'@Niklas
En wat dan te denken van ;
Bahrein-Merida Pro Cycling Team ; licentie Bahrein
UAE Team Emirates ; licentie Verenigde Arabische Emiraten
Mensen vanuit die zandbak fietsen zelf nooit , ze zouden wel gek zijn daar in die hitte , gewoon wat licenties opgekocht die sjeiks en ze hebben weer een leuk speeltje , ik moet er niet aan denken dat de licentie vasn Plugge naar dat soort oorden zou gaan, daar het dan geen Nederlandse ploeg meer is.
Zou me trouwens benieuwen hoeveel fans er over blijven als Lotto-Jumbo onder een andere naam en ander licentie zou gaan rijden.
Om het weer eens over TLJ te hebben 😉. Ik heb geprobeerd om los te krijgen wanneer de ploeg hun TDF selectie bekend maken, maar helaas ze laten niets los. Blijkbaar is de selectie nog niet helemaal rond, zodra dat wel het geval is maken ze de selectie meteen bekend. Afwachten dus...
'@ rahimns:
helaas?
ik vind het een beetje sneu dat je de datum van het bekend maken van de tourselectie nu al precies wil weten. de enige reden die ik kan bedenken is dat je als een klein kind wil gaan aftellen hoe veel nachtjes nog te slapen totdat de selectie bekend gemaakt wordt.
en het is toch bekend in grote lijnen? zijn de laatste 2 plekken dan echt zo enorm belangrijk?
'@8.6
Met dat warme weer valt dat niet mee; lig je vaak langer wakker en denk je wie gaat er nu voor TLJ de TdF rijden.
Het is een terugkerend probleem voor helaas 8.6?
Moet je een hele of halve trein meenemen en er rijden nog al wat treintjes rond in de 1e. week van de TdF.
Bennett en Gesink hebben de verstandige keuze gemaakt om de 1e. week achterin te rijden.
Sponsor Sunweb heeft ook aangegeven het op prijs te stellen wanneer de ploeg op een duitse licentie rijdt. Dan krijgt de ploeg direct veel meer aandacht in de Duitse media. En ja, sunweb kent iedereen in NL wel en Duitsland is toch 5x zoveel populatie. Slimme keuze dus om een groter budget los te wrikken. Ik denk dat de Sunweb ploeg qua budget ook zal uitgroeien tot een topploeg, anders zou Tom nooit bijgetekend hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.