Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 208 ... 440 441
Fanny

'@robertowilco
Fantastisch deelnemersveld in deze extra zware editie van de Criterium du Dauphiné.
Wie deze editie wint is meteen ook een van de favorieten in de eindzege van TdF.
Onbegrijpelijk trouwens dat TLJ haar toppers naar Zwitserland stuurt.
Ze hebben daardoor ook minder rust voor de komende TdF dan de renners die in de Dauphiné opstappen.
Of zou het met de hoogtestage van Gesink, Bennett en Roglic te maken hebben.
Hopelijk sneeuwen onze jonkies niet ten onder in dit zeer goede deelnemersveld.

Chrys

'@fanny
Welke van de 'toppers' die TLJ in Zwitserland opstelt verwacht jij dan in de Tour?

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny welke topper staat er daar dan aan de start die in de Tour gaat deelnemen... Paul Martens?

Verder verbaasd mij idd ook wel dat Roglic aan de start zal staan van de Ster Zlm tour... maar aan de andere kant zou het zelfs een rondje kunnen zijn die hij kan winnen.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

hmm.

Ok, geen toprenners van TLJ in de Dauphine. erg jammer, maar je kan niet overal starten natuurlijk.

maart dan ook geen toprenners van TLJ in Zwitserland? want Roglic rijdt de Ster ZML en Gesink rijdt nergens meer behalve het NK. dat zijn dan wel 2 mooie worldtour rondjes achter elkaar waar de b-garnituur het zal moeten doen. en dat vind ik dan toch een slechte zaak/2 gemiste kansen achter elkaar. :(

wat is het programma van Kruijswijk eigenlijk? rijdt die nog ergens deze maand?

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@achtpuntzes Kruijswijk is de kopman in Zwitserland

kelderfan

'@xistnc
Ik zag TJS ook in een tijdrit 't redelijk doen. Ik dacht Algarve? Oh, dat was Critérium International met Clement ITT 8e en TJS 11e., maar je hebt gelijk, dat hij 't meestal laat lopen.
@Fanny
Niet alle toppers van TLJ zijn aanwezig; lijkt mij met Olivier, Jurgen van den Broeck, Martens en Kruijswijk wel een redelijk goed team. In ieder geval wel met kopman en dat vind ik al beter. Want daar kunnen die jonge talenten zich aan optrekken. Dus Olivier Go.

Netraam

TJS vond tijdrijden altijd heel leuk vroeger, maar heeft er het talent niet echt voor. Toen is hij op andere dingen gaan focussen, niet zonder succes. (Bron is een interview met TJS in Fiets ergens in 2013 ofzo, volgens mij)

Als Cannondale stopt, BMC en Quickstep moeten inkrimpen en een ploeg als Cofidis probeert met Coquard als extra sprinter naar de WT te stappen, dan moeten dalende salarissen mogelijk worden. Dat zou perspectieven kunnen openen, maar ik weet niet of we moeten verwachten dat volgend jaar TLJ weer 3 middenmotors aan kan trekken en een extra kopman.

achtpuntzes

'@ rahimns:
ah, ok. Kruijswijk in Zwitserland. maar ben bang dat die daar niet top is, want hij heeft pas nog gepiekt.

Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 renners die juist uit de Giro komen hebben juist vaak nog goede benen voor de dauphine of de ronde van Zwitserland. Dat jaar dat hij die etappe won in Zwitserland kwam hij ook uit de Giro.

achtpuntzes

mocht Cannondale helemaal stoppen dan zullen de besten wel naar de topteams gaan en dan kan TLJ nog kijken of ze een van de overgebleven kruimels nog kunnen gebruiken.

Laatste man

Kruijswijk en Lobato zijn kopman Zwitserland. Mits fit, klassement en sprinter. Best logisch.

kelderfan

'@vlek
Campenaerts was toch geen heuvelrenner; hij mag nu wel opdraven in de Hammerserie en in de klimkoers. Het kan verkeren.

