Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 126 ... 440 441
Dyoko

Wat zou volgens jullie een goede klassieke aanwinst zijn voor TLJ

achtpuntzes

iets van Mozart. klassiek, en rustgevend voor op de hotelkamer.

Netraam

Beethoven. Stuk harder dan tijdgenoten, en een perfect voorbeeld van een muzikant die met hard werken boven zijn eigen limieten uit kon stijgen. Iemand die wist wat hij kon, en naar zijn eigen krachten werkte. Echt iemand die iets toe zou voegen aan het team, denk ik zo.

xistnc

Ik moest lachen :)

kelderfan

'@8.6
Op mijn hotelkamer prefereer ik ZAZ of Nolwenn Leroy;)
@xistnc
Jij moest lachen als kenner van ....

Dyoko

😂

kelderfan

'@rahimns,
Het is soms lastig, maar als je zoekt..... en voor de liefhebbers;)
Quote: Cyclingnews;"Chris Froome (Team Sky) was one of first high-profile riders to suggest that this year's Tour de Romandie could provide a different sort of winner, and the opening prologue in Aigle on Tuesday provided evidence to substantiate the Tour de France winner's theory.
Step forward Primoz Roglic (LottoNL-Jumbo), a rider who was virtually unheard of two years ago but has already built a reputation as a reliable one-week stage racer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan maar dat is wat anders dan ''hij wordt in 1 zin vergeleken met Froome en Porte. Dat Froome zegt dat de proloog een ander type winnaar heeft gekregen, dat klopt met Feline. En die laatste zin klopt natuurlijk, Roglic heeft zich enorm ontwikkeld, maar het is nog veel te vroeg om hem te vergelijken met wie dan ook. Eerst nog een paar grote vissen binnenhalen.

achtpuntzes

'@kelderfan:
het zijn in ieder geval 2 zinnen, geen 1. verder stelt het artikel dat Roglic 2 jaar geleden nog onbekend was maar inmiddels een betrouwbare renner is voor ronde van een week. en dan mis ik dat hij met Froome en Porte wordt vergeleken.
ik denk dat je in je enthousiasme gewoon leest wat je graag wil lezen.

Timothy12

TLJ prima. Tolhoek in het peloton gefinished, vind ik ook zeer knap. VDB wel weer niet in het peloton, weliswaar op een minuut maar van hem mag je nu wel is wat gaan verwachten. In ieder geval in dat peloton finishen.

kelderfan

'@8.6
Ja het zijn twee zinnen, maar wat is daar mis mee. Cyclingnews begint met Froome; maar volgt met Roglic toch of lees jij iets anders in je enthousiasme.
Roglic was goed in beeld en laat zien, dat hij de demarages goed kan beantwoorden en dat kun je bijv. niet zeggen van Gesink.
Maar die Tolhoek komt snel bovendrijven.

UrbanSteel

Mag en moet gezegd worden , mooie wedstrijd van Lotto-Jumbo , een genot om te kijken.

achtpuntzes

'@ Kelderfan:

Froome is de beste klassementsrenner dit moment. Mijn neefje van 4 kan nog niet fietsen.

volgen jouw redenatie wordt mijn neefje nu met Froome vergeleken, al dan niet in een zin. :p

Fanny

'@Kelderfan
Quote: Maar die Tolhoek komt snel bovendrijven.
Klopt, hij reed goed, maar hij had ook een vrije rol.
Eigenlijk had hij mee moeten zitten in de kopgroep zodat TLJ niet in de achtervolging hoefde en zich dus kon sparen.
TLJ liet zich vandaag als team van een goede kant zien, waar andere grote ploegen zoals Sky en Movistar zich niet bemoeide met de achtervolging op de kopgroep.
Bouwman heeft het leeuwendeel van de achtervolging op de koplopers voor zijn rekening genomen en bracht knap de achterstand op de kopgroep samen met Cannondale, Trek en TLJ terug met dik 4 minuten alvorens hij zich samen met Vermeulen de laatste 20-25km liet uitbollen tot de finish.
Daarna is er ook goed gereden door de andere TLJ renners (behalve Lobato) om Roglic en Gesink vooraan de laatste klim af te zetten.
Ik vond het een goede beslissing van Gesink om wat te proberen, echter de klim was niet steil genoeg om de grote mannen en klimsprinters er af te rijden.
Mooi dat Roglic het nog even probeerde om misschien toch op een slimme geniepige manier wat bonus seconden te sprokkelen.
Lijkt mij dat we een spannende week met TLJ tegemoet gaan om Roglic aanstaande zondag op het podium te krijgen en dan natuurlijk het liefst als winnaar.
Froome ziet hem in ieder geval als gevaarlijkste renner voor de hoogste trede op het podium.
Morgen zijn er denk ik kansen voor Lobato.
Overigens voor Kelderfan.
Kelderman reed ook heel goed alleen hij had met het groepje Gesink door moeten trekken.

kelderfan

'@8.6
De appel valt niet ver van de boom.;) Maar jouw vergelijking loopt een beetje mank. Want zo kun je Vanmarcke met Boom vergelijken?
Maar goed Froome is de beste Grote Ronderenner toch en Roglic ontwikkelt zich tot de ....
@Urbansteel
Zij hebben dapper gereden/gestreden en vandaag was Tolhoek de verrassing binnen de TLJ-formatie. Dit wordt misschien wel een leuke week voor TLJ.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan maar in die 2 zinnen wordt niet gezegd, wat jij beweerde. En verder had Gesink eerst zelf gedemarreerd, daarna meteen achter Kreuziger gegaan toen hij was teruggepakt en hij finisht toch ook nog gewoon in het peloton. Ik vind dat je dus onzin uitkraamt over Robert.

