Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 134 ... 440 441
achtpuntzes

'@ xistnc:
doe je ook je boodschappen bij de plus? of is die te min? :p

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahimns
Quote: Keizer, Kruijswijk en Clement waren de mannen voor dit terrein dan eventueel. Keizer en Kruijswijk waren afgestapt en niet gestart.
Waarom is Keizer afgestapt. Hij heeft een DNF en geen DNS (althans volgens PCS) wat jij aangeeft.
Clement heeft wel de ballen getoond om als 1e te finishen van de TLJ ploeg.

TLJ heeft voor mij tot nu toe een voldoende gehaald (7) en dat zie ik nog wel stijgen nu de echt belangrijke koersen voor de ploeg gaan komen.
In de ronden van 1 week of meer met een tijdrit (waar ik een liefhebber van ben) doen ze het wel heel goed (m.n. Roglic).
Maar of ze net zoveel overwinningen gaan halen als vorig jaar daar twijfel ik nog over.
Mede omdat Groenewegen waarschijnlijk zwaardere koersen gaat rijden en dus minder vaak zal gaan winnen.
Daar staat dan wel weer een goede Roglic en Bennett tegenover. Bennett zie ik ook nog wel een rit pakken.
Gesink zal minimaal hetzelfde willen presteren als vorig jaar toen hij ongelukkig jaar had met de valpartij in Zwiterserland.
Ook Campenaerts zal misschien ergens nog wel een TT overwinning pakken.
In de breedte heeft TLJ wel een betere ploeg als vorig jaar maar of dat betekent meer overwinningen ?
Ook de jonkies komen eraan en maken dus stappen voor in de toekomst.
Ik schat in dat er wellicht weinig renners hoeven te vertrekken (Tankink in ieder geval) als deze sponsors als de sponsors doorgaan na 2018.
In het budget zal denk ik dan niet veel veranderen.
Ze zullen in de onderste helft van het budget zitten ook in 2018 en verder.
Aan Roglic zal het komende jaar door de grote ploegen getrokken gaan worden.
Goed dat ze het contract met hem verlengd hebben maar die kunnen grote ploegen misschien met veel geld afkopen als zowel de ploeg als de renner dit wil.

Laatst gewijzigd
xistnc

Hou er qua afstappen in Yorkshire ook rekening mee, dat de mannen al wekenlang van huis waren ivm hoogtestage en nu wekenlang van huis zullen zijn ivm de Giro. De menselijke maat is ook belangrijk.

Vorig jaar startte de Giro ook op vrijdag maar in Apeldoorn, wat mogelijkheden bood om tussendoor nog even bij gezin en familie te zijn. Nu is de start vrijdag op Sardinië, waar ze donderdag worden verwacht voor de ploegenvoorstelling. Logistiek is dat net iets ingrijpender, dan kan één dag een flink verschil maken in de te maken afweging.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ik bedoelde het afstappen van Keizer en het niet starten voor Kruijswijk.

Kruijswijk zelf zegt nog het volgende over zijn afstappen:

“Ik kon vandaag starten, maar prefereerde een extra rustdag zodat ik vrijdag topfit aan de start sta van de Giro. In de finale van de eerste etappe wilde ik graag scherp koersen en voorin het peloton meedraaien. Op tweehonderd meter van de streep vielen ze op volle snelheid voor mij en reden ze vanachter tegen me aan. Ik kwam wat ongelukkig terecht met mijn borstkas en vermoed een lichte kneuzing van mijn ribben.’’

Na een bezoek aan het ziekenhuis kreeg Kruijswijk groen licht om zaterdag te starten. “Ik weet dat de conditie goed is, dus daarvoor had ik de laatste dag niet meer nodig

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahimns
Dat afstappen en niet starten van Kruijswijk en dus DNS dat snap in wel.
Maar wat je bedoelt met: Ik bedoelde het afstappen VOOR Keizer begrijp ik niet.
Ik denk dat je bedoelt maar niet schreef: het afstappen VAN Keizer en dus DNF.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny klopt...

mollemarijden

Mensen een renner die nog een DIKKE PLUS VERDIENT: Bert Jan deed het heel goed en deed zelfs mee in de finale van de Amstel.
Met het budget wat ze hebben en de prestaties van de ploeg een 7,5
De ploegleiding: 6
Waarom de ploegleiding apart?
Dat komt voornamelijk door het nauwelijks meezitten in de ontsnappingen gedurende de klassiekers.
Er was niet echt een plan en de ploegleiders kwamen zelfs ook over van ja we zien wel, wie weet hebben we geluk en eindigt er een renner in beeld.
Ja tsjaaa, maar dan doe je het toch helemaal verkeerd.

