Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 238 ... 440 441
Laatste man

Lars Boom dus geen NK tijdrijden. Begin wel benieuwd te worden naar uitleg.

kelderfan

'@vlek
Ik zie wel voorbij komen, dat Lambrechts JvdB, Boom, van Aert en Stef Crass begeleidt. Ik wist niet dat ook Roglic in zijn stal heeft zitten.
Maar het is wel apart, dat JvdB er de brui aan geeft, dat Lars Boom ook onder zijn niveau rijdt en dat dan Roglic echt goed bezig is.
Jouw uitleg dat het niveau van een renner van veel factoren is op zich wel correct.
Ik vind 't alleen apart, dat er de laatste tijd veel renners met dat verhaal worden geconfronteerd.
Die Louis Vervaeke van Lotto BE leek in de Vuelta Ciclista al Pais Vasco 2016 op weg om een goede Ronderenner te worden {Belgie blij}.
Maar nu blijkt hij ook te veel hooi op zijn vork te hebben genomen. Dus 't lijkt mij niet verkeerd om eens aandacht te geven aan de ontwikkelingen van de TLJ-talenten.

achtpuntzes

de een heeft geen reet uitgevoerd in de winter, de ander is overtraind. en ze hebben allebei dezelfde trainer :)

S. Morgenstern

http://www.ciclismointernacional.com/merijn-zeeman-i-love-it-when-a-plan-comes-together/

Ik wist dat het ooit ergens voorbij was gekomen. Hier dus.

S. Morgenstern

Je hebt overigens recent twee verhalen gelezen over renners die overtraind waren. Dat zou je misschien apart kunnen noemen, aangezien het veelal de buitenwereld niet bereikt. Denken dat het lezen van die twee verhalen betekent dat het opeens een probleem is dat er daarvoor niet of in mindere mate was, lijkt me echter een denkfout.

Fanny

Jos van Emden gaat morgen de ITT op het NK winnen indien deze Achterhoekse humor in Montferland waarheid wordt voor Tom Dumoulin. Haha.

https://pbs.twimg.com/media/DCx5e0jXkAAMjGM.jpg:large

Vanmorgen voor een korte fietsvakantie naar het mooie Montferland (Beek-"s-Heerenberg-Zeddam) vertrokken om de NK wedstrijden live te gaan aanschouwen.
Het wordt morgen een zeer spannende ITT tussen de toppers van TLJ en Sunweb met van Emden, Clement, Dumoulin en vroegere thuisrijder Gesink
Ook ben ik benieuwd welke toekomstige jonge ITT renner na deze 4 klasbakken van tijdrijders op de 5e plaats komt.
Hiervoor komen denk ik in aanmerking Tusveld, Oomen, Olivier, Lammertink en thuisrijder Bouwman.
Ik heb het idee dat het wel een zwaar ITT rondje van 50km wordt met o.a. 2x de beklimming van de Peeskesbult.
Ook zal de warmte misschien voor sommige renners van invloed zijn.

ti-raleigh

Ik vind het wel raar dat ze om de minuut starten, vind ik veel te kort op elkaar. Hoeveel nadeel zal Van Emden daar van hebben ? Opjagen is leuker dan opgejaagd worden. De vraag is hoe fit en scherp Dumoulin is. Is hij expres eerder vertrokken uit Zwitserland ?
En Gesink heeft niet zo veel goeie tijdritten afgeleverd de laatste jaren, zou me verbazen als hij voor Lammertink eindigt.

Rahim Vlasblom
admin

Kan gewoon niet anders.... het gaat anders veel te lang duren. Je kan maximaal maar 25 renners kwijt op een rondje van 25km... dus daarna moet je gewoon weer wachten tot iedereen aan het 2e rondje begonnen is voordat je weer een groep kan laten gaan. Maar verder maakt het niet zo uit... Ook Jos heeft natuurlijk voordeel van, misschien zelfs wel meer. Ik zie hem eerder Riesebeek inhalen dat Tom hem.

Charlie33

Als van Emden morgen wint en hij gaat mee naar de tour dan is hij topfavoriet voor etappe 1 en dus het geel.

Rahim Vlasblom
admin

'@Charlie33 dat is natuurlijk geen 1,2,3... je weet niet of Tom dan gewoon een mindere dag had. Er blijven dan nog steeds meer kapers op de kust. Er zijn een aantal hele sterke tijdrijders aanwezig.

Yeez

Die 2 klimmetjes zijn wel in het voordeel van dumoulin, net als de lengte. Niet echt een van emden parcours

ti-raleigh

Hij zal normaal gesproken Riesebeek wel inhalen, ja. Maar de hete adem van Tom zal hij ook wel gaan voelen. De vraag is in hoeverre dat doorwerkt op zijn moraal.

Rahim Vlasblom
admin

'@ti-raleigh in dat geval is Tom toch gewoon beter... als Tom zo dicht op hem komt dat hij hem kan inhalen maakt het verder toch niet zoveel meer uit. Aan de andere kant als Tom geen meter dichter bij Jos kan komen zal dit ook kunnen doorwerken op de moraal van Tom. Maar ik ben het met @jessevandalen eens dat Tom hier gewoon de favoriet is, als hij redelijk is hersteld van zijn vermoeidheid. De enige tegenstander voor Dumoulin is hij eigenlijk zelf.

Rahim Vlasblom
admin

Nog een interview met George Bennett

hunting for tour de france stage wins[/url]

Laatst gewijzigd
Charlie33

Tom gaat niet meer diep. Als je echt diep kunt gaan, kan je m winnen. Emden lijkt me toch de topfavoriet. En dan in onze mooie landskleuren het geel pakken in de tour. Jos je kunt het en dit is het moment om je carrière definitief glans te geven. Je treedt dan toe tot het selecte groepje geletruudragers in Nederland. Go Jos. Go Jos. Go Jos.

Laatste man

Dank Turtle!

droomteam

Charlie35 Dat zou heel mooi zijn vab Emden in het geel , Maar verwacht toch eerder T Marin - Roglic of Castroviejo .

achtpuntzes

ik ga supporteren voor Jos :)

sorry, Tom.

jvh93

Jos zou het enorm verdienen, die emotie als na de laatste giro etappe was ook prachtig. Hup JOS

Rebellin

Ik gun het toch Tom. Een beetje dankbaarheid na het winnen van een grote ronde na !53! droge rondes is niet niks. Jos is een lieve jongen hoor, maar ik zie toch liever een grotere jongen a la Tom in de Nederlandse driekleur rijden.

Romāns Vainšteins

Hier ook alle support voor van Emden die ik daarnaast ook gewoon in staat zie een uitgepeigerde Dumoulin op huidige waarde te kloppen.

Charlie33

Ik heb liever Jos dan Tom. Simpelweg omdat Jos voor een Nederlandse ploeg rijdt en Tom voor een Duitse.

Rebellin

'@Charlie Dat vind ik wel een beetje kansloos. Sunweb heeft alleen een Duitse licentie, maar is voor de rest volledig Nederlands. En ook al zouden ze Duits zijn vind ik het echt rabiaat nationalisme.

Yeez

Dumoulin in mijn ogen gewoon favoriet. Klein beetje heuvelachtig parcours met 2 korte klimmetjes. Ook de lengte van 50 kilometer is in het voordeel van Tom.

Charlie33

'@rebellin. Mijn opa heeft ondergedoken gezeten en toen is zijn fiets gestolen. Daarom supporter ik minder voor Duitse ploegen. Dat heeft niets met nationalisme te maken.

1 2 ... 238 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.