Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 131 ... 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kan niet kiezen ??? ... volgens mij hebben ze toch gekozen. Deze ploeg is volledig is samenspraak met Kruijswijk samengesteld. Dus je kan wel klagen en mopperen dat de ploeg niet de juiste keuzes maakt... maar volgens mij zal hij het niet met je eens zijn.

achtpuntzes

Dylan Groenewegen: Amsterdammer werkt op de A6 aan zijn sprints

is dat niet een beetje gevaarlijk? :p

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6. levensgevaarlijk... maar dat hoort bij wielrennen ;)

Timothy12

Kruijswijk zag er meer dan goed uit, dus dat zal wel goed zitten.

Proodbol

ik hoop maar dat vandenbroeck gaat presteren heeft nog niets laten zien..............weer zoon briljante aankoop van Plugge
die Sam Oomen had bij lotto moeten rijden samen met van Baarle........ maar ja zal wel niet in de Plugge trein passen!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Proodbol welkom, een wat een kritiek meteen. VDB hoeft ook niets te laten zien, die moet straks gewoon Steven helpen in de Giro. Sam die wilde niet naar TLJ maar koos zelf om bij zijn oude ploegleider te gaan rijden. En Van Baarle heeft nog een contract bij Cannondale. Daar kan zelfs Plugge niets aan veranderen. En hij had Oomen graag gewild.

robertowilco

'@Rahimns
Natuurlijk is dit gebeurt in samenspraak met Kruijswijk, maar dit is al vroeg in het seizoen en misschien al bij het aantrekken van JvdB gebeurd, maar dan gaat kruijswijk er van uit dat JvdB ook echt een steun is voor hem in het gebergte, maar ik kan echt niet merken dat hij erg verbeterd is in deze Ronde, maar goed hopenlijk heb ik het mis, maar ik ben er bang voor, ze hebben alles dit jaar op de Giro gezet, maar dit blijft toch een groot vraagteken binnen de ploeg en eigenlijk zou dat niet moeten.

Kruijswijk reed enorm sterk vandaag, hij reed kilometers aan kop en dichte het gat tegen 4 man, ook voor hem een test natuurlijk, omdat hier geen tijdrit is, morgen zien we hem vooraan.

S. Morgenstern

Van Baarle tekende zijn eerste profcontract toen Plugge geen contracten kon aanbieden. Van Baarle kon na zijn eerste contract wel op intresse van TLJ rekenen, maar heel gek, die gasten schijnen daar niet verplicht op in te hoeven gaan en mogen ook ergens anders tekenen.

Scotty

'@rahmins, zet dan in elk geval erbij wie het geschreven heeft, en waar je het vandaan hebt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Scotty ik zou wel willen maar ik kan er niet meer bij.... ;) link werkte maar 1x

@Robertwilco Steven heeft de afgelopen weken samen met Jurgen op hoogte gezeten. Het is zoals altijd met knechten soms lastig in te schatten hoe goed ze zijn, wat hun rol is geweest in koers en wat hun opdracht is vanuit de auto. Ze zullen daar op Teide toch wel gezien hebben of Jurgen oke is of niet. Als ze twijfelen aan zijn inzetbaarheid zullen ze hem toch ook niet meenemen. Afwachten maar. Misschien verbaasd hij ons straks allemaal.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Wat is er gebeurd. Tolhoek en Lobato met een DNF. Tolhoek is ziek afgestapt?
Roglic is gezakt in 't klassement volgens TLJ naar de 5e. plek; maar volgens PCS naar een 6e. plek.

robertowilco

'@Rahimns
Ik hoop het net zoals iedereen hier, het zou verdomd jammer zijn voor Kruijswijk, hij is echt goed in vorm dat zag je vandaag, ik verwacht een goed Giro ven hem, maar dan wel zonder valpartij. De concurrentie is wel heel wat sterker dan vorig jaar, al begrijp die ik wederopstanding van Nibali nog altijd niet goed.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan geen paniek... Tolhoek idd ziek, Lobato had zijn werk gedaan en moet overmorgen alweer in Duitsland rijden. Herrada was blijkbaar nog niet verwerkt in de tijdelijke uitslag, dus die staat er nog tussen...maar de verschillen met de mannen ervoor is nog prima te overbruggen (voor plek 3 dan).

Random wielerliefhebber

Het gaat waarschijnlijk niet gebeuren maar ik zou het liever zien dat LTJ vol voor de giro gaat. Gesink Roglic en bennet ook in dienst van Kruiswijk. Ze kunnen beter 1 keer goed uitpakken want in de breedte hebben ze in mijn ogen niet de ploeg om het hele seizoen om de voorste plaatsen mee te doen.