kelderfan

'@Fanny
Ja, dat zag ik ook. De reden dat 't stil viel heb ik niet begrepen. Maar ja Kelderman had bij TLJ moeten rijden, dan had 't er anders uitgezien.
Natuurlijk had Tolhoek een vrije rol, maar hij reed toch in de 1e. groep met Roglic en Gesink naar de finish. Bouwman en Vermeulen hebben goed werk geleverd. Dat maakt die jongens toch sterker.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

http://www.cyclingnews.com/news/van-den-broeck-injuries-meant-i-could-either-quit-or-find-a-new-role/

kelderfan

'@wielerfan1987
Een mooi artikel over toch een hele goede renner. Hopelijk kan JvdB in zijn missie slagen om Kruijswijk te helpen om te scoren in de komende Giro.

kelderfan

'@sephiroth
Misschien minder druk vanuit de NL fanschare {leuk}; maar met hem erbij was TLJ een stuk sterker geweest. Denk maar aan de Waalse klassiekers.
Gesink heeft zeker goed gereden, maar wat anderen ook aangeven, dat als je 5 man aan je wiel hebt zitten en niemand neemt over; dan kan je er ook voor kiezen om je benen stil te houden.
Maar heb ik de suggestie gewekt, dat Roglic net zo'n klasbak als Froome is in de Grote Rondes.
Quote: kelderfan;"Maar goed Froome is de beste Grote Ronderenner toch en Roglic ontwikkelt zich tot de …."
Cyclingnews geeft gewoon keurig aan, dat deze versie van Romandie niet zwaar genoeg voor Froome is en dat Roglic een serieuze kandidaat voor dit Rondje is. #Winst in de Algarve, 4e. T/A, 5e. Pays Vasco.

Netraam

'@kelderfan
Daar heb je de druk al, had Wilco (vlak na een blessure) het team moeten dragen?

kelderfan

'@Netraam
Wat heeft druk daar mee te maken? Natuurlijk mag je van een renner niet verlangen, die terugkomt van een blessure, dat hij het team moet dragen.
Maar Kelderman had dit team in de breedte sterker gemaakt.

xistnc

Nee, want dan hadden ze Kruijswijk niet kunnen behouden en Roglic niet kunnen verlengen. Je snapt toch hopelijk wel een klein beetje, hoe de wereld in elkaar zit?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan even verder teruglezen naar je eigen bijdrage

Maar Roglic is goed en klaar om elke dag erin te vliegen. Er staat leuk artikel bij cyclingnews, Hij wordt nu in een zin met Froome, Porte vergeleken.
Met Roglic heeft TLJ een big fish binnengehaald.

Daar suggereer je idd alsof in dat artikel staat dat hij nu al zo goed is als Froome en Porte (die niet eens genoemd wordt) en dat ze dus een ''big fish'' hebben binnengehaald. Dat is wat schromelijk overdreven. Niet dat hij het misschien wel wordt, maar zeker niet dat hij het nu al is. En natuurlijk wordt hij door de concurrentie op dit moment gezien als een serieuze kandidaat om dit rondje te winnen. Niet al te lastige beklimmingen en 2 tijdritten spreken absoluut in zijn voordeel.

En met @Xistnc eens dat, al hadden ze Kelderman willen behouden en had hij zelf willen blijven dan was het denk ik weer ten koste gegaan van een verlenging met Roglic. Laten we absoluut reëel blijven nu ... TLJ is een ploeg met een budget aan de onderkant van de WT die dan keuzes moet maken om mee te kunnen doen met een eventuele middenmoot. En dat doen ze ondanks een verloren klassiek voorjaar dus helemaal niet slecht.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahimns
Quote: al hadden ze Kelderman willen behouden en had hij zelf willen blijven dan was het denk ik weer ten koste gegaan van een verlenging met Roglic. Laten we absoluut reëel blijven nu … TLJ is een ploeg met een budget aan de onderkant van de WT die dan keuzes moet maken om mee te kunnen doen met een eventuele middenmoot. En dat doen ze ondanks een verloren klassiek voorjaar dus helemaal niet slecht.
Ik denk op moment dat TJL Boom aantrok dat men niet wist dat ze het contract van Roglic gingen verlengen.
Men had Boom beter een 1 jarig contract met een optie tot verlenging kunnen geven bij goede prestaties.
Dan hadden ze eventueel daardoor Kelderman kunnen behouden want ik vind het nog steeds jammer dat hij is vertrokken
Hij is nmm een jonge renner met een meerwaarde voor TLJ en ook nog eens een Nederlander.
Daarnaast ben ik van mening dat er misschien in de eigen ploeg renners voor het voorjaar opgeleid kunnen worden.
Alleen daar heb je wel even tijd voor nodig.
Bij andere ploegen zijn misschien ook wel enige goedkope renners te vinden. Ze hadden eventueel ook vorig jaar Maurits Lammertink kunnen aantrekken.
Ik ben wel met je eens dat TLJ aan de onderkant zit qua budget van de WT ploegen.
Behalve het klassieke voorjaar doet TLJ het nmm boven verwachting goed.

1 2 ... 126 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.