Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 239 ... 440 441
Rebellin

Dat is inderdaad wel erg, maar wat hebben Aike Visbeek, Iwan Spekenbrink en Tom Dumoulin daar mee te maken?

Romāns Vainšteins

Bedoel je dit nou echt of is het een (best goeie) grap (?)

achtpuntzes

'@ rebellin:
Dumoulin is gespot op de fiets van de opa van Charlie.

Niklas

Het is natuurlijk wel bizar dat Sunweb een team is met een Nederlandse hoofdsponsor, een bijna volledig Nederlandse staf en koerst met voornamelijk Nederlandse renners en toch voor een Duitse licentie kiest. Waarom?

UrbanSteel

'@Niklas

En wat dan te denken van ;
Bahrein-Merida Pro Cycling Team ; licentie Bahrein
UAE Team Emirates ; licentie Verenigde Arabische Emiraten

Mensen vanuit die zandbak fietsen zelf nooit , ze zouden wel gek zijn daar in die hitte , gewoon wat licenties opgekocht die sjeiks en ze hebben weer een leuk speeltje , ik moet er niet aan denken dat de licentie vasn Plugge naar dat soort oorden zou gaan, daar het dan geen Nederlandse ploeg meer is.
Zou me trouwens benieuwen hoeveel fans er over blijven als Lotto-Jumbo onder een andere naam en ander licentie zou gaan rijden.

achtpuntzes

ik denk dat het de erfenis is van voormalig co-sponsor Alpecin.

Laatste man

Giant focust zich ook al jaren op Duitsland als ploeg. Zelfs allerlei Duitse talentendagen, mede vanwege het grote achterland. En natuurlijk jarenlang Duitse kopmannen (Degenkolb en Kittel).

Bahrein en UAE zijn eigenlijk nog gewoon Italiaans/Lampre.

UrbanSteel

Bahrein en UAE rijden op licentie van hun eigen land , ze hebben gewoon de hele handel overgenomen , officieel is er niks Italiaans meer aan , Italië heeft geen enkele WT ploeg meer. Wij (Nederland) met het bescheiden Lotto-Jumbo wel.

Romāns Vainšteins

Bahrein, UEA en ook Astana hebben gewoon een zwaar Italiaanse inslag.

Rahim Vlasblom
admin

Om het weer eens over TLJ te hebben 😉. Ik heb geprobeerd om los te krijgen wanneer de ploeg hun TDF selectie bekend maken, maar helaas ze laten niets los. Blijkbaar is de selectie nog niet helemaal rond, zodra dat wel het geval is maken ze de selectie meteen bekend. Afwachten dus...

achtpuntzes

'@ rahimns:
helaas?

ik vind het een beetje sneu dat je de datum van het bekend maken van de tourselectie nu al precies wil weten. de enige reden die ik kan bedenken is dat je als een klein kind wil gaan aftellen hoe veel nachtjes nog te slapen totdat de selectie bekend gemaakt wordt.
en het is toch bekend in grote lijnen? zijn de laatste 2 plekken dan echt zo enorm belangrijk?

Rahim Vlasblom
admin

'@achtpuntzes ja ... Er wordt al vanaf het begin van het jaar gespeculeerd over de tourselectie dus blijkbaar zijn er mensen hier die het graag willen weten. Misschien dat je nog wat redenen kan bedenken...

kelderfan

'@8.6
Met dat warme weer valt dat niet mee; lig je vaak langer wakker en denk je wie gaat er nu voor TLJ de TdF rijden.
Het is een terugkerend probleem voor helaas 8.6?
Moet je een hele of halve trein meenemen en er rijden nog al wat treintjes rond in de 1e. week van de TdF.
Bennett en Gesink hebben de verstandige keuze gemaakt om de 1e. week achterin te rijden.

kelderfan

Tolhoek heeft geen last van 't warme weer en is in de aanval gegaan #Halle

Thailand

'@ 8.6, voor de volledigheid, wat zijn de eerste 7 namen?

achtpuntzes

'@ Thailand:
Gesink, Bennet, Roglic en Groenewegen+zijn trein.

Laatste man

'@RV.
Precies. Omkadering etc oom Italiaans.

@8.6
Sjonge..

UrbanSteel

'@Laatste man

Bahrein danwel UEA blijft een Bahrein, UEA licentie , niks Italiaans.
Als de ploegentijdrit op het WK in Noorwegen wordt gewonnen door een van deze ploegen is Bahrein danwel de UEA wereldkampioen ploegentijdrit , denk daar maar is over na.

Rebellin

Sponsor Sunweb heeft ook aangegeven het op prijs te stellen wanneer de ploeg op een duitse licentie rijdt. Dan krijgt de ploeg direct veel meer aandacht in de Duitse media. En ja, sunweb kent iedereen in NL wel en Duitsland is toch 5x zoveel populatie. Slimme keuze dus om een groter budget los te wrikken. Ik denk dat de Sunweb ploeg qua budget ook zal uitgroeien tot een topploeg, anders zou Tom nooit bijgetekend hebben.

Rawolf

Denk dat ze nog twijfelen tussen van emden/wynants. Voor van emden ff nk afwachten

Rahim Vlasblom
admin

Dat zei ik ook.... maar kon ze daarmee niet uit hun tent lokken ;)

Charlie33

Sunweb zijn dus Nederlanders onder Duitse vlag. Dat heb ik vaker gehoord ;)
OT het weer zal vanavond ook best n rol spelen. Wie kan het beste in deze hitte rijden?

Laatste man

'@UrbanSteel,
De renners en omkadering zijn grotendeels intact gebleven danwel Italiaans. Die licentie maakt mij persoonlijk niks uit. Het WK TTT kijk ik al helemaal niet naar het land. Bmc en Etixx zeg je toch ook niet Zwitserland en Belgie..

achtpuntzes

ik hoop echt op van Emden in de Tour. die is qua tijdrijden in de vorm van zijn leven en de afstand in Dusseldorf ligt hem wel. zou toch zonde zijn als je een kans op ritwinst laat liggen. jaja Roglic is er ook maar op 2 paarden wedden is altijd beter.

Laatst gewijzigd
xistnc

Grischa is present bij het NK. De winnaar, althans diens ploeg, is bekend :D

1 2 ... 239 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.