Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 132 ... 440 441
Fanny

'@Kelderfan
Quote: Begrijp ik, dat JvdB, Bouwman en Vermeulen hun taak goed hebben uitgevoerd?
Inderdaad, ik denk alle 3 en vooral Bouwman had als knecht goede benen vandaag.
Hij was nog lang mee en begint in vorm te geraken in zijn eerste WT ronde van 1 week.
Bouwman is op een gegeven moment in de beklimming van de een na laatste berg samen met zijn vorig maatje Kelderman
teruggekeerd in het peloton na deze was gevallen.
Ik denk dat Bouwman op dat moment gelletjes en drinken voor de kopmannen bij de ploegleidersauto heeft gehaald.
Overigens heeft jouw favoriet Kelderman, ondanks zijn val, het enorm goed gedaan.
Zal morgen een mooie en spannende tweestrijd zijn met zijn vorige collega Roglic.
Roglic en Kelderman zullen beiden voor een podiumplaats willen gaan.
Kon niet helaas niet zien hoe steil die pukkel in die TT is qua stijgingspercentage.
Wat ik wel erg jammer vind is dat Eurosport pas om 14.00 uitzend terwijl de eerste renners (met favoriet Campenaerts en ook Bouwman die verrassend goed was in de proloog) al vroeg starten en we hun dus helaas niet meer tijdens de live uitzending kunnen zien.
Weet iemand of er ergens een livestream is die al eerder vanaf de start uitzend ?

@Random Wielerliefhebber
Ik moet zeggen dat ook ik Vermeulen, net als van den Broecke niet echt heb zien knechten, maar ik ga daar wel vanuit.
Volgens TLJ-site-nieuws zou van den Broecke, Gesink en Roglic onderaan de laatste berg hebben afgezet.

kelderfan

'@Fanny
Ik heb op you tube TDY bekeken en moet zeggen, dat Kruijswijk heel goed bezig was in de laatste 20 km. Dus die is wel klaar voor de Giro en het is verstandig, dat hij nog een dag extra rust pakt. Uit jouw reactie is niet op te maken, dat JvdB al in goede doen is.
Dus om nog extra klimmer mee te nemen is nog steeds niet verkeerd. De Tier lijkt mij nog steeds de beste optie om mee te nemen naar de Giro.

Fanny

'@Kelderfan
Ga er maar gewoon ervan uit dat van den Broeck meegaat naar de Giro mede gezien zijn hoogtestage en ik denk Kruijswijk en TLJ dat ook willen.
Daar is hij tenslotte toch voor aangetrokken.
Maar de vraag is of hij er bij de start van de Giro er klaar voor is.
Hij heeft in ieder geval genoeg ervaring in grote ronden van 3 weken.
Ik moet zelfs nog zien of hij morgen wel in de TT gaat starten.
Als hij al start verwacht ik niet dat hij er vol voor gaat.

Laatst gewijzigd
Hengacity1

JVDB heeft vandaag goed werk verricht en is daarna rustig naar boven gepeddelt. Ik hoop dat hij morgen bevestigd met een ijzer sterke tijdrit. Lobato zit bij maandag (logisch)

Ik hoop wel dat Bennett mee gaat naar de Giro voor Kruijswijk.

Clement
Battaglin
Van Den Broeck
Keizer
Tankink
Bennett
Tolhoek
Kruijswijk
Campenearts

Top ploegje!

tdola

Van emden en castelijns voor tolhoek en bennett en je hebt de giro ploeg denk ik zo. Bennett gaat never nooit niet mee,

jealgu

Die ploeg van Hengacity is ontzettend slecht. Kruijswijk heeft immers vooral ondersteuning nodig op het vlakke, of ben je twee jaar geleden vergeten? Mocht bijvoorbeeld Bennett toch mee gaan is dat niet in plaats van Van Emden of Castelijns, maar in plaats van JVDB, Battaglin of Clement.

Niet dat, dat laatste gaat gebeuren. Bennett schijnt in Noord-Amerika te zitten. Verre van ideaal hem nu nog terug te moeten halen voor de giro.

kelderfan

'@tdola
Wat is dat toch met Castelijns. Na een goede start is hij erg ver teruggevallen of is ook ziek geworden. Maar in de huidige vorm lijkt hij mij niet van toegevoegde waarde. Voor Tolhoek lijkt mij de Giro inderdaad veel te vroeg. Bouwman met zijn tijdrit lijkt mij dan een betere optie.

kelderfan

Castelijns gaat Eschborn-Frankfurt 'Rund um den Finanzplatz' rijden met Lobato als kopman en verder met Battaglin, De Tier, Martens, Olivier, Tankink en Van Emden. Dan mag hij laten zien, hoe 't staat met de vorm.

Yeez

'@kelderfan waarom is castelijns niet goed in vorm dan? Liet dit jaar al goede dingen zien.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat kan je van de bank beoordelen?? of heeft Castelijns gewoon zijn taken als knecht goed uitgevoerd? Niet weer op basis van zijn uitslagen geoordeeld toch ??

kelderfan

'@jessevdalen
Ik heb al gezegd. "Na goed begin is hij steeds verder weggezakt."
Dwars door West-Vlaanderen, Drenthe, Nokere ging prima, maar daarna ging een stuk minder met een OTL in een koers, die hem zou moeten liggen.