Fanny

'@Rahimns
OK

Rahim Vlasblom
admin

https://www.instagram.com/p/BThqsihBIvn/?taken-by=primozroglic&hl=nl

Romāns Vainšteins

Hij doet de schans-yo!

arviidd

TLJ tweet dat ze morgen vliegen naar Italië. Nou dan mag de selectie ook wel bekend worden.

kelderfan

Dat zal wel vanavond gebeuren na Eschborn-Frankfurt 'Rund um den Finanzplatz. Castelijns zal zich toch moeten tonen.

gardeyn

'@kelderfan: Daar is het vast wachten op..... ze hebben natuurlijk voor drie renners een ticket geboekt. Diegene met de beste uitslag krijgt daadwerkelijk zijn ticket om maar Italië te vliegen. De andere tickets worden verscheurd.....

kelderfan

'@gardeyn
Waarom nou verscheuren.;) TLJ zal wel "open" tickets hebben besteld. Er kan ook nog een renner uitvallen door blessure/ziekte.
Maar de hamvraag. Welke drie renners maken nog kans op .......

Leendert82

'@gardeyn waar heb je dat vandaan?

gardeyn

'@leendert: dat was sarcasme.
Ik vermoed namelijk niet dat aan de hand van de uitslag van de RuFinanzplatz besloten wordt wie er over drie dagen starten in de Giro.

Rahim Vlasblom
admin

Ik heb er gisteren naar gevraagd en het zou maandag of dinsdag bekend worden gemaakt.

kelderfan

'@gardeyn
Classics: done and dusted. Today's program: @EschbornFFM. Tomorrow's schedule: fly to @giroditalia. Always: monitoring riders performances!

Onbekende gebruiker

Volgens mijnis de selectie al bekend. Op de TLJ website kan je meedingen voor een Bianchi Oltre XR2 voor de hoogst geplaatste TLJ'er in de Giro. Daar staan al 9 renners die je kan selecteren.

Rahim Vlasblom
admin

'@Jandepandaman Daar staan 10 renners, dus je kan uitgaan van dat het nog om 1 keuze gaat.

gardeyn

'@kelderfan: ja en?
Er zal eerder aan de hand van dat monitoren een selectie worden gemaakt dan aan de hand van een koersje.
Of de quote past bij de foto, of je kan het opvatten als "even een kijkje nemen, hoe het er voor staat."

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat monitoren gebeurt wel vaker en heeft niets met de Giro te maken. Op de foto staat Lars Boom en volgens mij gaat die zeker niet naar de Giro.

kelderfan

'@rahimns
Tomorrow’s schedule: fly to @giroditalia. Always: monitoring riders performances!
Dat lijkt mij toch wel duidelijke taal. Dat Lars toevallig op 't plaatje staat, doet daar niets vanaf.

S. Morgenstern

Dat Lars toevallig op ’t plaatje staat, doet daar niets vanaf.

Dat die laatste opmerking volledig op de bijgevoegde foto slaat kun je inderdaad maar beter negeren, wanneer je die tweet wil interpreteren alsof de koers van vandaag een of ander selectiemoment is voor de laatste tickets naar de Giro. Wanneer je het 'altijd monitoren' van hun renners op die selectie toe zou passen, dan hebben ze de koers van vandaag zelfs niet eens nodig om een beeld te hebben van de conditie van de renners die naar Italië trekken.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan leg die duidelijke taal dan voor mij even uit, want dan begrijp ik hem waarschijnlijk niet

1 2 ... 134 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.