Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 12 ... 440 441
Gregje

Ja, wie het weet mag het zeggen. Vooralsnog trek ik uit Kruijswijk z'n woorden dat hij dit jaar geen TDF gaat rijden. Mss wel als hij niet doelt op een hoge eindklassering. We zullen moeten afwachten.

Rahim Vlasblom
admin

Misschien weten we na de ploegenpresentatie van 22 december meer over zijn programma na de Giro

xistnc

'@Gregje
Nu lees jij wel vaker dingen die er niet zijn, dus je kunt er beter geen geld op inzetten.

En uiteraard, als hij vol voor Giro-winst gaat, zal hij niet ook in de Tour voor een klassement gaan. Dat staat toch sowieso buiten kijf, voor iedereen die het een beetje begrijpt?

Gregje

Ik heb het nergens over een TDF klassement.

I love your tone of voice, xistnc.

Laatst gewijzigd
xistnc

Mss wel als hij niet doelt op een hoge eindklassering

.
Ik heb het nergens over een TDF klassement

.
Daar kan geen enkele tone of voice tegenop.

Gregje

Ik ook van jou, xistnc

Laatst gewijzigd
Netraam

Als TJ sport ten onder gaat kan LottoNL misschien toch nog een extra italiaan halen ;)

achtpuntzes

doe dan maar die Zuid-Afrikaan. :p

Romāns Vainšteins

Vind ik, evenals bijv een van Garderen, hartstikke goede optie voor LTJ.

achtpuntzes

'@ VR:
voor welke LTJ? de canadese ska-band, het house collectief of die ambient/jungle dude?

Laatst gewijzigd
Netraam

'@8.6
Volgens mij gaan Zuid-Afrika en jungle best redelijk samen ;)

Wielerfan1987

Het is toch nog steeds TLJ?? Team Lotto Jumbo?

Of heten ze opeens Lotto Team Jumbo?

kelderfan

Dat wordt duidelijk op 22 december a.s.;)
@Netraam
Dan wel een groene Italiaan, zoals Manuel Bongiorno.

achtpuntzes

'@ wielerfan1987:
heb je de nieuwsbrief gemist? ze heten LTJ in 2017. is makkelijker voor Vainšteins Romāns

kelderfan

Lijkt mij ook, dat Kruijswijk beter de combinatie Giro met de Vuelta gaat doen. Maar hoe wordt dan de TdF ingevuld. Gesink voor een rit en Groenewegen voor misschien 1 rit is een beetje mager tov de sponsoren. De TdF-bezetting moet toch ook goed worden ingevuld en zeker met 8 deelnemers.

Luuuuuuukk

Bennett voor een top-15 in de TdF? Beetje aanklampen 1e 2 weken en 3e week lekker in de aanval in de hoop op een leuke positie in het klassement?

S. Morgenstern

Ik denk dat die sponsoren wel zouden tekenen voor een ritoverwinning van Gesink en misschien nog een van Groenewegen.

Sportief valt er verder genoeg te zeggen voor een hele waaier aan interessante verdelingen. Ieder met zijn eigen voor en nadelen!! Degene die bij iedere suggestie weer meent te moeten constateren dat er dan op een andere plek een probleem ontstaat, heeft dat laatste volgens mij niet helemaal goed begrepen en dreigt daarmee te verworden tot een hond die zijn eigen staart achterna jaagt..

Laatst gewijzigd
kelderfan

Arme Bennett met een gevlekte hond is dat te rijmen.;) Als hij niet slaagt in zijn missie, dan krijgt hij een hoop poep van de gevlekte hond over zich heen.

Chrys

'@kelderfan
Je overtreft jezelf weer hahaha

Kpenty

Gewoon Bennet, Vd Broeck en Gesink in een vrije rol sturen naar de Tour en dan Groenewegen plus 4 man voor de trein, waarin Boom eventueel ook nog als aanvaller kan fungeren. Dit is een leuke ploeg die eventueel voor etappes kan gaan of waar 1 van de 3 mannen in een vrije rol top 10 kan eindigen door aanklampen. Dan kan Kruijswijk gewoon als absolute kopman fungeren in de giro en vuelta.

kelderfan

Dan lijkt 't mij gewoon goed om Gesink naar de TDU als klassementsrijder sturen. Maar wie gaan er mee om hem te ondersteunen.
Zeker lijken mij Bennett en Lobato. Dan verder aanvullen met Clement, Roosen, Lindeman en Vermeulen.

S. Morgenstern

Gesink in een vrije rol naar de Tour de France zal eerder betekenen dat hij daarna met klassementsambities naar de Vuelta gaat. Daarmee zal het zwaartepunt van zijn seizoen in het tweede deel van het jaar liggen en dan is het niet het meest voor de hand liggend om reeds in januari een eerste voorzichtige vormpiek te leggen.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Persoonlijk verwacht ik hetzelfde scenario van dit jaar (zoals hij oospronkelijk bedoeld was). Dus Kruijswijk voor een klassement in Italie en Spanje, Robert voor het klassement in de TDF en een vrije rol in Spanje/knecht voor Steven. Maar dan ook blijft het argument van Vlek staan over Robert.

jvh93

tenzij gesink besluit om de klassiekers op te nemen als doel. dan zal een vroege start wellicht wel een optie zijn aangezien gesink meer koersritme nodig heeft (zo zegt hij het zelf)

S. Morgenstern

Voor een vroege start om wedstrijdritme op te doen hoef je niet in januari naar de andere kant van de wereld. Mocht hij daar gaan rijden, dan moet dat zijn om met een goed klassement thuis te komen.

1 2 ... 12 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.