Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 19 ... 440 441
ditisdavid

Wint Boom Parijs-Roubaix, als het regent hoort hij echt wel tot de favorieten...

tendam

Ik denk dat Boom zelfs de Ronde van Vlaanderen kan winnen. Dat dacht ik voorheen niet, maar hij is op kasseienheuvels echt vooruit gegaan.

Romāns Vainšteins

Wat geven jullie de grootste kans?

Vaak wordt het iets anders dan voorzien > Kruijswijk wint solo 2 bergetappes in de giro nadat hij in de eerste week op verschrikkelijk lullige wijze reeds 8:49 resp. 15:20 aan de broek krijgt in chaotische etappes en Gesink strijdt om vuelta podium nadat een rottig griepje hem vrijwel meteen doet opgeven in de tour, o ja, Roglic wint een tourrit, de bowlingbal wordt 4 x 2e achter resp. Kittel, Cav, Kristoff en Bouhanni.

xistnc

De grootste kans is, dat het allemaal niet lukt. Maar daarna komt volgens mij eerst Kruijswijk die alsnog een etappe wint in afgelopen Giro - en daarna idd Boom die P-R wint, mits in de zeikende regen.

achtpuntzes

Als dit jaar alles op zijn plek valt dan:

als ze allemaal op de verkeerde plek vallen zoals Kruijswijk vorig jaar dan winnen ze niets. :p

LutsenkoFan

Ik verwacht er gewoon niks van dit jaar, denk dat Kruijswijk gaat bezwijken onder de druk.. van de kijker en de media.

De laatste 2 jaar waren jaren waar het meer was van: Waar strandt het schip?
Niemand had van te voren verwachtingen dat hij zo zou domineren. Maar dat hij dit volgend jaar weer kan? Lijkt me sterk... iedereen kent Kruijswijk nu. Echter de media zal een week van te voren beginnen met koppen schrijven over hoe Kruijswijk deze giro gaat winnen.

Daarnaast wordt het deelnemersveld ook sterker. Mijn eerste voorspelling van het jaar is dat Kruijswijk een krappe top 10 gaat rijden in de giro.

achtpuntzes

Zijn naam was LutsenkoFan,
hij kon heel goed voorspellen.
Daar kon je hem bij wijze van spreken,
midden in de nacht voor bellen.

LuuutsenkoFan, LuuutsenkoFan, LuuutsenkoFan met zijn strakke groene broek (die stond hem goed!)

Laatst gewijzigd
Chrys

Misschien is wat @xistnc aangeeft nog wel de grootste kans dat Kruijswijk een etappe uit afgelopen Giro wint.

Dit jaar wordt de tegenstand toch weer groter, maar de druk zal toch vooral van hemzelf komen denk ik. Hij wordt nu al niet als kanshebber gezien:

http://www.cyclingnews.com/features/giro-ditalia-2017-analysing-the-contenders/

achtpuntzes

'@ Chrys:
en terecht. Kruijswijk is gewoon een outsider, niks meer.

tendam

Kruijswijk is geen outsider, maar hij wordt altijd onderschat. Zelfs als hij zeer dominant rijdt en de Giro normaal gesproken met 4 minuten verschil wint zijn mensen nog niet overtuigd :)

Daarom zal hij niet bezwijken onder de druk, maar met name omdat de Nederlandse media helemaal Dumoulin-gek is, dus als die meedoet zal de meeste aandacht naar hem gaan. Ik zeg niet dat Kruijswijk de Giro ff gaat winnen, maar een favoriet is hij toch zeker wel. Cyclingnews valt al helemaal niet serieus te nemen, altijd weer die Tejay van Garderen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

De enige die kans maakt op een goede klassering is Kruijswijk. Het is wat Sep Vanmarcke aangeeft over een extra man in de finale.
Kruijswijk krijgt in de Giro 2017 nog meer concurrenten erbij.

S. Morgenstern

De concurrenten van Kruijswijk maken ook wel kans op een goede klassering.

Laatst gewijzigd
marcinho11

Ik zelf zie eerder mollema de giro winnen dan Kruiswijk. Hij heeft al meermalen laten zien deze tegenstanders aan te kunnen zoals hij vorig jaar ook deed in de tour al zou hij niet gevallen zijn.

Niklas

Laat de regen maar met bakken uit de hemel komen tijdens Parijs-Roubaix. Heerlijk! Laat Kruiswijk in de Giro maar lekker starten als outsider. Prima! Laat Roglic maar als een duveltje uit een doosje komen tijdens een of twee grote Rondes. Leuk! Laat Groenewegen maar lekker bluffen. Lachen! En laat Gesink eindelijk maar eens een seizoen zonder pechduiveltje hebben. Spannend!

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

En laat ons maar vooral genieten van een hopelijk schitterend jaar. Fantastisch!

jvh93

+1

tendam

'@marcinho11
Mollema is het tegenovergestelde van Kruijswijk. Waar Kruijswijk relatief steeds beter wordt in een grote ronde, wordt Mollema relatief steeds slechter. Dat blijkt keer op keer weer. Dat moet in de 3e week in het voordeel van Kruijswijk gaan spelen.

Gregje

Tenzij Mollema meer op hem voorligt na 2 weken dan Kruijswijk in week 3 kan goedmaken. Volgens mij ontlopen ze elkaar nauwelijks

Rahim Vlasblom
admin

Interview met Robert Gesink in het NRC [B]Klik[/B]

Laatst gewijzigd
Gregje

Thanks Rahimns.

Hoe zou het met Bennet zijn? En ben ik nu in de war als ik veronderstel gelezen te hebben dat de TDU deze keer een tijdrit heeft?

tendam

Dan ben je inderdaad in de war.

Wielerfan1987

'@Gregje

Ondanks berichten dat Bennett extra rust zou nemen i.v.m. het oplopen van de ziekte van Pfeiffer maakt hij wel vrijwel dagelijks een rondje van tussen de 40 en 90 km.

Fanny

'@Rahimns
Dank voor de verwijzing Interview Robert Gesink in NRC.

Ik vond het een mooi, aangrijpend, eerlijk en persoonlijk interview van Robert Gesink met daarbij een ferme uithaal naar dopingzondaar Thomas Dekker.
Ik hoop dat hij komend jaar van alle shit van de afgelopen jaar/jaren verschoond blijft en dat hij in 2017 een mooi wielerjaar voor hem, TLJ en zijn wielerfans mag rijden.
Want als hij goed in zijn vel zit kan dat volgens mij tot mooie aansprekende resultaten voor hem en het team leiden.
Conditioneel is hij volgens mij nooit probleem gezien het trainingsbeest dat in hem schuilt (zie zijn Strava).

Laatst gewijzigd
marcinho11

'@turtlehead dat was dan onbedoeld grappig. Wat ik bedoel te zeggen is dat naar mijn mening mollema een betere rondrenner is dan kruiswijk

Wielerfan1987

'@Fanny,

Robert heeft toch ook gelijk?

Al bij zijn overstap naar de profs ging Dekker volgens mij met Checcini samenwerken die toen ook al als schimmige dopingcoach gezien werd.

Dan zoek je het toch ook gewoon op?

1 2 ... 19 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.