S. Morgenstern

Volgens mij manifesteert hij zich ook vandaag weer als een redelijke heuvelrenner. Beetje zoals Roosen in de Volta van dit jaar; op de heuvels zelf bij de mindere, maar wel het vermogen om veel te compenseren op andere punten. Of zoals Durbridge vandaag. Renners die je niet direct zou categoriseren als renners voor dit terrein, maar er wel redelijk uit de voeten kunnen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Wat Campenaerts nu heeft geflikt lijkt mij niet verkeerd voor een niet heuvelrenner. Lijkt mij ook iets voor Timo Roosen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Campenaerts heeft het inderdaad prima gedaan voor de redelijke renner die hij op dit terrein is; mocht je hem werkelijk inschatten als een goede renner op dit terrein, dan zou het echter wat tegenvallend zijn geweest vandaag.

Dit als voorland van Roosen schetsen is niet iets waar je mij verder enthousiast mee maakt. Die jongen heeft volgens mij de potentie om in zijn huidige ingeslagen weg veel verder te komen. Dit soort prestaties zal hij ook vast in zich hebben, maar rechtvaardigen niet de voorgestelde koerswijziging.

Laatst gewijzigd
xistnc

Campenaerts heeft vandaag het maximale uit zijn mogelijkheden gehaald. Je ziet dat hij ook vaak de 11e was van de 12 of de 9e van de 9. Een rol als vandaag is hem vooral op het lijf geschreven als er een nog wat sterkere en/of explosievere ploegmaat bij is. Zoals vorig jaar in de Vuelta ;)

Random wielerliefhebber

LTJ kan gaan shoppen bij Cannondale

Van baarle voor het voorjaar

Dombrowski of villela als klimknecht

kelderfan

Met koerswijziging bedoel je toch Timo Roosen uit de sprinttrein. Jij bent zelf aangekomen met Ramon Sinkeldam; dat zou dan kunnen betekenen, dat Timo wel die stap zou kunnen zetten om zich aan te sluiten bij de klimtreinjongens.
Want dan wordt de sprinttrein met Groenewegen als de sprinter, Sinkeldam als de lead-out; Jansen, Leezer, Van Hoecke en Wagner als de trein.

kelderfan

'@xistnc
Jij hebt 't begrepen; natuurlijk is hij tijdrijder en kan 't heuvelwerk goed aan. Explosief is hij niet, maar daarvoor heeft TLJ Roglic binnengehaald.
Maar wie was de 2e. man voor dit klimwerk bij TLJ Lars Boom. Die was toch net zo goed als Martens.

S. Morgenstern

Roosen is in zijn rol beter dan al die andere renners, de enige die in potentie de wereldtop zou kunnen bereiken. Daarnaast kan hij dat explosieve werk goed gebruiken in de koersen waar hij een vrije rol heeft. Waarom zou je hem dan uit die trein halen? Om een soort verbeterde versie van Keizer te worden? Ik begrijp werkelijk niets van die fascinatie met Roosen als knecht van de klassementsmannen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Ik heb al eens uitgelegd, dat Timo Roosen een goed herstelvermogen heeft; dat liet hij zien in TDU. Is het daarom zo moeilijk te begrijpen, dat ik denk, dat hij beter functioneert in het Ronde werk. Hij lijkt mij beter dan bijv. Keizer in dat werk. Het is helemaal geen fascinatie voor die jongen.
Voor jongens als Roglic, Bennett, De Tier, Tolhoek en Olivier heb ik echt meer fascinatie, als je dat zo wil uitdrukken.

Laatste man

Roosen blijft in de trein. Zeeman ziet in hem iemand die daarin de top kan halen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Wat was er zo aantrekkelijk aan zijn rijden in de TDU? Heeft dat werk werkelijk meer toegevoegde waarde dan zijn potentie in de sprinttrein? Ik geloof daar helemaal niets van. Niet voor de ploeg, maar ook zeker niet voor die jongen zelf.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Zeeman zegt 't Timo Roosen kan daarin de top halen. Ik vraag mij af wat Groenewegen daarvan vindt. Ik wil Wagner punt.

kelderfan

Toch nog leuk, dat Campenaerts TLJ op de 8e. stek heeft gehouden. Morgen is het woord aan de sprinttrein zonder Roosen. Dan mag Groenewegen zijn Zeeman's wonderbenen laten zien.

1 2 ... 208 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.