Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 210 ... 440 441
Franco Bitossi

Die ploegleiders tijdens de Hammer series; de uitstraling van een theelichtje.

tdola

'@andries
Bennett heeft uitgesproken geen klassement na te streven in de tdf.

Poeksel

TLJ eindigt zowel voor BMC als voor QSF in de Hammer series. Netjes!

kelderfan

'@Poeksel
Hoe heb je dat zo snel kunnen berekenen; uit de geluiden hoor ik, dat 't nogal ingewikkeld was. Groenewegen was blij met 1 sprint geweest.

Poeksel

Ik neem aan dat de eerste groep strijdt om plek 1 t/m 8, maar bij nader inzien staat dat niet specifiek in de regels vermeldt inderdaad, alleen dat ze om de eerste plek strijden. Maar goed, TLJ doet in ieder geval nog mee om de eindzege , en teams als BMC en QSF niet.

Rahim Vlasblom
admin

De ploegen die 9-16 staan kunnen alleen nog meedoen om de dagzege. Dus oa BMC en QS. Alleen de eerste 8 strijden om de titel. Dus TLJ eindigt sowieso boven BMC en QS zoals Poeksel zegt.

kelderfan

Clement en De Tier zijn vandaag de mannen, die mooi meedoen in een toch zware rit. Vermeulen kon er lang bij blijven, maar 't laatste rondje was er te veel aan.
Tolhoek ziekjes? Ik had ook Koen toch meer van voren willen zien; hij kwam met Battaglin op gepaste afstand binnen.

robertowilco

Ja ik had van Tolhoek wat meer verwacht, bij de eerste 60 zou toch moeten kunnen, Clement en de Tier had ik wel verwacht dat zij de twee sterkste van TLJ zijn. Trouwens ook een goede prestatie van team TLJ in de ploegentijdrit van de Hammer Series, ze bleken de snelste tijd te hebben gereden, toch wel knap.

Mooie_Mario

'@Robertowilco,
Zo knap was dat niet. Eerste rondje volle bak fietsen en dan 2 rondjes uitrusten in het wiel van andere teams. Dan ben je inderdaad de snelste! Ik denk dat ze zonder het stayeren niet hadden gewonnen, mede omdat ze al vrij snel met 4 man zaten en in de laatste ronde juist plaatsen aan het verliezen waren.

Rahim Vlasblom
admin

'@Mooie_Mario echt onzin, bij de eerste tussenkomst hadden zijn Cannondale en Movistar achter zich zitten en gingen zij op jacht naar Orica die toen nog een paar seconden ervoor zaten. Lotto Soudal en Nippo reden daar toen nog voor. Alleen wordt het lastig als ploegen achter je blijven stayeren. Ze waren van die ploegen gewoon het snelste... en uiteindelijk maakte al die ploegen gebruik van elkaar. Verder was er weinig beeld van die ploegen in de laatste 1,5 ronde, dus erg gemakkelijk om te zeggen dat TLJ lekker heeft lopen uitrusten.

xistnc

De waarheid zal in het midden liggen. TLJ heeft Wagner bewust in de eerste ronde opgerookt, om de achterstand op Cannondale en Garmin goed te maken. Bij die tactiek zal allicht hebben meegespeeld, dat er dan iig tijdelijk een bepaalde luwte zou ontstaan waarbij het met 4 man prima uit te houden was. Die luwte werd echter chaos en tijdelijk werd permanent.

Uiteindelijk hebben alle 6 de ploegen geprofiteerd van de pelotonvorming.

Rahim Vlasblom
admin

Koen Bouwman pakt vandaag flink wat punten in het bergklassement en staat na vandaag 2e. Als De Gendt dus morgen nog in het geel rijdt zal hij mogen starten in de bergtrui. Misschien dat hij er serieus werk van kan maken tijdens deze Dauphine.

kelderfan

'@rahimns
Dat lijkt mij een goed plan; maar ja, misschien wil Tolhoek er ook wel voor gaan.

Spruch

'@kelderfan
Ik denk dat Tolhoek vanaf nu moet knechten voor Bouwman.

kelderfan

'@Spruch
Je hebt gelijk; dan had Tolhoek toch beter in de TdS moeten starten. Daar was hij met open armen ontvangen.;)

stijnlah

Ondertussen rijd Victor Campenaerts voor de zege in de Stan Ockers Classic. Hij rijd voorop met 2 andere op een 25tal kilometer van de finish. De wedstrijd is hier live te volgen. https://livestream.com/accounts/3108428/events/7462863

Charlie33

En hij ligt op kom met 1 km te gaan.

S. Morgenstern

Ik hoop niet dat dit voor die gast die tweede werd een mooie overwinning was geweest, want dan heeft hij hem zichzelf lelijk door de neus geboord. Campenaerts en Ruijgh zaten duidelijk een stuk minder fris.

Laatst gewijzigd
Charlie33

Campenaerts kwam heel moeilijk weg, raar camerawerk ook. Motor bleef bij achtervolgers, ook al was duidelijk dat ie geen enkele kans hadden.

Rahim Vlasblom
admin

Het leek wel of ze met een scooter aan het filmen waren... durfden blijkbaar de 2 niet te passeren, te bang dat ze de renners terug naar voren zouden brengen of zo... was heel vreemd camerawerk zo

robertowilco

Zal onze vriend jansen nog aan sprinten toekomen in deze Dauphiné, want hij is altijd bij de eersten die moet lossen, misschien morgen dan?

Wielerfan1987

'@robertowilco

Al eens bij stil gestaan dat hij in deze klimkoers kan zijn opgesteld met het oog op zijn ontwikkeling en deel twee van het seizoen?

Hij hoeft hier niet te scoren.

kelderfan

'@Rahimns
'T is toch weer Victor Campenaerts die een prijsje wint. Hij was ook goed bezig in de Hammerraces. Die had eigenlijk met Van Emden in de ZLM moeten opereren; alhoewel hij op 22 juni weer aan de bak moet voor 't BK ITT.

robertowilco

Wielerfan198, het waren de woorden van de ploegleiding hoor, voor de Dauphiné. dat hij in twee etappes zou worden uitgespeeld. Ik denk niet dat voor een renner als Jansen zo'n koers goed is voor zijn ontwikkeling, het is zowat de zwaarste koers van een week. Ben ook benieuwd of hij deze wedstrijd uitrijdt. Maar goed misschien zien we hem nog vooraan in de komende etappes morgen of Donderdag. Of ze moeten battaglin eens met 2 man naar voor brengen, ik zie hen altijd alleen buffelen om naar voren te komen.

Fanny

Uitstekend en slim gereden door Bouwman door de bollentrui te pakken daar de Gendt morgen in de gele trui start.
Morgen is er werd een nieuwe kans voor hem om bergpunten te halen als hij weer mee is in de ontsnapping van de dag.
Misschien kan hij na morgen dan definitief de trui overnemen van de Gendt voor dat de echte zware cols beginnen na de tijdrit van woensdag.
Leuk voor die jonge gast van TLJ en ook een goed leermoment en goede bergtraining voor hem in deze zware Dauphine.
Benieuwd of hij voor het bergklassement gaat of toch voor de ITT van aanstaande woensdag waarin hij normaal in goede doen ook goed in is.

1 2 ... 210 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.