In de tour kunnen ze dan groenewegen uitspelen met volledige trein en als je dan nog plekjes overhoud proberen met tolhoek of lobato voor een etappe te gaan

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Randomwielerliefhebber Het klinkt misschien logisch vanuit de visie van een wielervolger, maar er spelen natuurlijk ook andere belangen mee. Voor de sponsoren blijft de Tour gewoon de belangrijkste koers van het jaar. Waar de meeste aandacht naar uit gaat. Dus daar willen ze gewoon dat de ploeg ook met een sterk team aan de start staat. En om nu ook Bennett en Roglic te belonen voor hun progressie met een knechtenbaan in de Giro... lijkt me nou ook weer niet een sterke strategie. Nee, Steven zal het moeten doen met de mannen die genoemd zijn, en zo waardeloos is dat nu ook weer niet.

Random wielerliefhebber

'@rahimns, Roglic is al genoeg kopman geweest in de koersen van een week en bij een eerste keer voor zichzelf rijden in een grote ronde zal daar niet zoveel uitkomen. Bennet oké eens. Al denk ik niet dat bennet iets kan klaarspelen in de tour qua klassement, misschien voor een rit.alhoewel Sky, bmc, trek en movistar zullen wel veelste sterke ploegen hebben in de bergen dus dan blijven de vluchters toch niet vooruit. En bennet zal een contador niet de baas kunnen bij een aankomst bergop

Giro krijgt dit jaar stuk meer aandacht door 100e editie dus dat compenseert alweer

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Turtlehead wie draven door dan ???

xistnc

Gaat nu de Giro hetzelfde effect hebben als de Tour hier? Ik vlucht naar Italië! ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc er zijn slechtere plekken om naar toe te vluchten ;)

thombvb

https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/858396229130227712

Fanny

Vandaag zowel TdR als TdY gezien.
TDR
TLJ hebben het met de kopmannen Roglic en Gesink goed gedaan.
Roglic had net niet de power om met Porte mee te gaan.
Hopelijk heeft hij die morgen wel om op het podium te komen. De 1e plaats lijkt mij te ver weg met kanshebber Porte.
Gesink zoals verwacht in daarop volgende groepje.
Ook Bouwman verrichte vandaag uitstekend knechtenwerk en was nog lang mee.
Van den Broeck heeft de kopmannen voor de laatste klim afgezet eindigde net voor Bouwman 3e TLJ renner.
Helaas te weinig om de hoge positie (2e) in het teamklassement te behouden.
Ook Vermeulen deed vandaag zijn werk en Campenaerts was volgens mij al bezig met de TT van morgen.
Lobato tenslotte, Tja Lobato DNF.
Was volgens mij met de gedachte bij maandag en is dus daarom niet gefinisht en is misschien al
onderweg naar Frankfurt. Hij heeft denk in het begin nog wat knechtenwerk gedaan.
Van Tolhoek is het jammer dat hij juist vandaag ziek moest worden.
Had misschien een mooie plaats in het AK ingezeten en met het Team waren we waarschijnlijk dan ook hoger geëindigd.
TDY
Uitstekend gekoerst door de TLJ mannen.
Jammer dat Groenewegen net geen podiumplaats kon pakken.
Denk dat dit kwam omdat er op het laatste toch en pittige pukkels in zaten en hij net dat beetje power miste dat hij wel heeft op een
vlakke weg. Misschien kwam het ook door gisteren omdat hij veel moest geven om terug te komen en op grandioze wijze te winnen.
Ook Jansen manifesteert zich goed in deze koers.
Morgen Kruijswijk voor een podiumplaats met behulp van Clement ? Zou wat zijn net voor de Giro.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny morgen geen Kruijswijk, hij neemt een extra dagje rust

Fanny

'@Rahimns
Jammer wist ik nog niet, maar begrijpelijk na de val van gisteren.
Had hem wel graag gezien in deze laatste rit met heuvelachtig parcours.
Heeft hij ook nog even tijd voor vrouw en kind voordat hij laten we het hopen voor 3 weken naar de Giro vertrekt.

kelderfan

'@Fanny
Keurig verslag en omdat ik er niets van heb gezien mijn dank. TDY# Kruijswijk is er niet meer bij. Val was toch niet zo onschuldig. Het is alleen jammer dat Clement nu geen kans krijgt om weer eens van voren te rijden.
TDR# Campenaerts zag ik was de waterdrager van dienst. Jammer dat Tolhoek op deze manier afscheid moest nemen van de TDR.
Begrijp ik, dat JvdB, Bouwman en Vermeulen hun taak goed hebben uitgevoerd?

Random wielerliefhebber

Vermeulen heb ik niet echt van voren gezien maar heb alleen laatste 60 km gezien dus misschien had die al eerder werk gedaan

1 2 ... 131 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.