Fanny

Zo dadelijk de start (12.00 uur) van de spannende afsluitende tijdrit van de mooie TdR.
In Zwiterland rijden vind ik altijd mooi vooral met blauwe luchten en sneeuw langs de wegen in de bergen.
Komt Roglic op het podium in het AK. ?
Wint hij de afsluitende TT en kan hij Porte en Kelderman voor blijven in deze TT.
Wie wordt er beste Nederlander ?
Ik denk dat Roglic een beste kluif krijgt om op het podium te komen. Er zijn vele gegadigden w.o. ook Fellini, Buchmann, Yates en natuurlijk Porte.
En dan niet te vergeten Izagirre.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Ga mij niet vertellen, dat jij ter plekke die jongens naloopt.;)
Natuurlijk kijk ik bij uitslagen en dan vooral PCS. Ik denk, dat Bouwman met zijn tijdrit nog beter past in 't plaatje.

kelderfan

'@Fanny
Wat is jouw verwachting met Roglic, Campenaerts, Jurgen van den Broeck en Bouwman {en natuurlijk ook mijn favo} in deze lange tijdrit.
Ik denk, dat Roglic goed voor de dag kan komen. Porte zal wel te veel voorsprong hebben. Verder kan 't nog alle kanten op met zoveel sterke tijdrijders dicht bij elkaar op de ranglijst volgens PCS dan.
Campenaerts zal wat willen laten zien en Bouwman lijkt ook kandidaat om een goede uitslag neer te zetten.
Wat ik leuk vind, is dat Kelderman nog steeds bij TLJ hoort volgens STRAVA.;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik heb er gewoon geen oordeel over en trek geen conclusies. Net zoals het afstappen van Steven in Yorkshire. Alleen binnen de ploeg weet men precies hoe deze jongens ervoor staan. Op basis van uitslagen is het gewoon niet vast te stellen of een renner oke is of niet. Zolang je niet weet wat zijn opdracht in de koers is geweest of er misschien andere oorzaken (pech, valpartijen, opgehouden enz) zijn voor die uitslagen kan je daar nooit op beoordelen. In dit geval is hij misschien helemaal niet weggezakt maar had gewoon een andere taak en rol in de wedstrijden van begin maart tov de klassiekers daarna.

kelderfan

'@rahmins
Op basis van wat wordt Giro-ploeg dan samengesteld. Je gaat toch uit van de sterkste samenstelling, vanuit de beschikbare renners.
Dat Bennett door programma-keuze {ToC} er niet bij kan zijn, begrijp ik ook wel. Maar Castelijns heeft geen wedstrijd meer gereden, na P-R {OTL} en moet dan zo even worden ingepast in de Giro-ploeg.

robertowilco

Het is een opluchting voor mij en voor de fans dat JvdB zo'n tijdrit rijdt, hij verrast me hiermee.

kelderfan

JvdB2 lijkt er weer bij te horen en dat is zeker een hele opluchting richting Giro.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan niet op basis van uitslagen alleen in ieder geval. Waarom denk je dat de ploeg rijdt met die prachtige meetapparatuur van pioneer. Resultaten uit wedstrijden en trainingen worden minuscuul bijgehouden. Prestaties in de wedstrijd op basis van hun opdracht, gezondheid enz. In ieder geval niet op basis van PCS. Trouwens als je dan toch op PCS wilt kijken... wat heeft hij vorig jaar nog gereden na P-R.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Castelijns is waarschijnlijk net als vorig jaar na Roubaix richting Spanje getrokken om zich daar specifiek voor te bereiden op zijn migelijke rol in de Giro. Lastige voor de volgers die het met uitslagen van koersen moeten doen, maar binnen een ploeg kennen ze die beperking natuurlijk niet.

kelderfan

Het is toch wel opvallend, dat Roglic voor de WT-overwinningen moet zorgen. Maar wauw wat een kanjer.
In de TdF mag hij nu ook wel de nodige ondersteuning vragen.

kelderfan

'@vlek
Waarom is De Tier dan toegevoegd aan 't voorlopige lijstje Giro-ploeg?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je hebt toch altijd reserves staan voor een wedstrijd. Kom op nou, je doet nu net alsof je het wielrennen pas gisteren bent gaan volgen.

kjjl

'@Kelderfan
https://twitter.com/Twan_Castelijns/status/858037325246464001

Castelijns heeft het hele Vlaamse voorjaar gereden en toch ongeveer net zoveel kilometers gemaakt als bijvoorbeeld Clement. (Klassieker KM's tellen een stuk zwaarder dan de rondjes, vraag maar aan Greg hoe hij zich in de Amstel voelde) Daarna trainen en herstellen in Spanje, net als vorig jaar (zie strava en bovenstaande tweet). Echt alles lijkt erop dat Castelijns de giro rijdt. Bovendien is de Tier geen vervanger voor Castelijns, dat zou afwijken van het plan zijn (totaal verschillende renners) en dat lijkt me niet in lijn met de vervroegde contractonderhandelingen van Kruijswijk vorig jaar.

kelderfan

'@kjjl
Die had ik ook al voorbij zien komen {leuk}. Kruijswijk heeft dan gelukkig zijn droomteam. Hij kan zich altijd nog vermaken met de meegebrachte Donald Ducks.
Het zijn ook twee verschillende renners. In mijn beleving heb je niet veel vlakke ritten. Het meeste werk gaat toch in 't heuvelwerk zitten. Daarom zijn mannen als Tankink, Campenaerts, Battaglin en ook een beetje Keizer belangrijk voor Kruijswijk in de Giro.
Bij 't ook belangrijke bergwerk heeft hij nu Clement en Jurgen van den Broeck. Mocht 1 van de 2 uitvallen door blessure/ziekte, dan is hij blij met een man extra bergop. De Tier is niet voor niets toegevoegd aan de voorlopige selectie.

1 2 ... 132 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.