Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 240 ... 440 441
kelderfan

'@8.6
Ik hoop ook op Van Emden; alhoewel hij wel de Giro in de benen heeft zitten. Dus ja wat is de beste oplossing.

Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc want ze gaan lekker aanvallend rijden :)

Borsje

TLJ attent en hard gewerkt vandaag maar Jansen op het moment suprème niet vooraan.. Is het wel een sprinter?

Timothy12

Jansen zat zeker wel goed voorin. Prima in het wiel van Theuns. Kon het wiel alleen niet houden en werd nog door vele voorbij gespurt. Helaas nog weinig van zijn sprintkwaliteiten gezien.

Borsje

Prima prestaties van Gesink en Bouwman.

xistnc

Grischa is present bij het NK. De winnaar, althans diens ploeg, is bekend

Die hype is hierbij ook weer klaar.

kelderfan

Zeker prima van Koen Bouwman, Robert Gesink en vooral Stef Clement. Chapeau# Ook Daan Olivier laat zien, dat hij erbij hoort.
Van Emden valt een beetje tegen gezien 't aantal van de voorkeursstemmen. Dus toch maar Clement meenemen naar de TdF.
Lammertink valt tegen of was 't de val, die hem heeft teruggeworpen.
Die Martijn Tusveld laat zien, dat TLJ hem verkeerd heeft beoordeeld. Halen zou ik zeggen, want anders lijkt mij Sunweb wel in de markt.

xistnc

'@kelderfan

Die Martijn Tusveld laat zien, dat TLJ hem verkeerd heeft beoordeeld. Halen zou ik zeggen, want anders lijkt mij Sunweb wel in de markt.

Je bedoelt de ploeg, waar hij vorig jaar stage liep?

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

collectief goed gereden van TLJ in de NK tijdrit.
Gesink is goed in orde, Jos valt toch wat tegen, maar de afstand was wellicht te lang.

S. Morgenstern

Tusveld rijdt een tijdrit op het niveau van Olivier.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan of toch Wynants die vandaag in Halle wel een prima indruk achterliet. Lijkt me als Jos niet meegaat de meest logische keuze.

Charlie33

Mijn opa is niet blij met de winst van Tom en het verlies van Stef, Robert en Jos.

Rahim Vlasblom
admin

'@charlie33 het is inderdaad altijd vervelend als een Duitser de Nederlanders verslaat in de allerlaatste minuut ;)

horsm

Prima tijdrit van Gees. Op dit parkoers minder dan een minuut prijsgeven op Dumoulin. Dat doen Nibali, Pinot en Quintana hem niet na...

Laat hem toch niet beginnen aan dat stomme rittenkapen en gaan voor het koningsnummer: AK in een grote ronde. Daar ligt nog steeds zijn talent.

S. Morgenstern

Wynants zal toch sowieso wel mee gaan als vierde mannetje van Groenewegen? Ik zou niet weten wie die rol anders op zich zou moeten nemen. Hij heeft na een minder voorjaar de laatste tijd ook voldoende laten zien (naast zijn vaste rol in de trein oa vandaag en vorige week in de rit door Limburg waar hij met Roglic mee vooruit zat). Van Emden lijkt me na vandaag wel een vraagteken; zondere enige kans in de proloog kunnen ze hem beter thuislaten. Martens staat er dan veel beter voor op het moment.

kelderfan

'@xistncTankink
Hoe zat 't ook weer in seizoen 2014?
@Rahimns
Lijkt mij ook niet verkeerd. In Halle waren wel Tolhoek, De Tier en als laatste Tankink in beeld.
De wedstrijd werd wel door Vanmarcke & Co. volledig aan banden gelegd.

Rawolf

Mij lijkt het ook wel wat om Gesink voor het klassement te zien gaan. Bij de rittenkaper is er veel concurrentie deze tour

Rebellin

'@Charlie33 Jouw opa is niet echt bepaald vergevingsgezind.

Gesink reed in Tour 2015 stage 1 ook naar de elfde plek. Misschien kan hij dit keer nog beter?

Loek de Rooij

Olivier heeft lek gereden 9km voor het eind. Verklaart dus dat hij in het laatste deel veel verloor. Desalniettemin knappe tijdrit gereden.

Tom is verdiend kampioen geworden. Gewoon de beste NL tijdrijder. Gesink erg netjes met bij 50km/h gemiddeld. Die is klaar voor de Tour. Stiekem hoop ik, net als enkelen met mij, ook dat hij niet laat lopen de eerste week en voor een klassement gaat. Zeker gezien de moordende concurrentie voor die paar ritten waar reële mogelijkheden liggen. Ik vrees echter dat dit niet gaat gebeuren.

tendam

'@horsm
Gezien het verschil met Bouwman denk ik dat een Nibali of Pinot dit ook wel had gekund. Ik vermoed dat Dumoulin vooral niet helemaal top meer is.

En in dit deelnemersveld vind ik de prestatie van Gesink eigenlijk niet meer dan normaal. Alleen Van Emden zou je normaal gesproken voor hem verwachten op zo'n parcours.

horsm

'@tendam - haha, ja je kan natuurlijk ook naar Bouwman kijken. Misschien iets te veel wishful thinking van me...

kelderfan

Die hype is hierbij ook weer klaar.
Voor TLJ kennelijk nog niet, want Fr. Maassen en S.J. De Haan mochten Halle doen en Gr. Niermann de tijdrit jongens en met 2 en 3 is hij toch geslaagd voor de TdF. ;)

Rawolf

Hype?

Zadelpen

Ik vind dit ook een lastige random liefhebber.

Zou die doelen op de grote S. J. de Haan hype?

Wielerfan1987

'@kelderfan

Je zit er naast

Olivier bedankt in een tweet SJ de Haan voor de goede coaching (tijdens de tijdrit die hij vandaag reed welteverstaan).

1 2 ... 240 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.