgen Martens niet te veel zal knechten, sterker nog, ik denk dat hij de beste TLJ'er zal worden rond plek 12. Gesink heeft alleen kans vanuit een aanval en dat zal hij dan ook doen, maar die zal het niet halen. De Tier rond plek 20 en Gesink 25.

S. Morgenstern

Martens lijkt me hier ook samen met Gesink de 'kopman' die naar de voet gebracht moet worden. Gesink is hier eigenlijk altijd redelijk tot goed (laatste vijf deelnamen geëindigd tussen plek 13 en 25), maar is gisteren pas van zijn berg gekomen. Dat kan geweldig uitpakken, maar heeft ook niet zelden matige presaties tot gevolg. Martens is met die wetenschap in zijn huidige vorm een wat degelijker 'alternatief' voor een aardige uitslag dan debutant Lobato. Hij is hier tenslotte reeds vier keer tussen plek 10 en 20 aangekomen. Ze zouden uiteraard ook kunnen gokken op een uitschieter van Lobato, die afgelopen zondag nog heel even echt mee kon met de beste in koers, maar de kans dat de inspanning voor hem (weer) te lang is lijkt me aanzienlijk.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kijkend naar de percentages moet hij het aankunnen (Hatta dam) alleen is die natuurlijk bijna 4x korter dan de muur, lijkt me ook dat Martens en Gesink de aangewezen kopmannen zijn.

Noud89

Hatta dam is volstrekt anders haha, dat is gewoon vals plat op 200 meter na, dat kunnen sprinters die redelijk zijn in een oplopende sprint nog aan. De muur van Huy is volstrekt anders, geloof me.

Is niet echt voor het type Martens, maar hij mag me verrassen. Ik denk geen TLJ-er in de top-10.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Noud89 dat is toch ook wat ik zeg... kijkend naar de percentages moet hij het aankunnen, alleen de lengte is het probleem

kelderfan

'@Noud89
Martens kon dit werk wel aan; in 2014 de Vuelta rit 3: Cádiz  ›  Arcos de la Frontera na Kelderman 4e. en Martens dus 5e. tegen toch een aantal toppers op dat gebied. Maar in de BP en de AGR heeft 't team wel vertrouwen getankt.

Komi

Zal het niet gewoon Gesink worden? Het is toch alleen de muur opknallen, dat kan wel met weinig koershardheid. En misschien in zijn zog Martens.
Ik had Batteglin eigenlijk beter verwacht naar zijn prestaties van vorig jaar.

Onbekende gebruiker

Ik denk dat Lobato een vrije rol krijgt vanmiddag. Zijn vorm wordt duidelijk beter gezien zijn resultaat in de AGR en zijn voorgaande prestaties.

elrio

Gesink moet het zeker kunnen ook zonder koershardheid. 2 jaar geleden was het zijn eerste wedstrijd na een hele lange tijd eruit geweest te zijn en hij werd direct 25ste.

jvh93

Ik verwacht de beste TLJ prestatie van Martens. Lijkt goed in vorm en kan dit soort koersen aan. Winnen zullen ze niet gaan doen

Scotty

Martens? Kopman? No way. Top 20 zie ik hem niet halen.

Maar bij gebrek aan beter, moet je wat natuurlijk...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 115 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.