Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 221 ... 440 441
kelderfan

'@jvh93
Juist Bouwman en Vermeulen hebben zich in de Dauphine goed laten zien; dus om van die jongens afscheid te nemen lijkt mij verkeerd.

xistnc

'@jvh93
Martens en Tankink hebben juist weer een wat beter jaar dan vorig jaar. De eerste kan door, voor Tankink lijkt het me einde oefening. Althans bij TLJ.

Lammertink redt het niet qua niveau. Dat doen Keizer en [s]Campenaerts[/s] Castelijns ook niet helemaal, maar die zitten nog wel een stukje boven hem. Dan gaat het erom in hoeverre die jongens hun taken als knecht naar behoren uitvoeren in wedstrijden. Dat aspect zien wij niet of nauwelijks en daar kunnen we ze dus ook niet op beoordelen.

Bouwman en Vermeulen hebben nog wel groeimarge en zullen niet de eerste kandidaten zijn om door te selecteren.

Laatst gewijzigd
Yeez

Campenaerts redt het niet qua niveau? Lacher vd week

xistnc

My bad, ik bedoelde Castelijns. Campenaerts wel, of course. Aangezien het een reactie is op de post van jvh93, had je het als zodanig kunnen interpreteren. Maar lach gerust verder ;)

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

vergissen is menselijk en het kan altijd erger.

ik vergeet nooit meer rahimns met zijn TJ van Slagteren. :)

Yeez

'@istnc ik stop al ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 die is toch een toppertje geworden in het achterstevoren geblinddoekt dammen ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@xistnc
Ik ben 't weer eens met je eens, dat Martens zeker nog een jaar langer moet blijven.
Jurgen stopt terecht en als vervanger kun je denken aan Ben Hermans, die juist steile bergjes goed aan en aan Kruijswijk's rijpere renners voldoet.
Tankink mag niet meer van 't thuisfront en daarvoor kun je denken aan @vlek's Sinkeldam, die ook in 't GVB treintje als lead-out kan meedoen.
Voor Lammertink kun je denken aan Hartthijs De Vries, die ook een aardige ITT kan rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hartthijs De Vries ?? De jongen is 20 en ik zie geen aanwijzingen dat hij nu al WT-niveau aankan. Steven was tenminste nog EK onder 23 in het TT. Ik ben ook nog niet echt weg van Steven maar dan zou ik hem toch niet inruilen voor deze jongen. Ik zie tenminste wel wat verbetering tov vorig jaar. Geef Steven dan nog maar een extra jaarcontract om te kijken of er nog meer in zit. Montfort zou misschien ook wel een interessante vervanger kunnen zijn voor Jurgen.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Monfort?! Die zie ik niet knechten, die rijdt altijd net te traag om toppers te kunnen volgen. Denk niet dat hij een geschikte kandidaat meesterknecht is. Dan zie ik liever iemand die een halve klim volle bak mee kan. Zo'n type als Valls, die reed sterk deze Dauphine. Is daarnaast contractvrij dus misschien leuke aanwinst. Heeft JJ Lobato ook een Spaans maatje.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Campenaerts gaat voor een nieuwe carriere: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170611_02920489

kelderfan

Ja, Gorka Izagirre   29 jaar en prima in de Giro.
@Poeksel
Als rapper doet hij 't goed; zelfs Edward Theuns was er als de kippen bij.

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik hoop vurig dat TlJ Campenaerts langer kan behouden, maar heb er een hard hoofd in.

kelderfan

'@jessevdalen
Toch geen koppijn he; nee helaas nog geen witte rook gezien.

kelderfan

Lars Boom is zijn mooie klassering in de TdS al weer kwijt; hij had hier toch mee kunnen doen. Even leek 't daarop maar had de benen niet. Olivier kwam al pratend met Woods over de finish en daarachter kwam met een grimas Lars Boom over de streep, die kennelijk last had vande warmte.
Ik heb wel eens over Tusveld gehad, die zich hier wel mooi handhaaft en nu 14e. staat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan volgens mij heb je het ondertussen wel eens over iedereen gehad.... ;)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Boom moet echt in topvorm zijn, wil hij in zo'n finale waar Pozzovivo er een snok aan geeft, mee kunnen doen.

kelderfan

'@vlek
Ik dacht dat 't met de vorm goed zat bij Lars Boom; dat liet hij vandaag toch niet zien. Olivier kwam toch redelijk relaxt over de finish.
Gelukkig was Kruijswijk beter bij de les. Ik ben benieuwd hoe Olivier 't hier gaat doen, want morgen wordt er geklommen.

Yeez

Vond dit nou ook niet echt een Boom aankomst moet ik zeggen. Volgensmij is zijn vorm gewoon goed, anders rij je niet zo'n tijdrit.

S. Morgenstern

Waarom zou het met de vorm van Boom niet goed zitten dan?

Random wielerliefhebber

Als knecht voor de bergen zou ik nog denken aan Boswell of kangert

S. Morgenstern

Ik aan Gesink, Clement, Olivier en De Tier. Belangrijke versterkingen zijn op andere plekken in de selectie harder nodig.

kelderfan

'@vlek
De vorm is goed; alleen om hier mee te doen, moet hij topvorm zijn.;)

S. Morgenstern

Ja, kijkend naar de laatste weken, de finale van vandaag en de namen in de eerste groep kun je moeilijk tot een andere conclusie komen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Van Emden naar de Tour de France? Hij start niet in ZLM, wat me wat dat betreft een positief signaal lijkt.

1 2 ... 221 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.