Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 135 ... 440 441
achtpuntzes

vandaag een Rabobank reunie bij WF-live, hoewel Bos nooit samen reed met Boogie en van Bon

kelderfan

'@vlek
Castelijns heeft 't niet begrepen en heeft daarom de aanval gezocht of is dat ook toevallig. Met dit weer kan je beter geen risico nemen. Er ging al een renner uit de kopgroep onderuit.
@rahimns
Jammer dat je 't niet kan volgen.

achtpuntzes

soms denk ik wel eens dat kelderfan slimmer is dan hij zich voordoet. of wellicht is hij een tweede troll account van iemand als RV die zich kapotlacht als we allemaal weer serieus op kelderfan in gaan?

Random wielerliefhebber

Net of je ineen kopgroep sneller valt dan in het peleton

S. Morgenstern

Castelijns in de kopgroep kan inderdaad maar een ding betekenen..

Met dit weer kan je beter geen risico nemen.

Afhankelijk van de temperatuur zou het niet vreemd zijn wanneer enkele renners met het oog op vrijdag vroegtijdig afstappen.

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan het is jammer dat je er nu zo vanaf maakt. Waarom niet gewoon serieus op de vraag ingaan. Wat 1 van ons 2 zit dus fout met zijn conclusie en met dit antwoord ga ik ervan uit dat je dus ondertussen beseft dat er inderdaad wat anders staat als dat je zelf eerst dacht.

Romāns Vainšteins

Ik heb geen 2e account nodig om me kapot te kunnen lachen.

Yeez

Ik vraag me wel vaker wie er achter zijn computer of telefoon zit ;)

Yeez

Olivier ook een mooie koers om zijn comeback te maken...

Rahim Vlasblom
admin

Geen verrassingen in de Giro ploeg

https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/859038593834254336

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

geen verrassingen nee.

ik hoop dat Clement en JVDB boven zichzelf kunnen uitstijgen om hun werk voor Steven te kunnen doen. maar nog meer hoop ik dat Steven de lijn van vorig jaar heeft kunnen doortrekken. en bovenal dat iedereen op zijn fiets blijft zitten.

aan de ene kant een gemiste kans dat Bennet er niet bij is maar er zijn natuurlijk ook nog 2 andere grote rondes dit jaar. zowel Bennet als Roglic kan dan als kopman worden uitgespeeld.

wat Gesink aan het doen is weet ik niet. het hele jaar voorbereiden om een paar keer mee te zitten in de vroege vlucht van een bergetappe in de Tour? begrijp me niet verkeerd op zich vind ik een omschakeling naar rittenkaper wel een goed idee. maar hoe vaak heeft Geink nou aangevallen dit jaar? een of 2 keer?

Random wielerliefhebber

Waarom rijd bouwman de giro niet? Ik de bergen is hij zeker beter als castelijns en tankink, zeker nu tankink al een heel voorjaar heeft gereden. Bennet was natuurlijk ideaal geweest maar die was ziek dus zou misschien niet optijd in vorm zijn.

achtpuntzes

ik had geen idee dat Bennet net ziek is geweest. in dat geval vind ik de opstelling wel logisch.

Chrys

'@8.6
Pfeiffer aan het begin van het seizoen, waardoor hij TDU miste. Toch wel één van zijn favoriete koersen.

achtpuntzes

'@ Chrys:
ok, pfeiffer, maar ik had het idee dat George alweer op niveau was.

Chrys

'@8.6
Precies. Aan zijn resultaten te zien voelt ie zich sindsdien kiplekker.

Yeez

1 ding valt mij op. Lobato rijdt een goede sprint, maar laat zich zo makkelijk wegzetten. Wordt nu 6de, maar had ook top 3 kunnen zijn als hij verder van voren zit. En dit is niet de eerste keer.

Picoo

Eens, daar valt zeker meer te halen voor TLJ en Lobato.

Random wielerliefhebber

Nou ja, het kwam niet alleen door lobato, TLJ zit daar nog gwn met 3 man achterin de groep... Die hadden hem best even van voren mogen afzetten

S. Morgenstern

Van Emden kwam er wat onstuimig uit toen ze ingesloten raakte, met Lobato niet in zijn wiel. Lobato moest het in de laatste bochten vervolgens alleen doen en daar is hij inderdaad niet zo goed in. Dat er nog wat uitgepierde mannen achterin hingen (i.p.v. voor Lobato 'in de weg' reden) heeft weinig waard in zo'n bochtig rondje.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb een prima koers gezien van TLJ. Zeer aanvallend gereden en misschien daarmee een nog betere uitslag uit handen gegeven. Maar als je kijkt wie er allemaal in die kopgroep zaten met Lobato, is alleen Degenkolb nog voor hem geëindigd. Als je vooraf in dit veld met zoveel sterke sprinters zou denken dat Lobato 6e kon worden hadden velen er denk ik voor getekend. Kritisch kijken is natuurlijk geen probleem, maar ik vind dat ze een compliment verdienen met de manier van koersen vandaag.

Yeez

Zeker goed gereden vandaag, vooral in de breedte.

Random wielerliefhebber

Ook positief dat in een klein peleton van emden en tankink er nog aan zitten. Die zijn in orde voor de giro.

Fanny

'@8.6
Quote: ik had geen idee dat Bennet net ziek is geweest. in dat geval vind ik de opstelling wel logisch
Ik had van jouw als wielerfan op dit forum wel verwacht dat je wist dat Bennet de ziekte van Pfeiffer heeft gehad.

TLJ in de WT "Rund um den Finanzplatz".
Laat ik voorop stellen dat TLJ een goede aanvallende koers heeft gereden met o.a. Castelijns in de kopgroep.
Maar.
Liefst 4 renners van TLJ die in de kopgroep de sprint kunnen aantrekken voor Lobato.
Ze bleven achterin zitten.
Waarom, waren ze misschien op of dachten sommige aan de Giro om hier niet te vallen.
Van Emden probeerde het nog wel maar was Lobato kwijt.
Lobato mocht het verder alleen uitzoeken en had nog naar de 3e plaats kunnen sprinten wat toch een hoop WT punten oplevert.
Leek wel of hij het op het laatst liet lopen.
Nee, er was eigenlijk absoluut geen georganiseerde trein voor Lobato.
Dit had eigenlijk beter gemoeten.
Zeer makkelijke ruime overwinning voor Kristoff (Katusha) die zowel 1e als 2e (zabel)werden.
De Giro-renners lijken mij klaar voor de Giro.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny wow, ze hebben idd liggen slapen die mannen van TLJ. Hebben heel de dag maar een beetje mee gefietst en dan niet eens meer de moeite nemen om Lobato vooraan af te zetten. *Sarcasmemodus af.

1 2 ... 135 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.