Zeker prima van Koen Bouwman, Robert Gesink en vooral Stef Clement. Chapeau# Ook Daan Olivier laat zien, dat hij erbij hoort.
Van Emden valt een beetje tegen gezien 't aantal van de voorkeursstemmen. Dus toch maar Clement meenemen naar de TdF.
Lammertink valt tegen of was 't de val, die hem heeft teruggeworpen.
Die Martijn Tusveld laat zien, dat TLJ hem verkeerd heeft beoordeeld. Halen zou ik zeggen, want anders lijkt mij Sunweb wel in de markt.
Wynants zal toch sowieso wel mee gaan als vierde mannetje van Groenewegen? Ik zou niet weten wie die rol anders op zich zou moeten nemen. Hij heeft na een minder voorjaar de laatste tijd ook voldoende laten zien (naast zijn vaste rol in de trein oa vandaag en vorige week in de rit door Limburg waar hij met Roglic mee vooruit zat). Van Emden lijkt me na vandaag wel een vraagteken; zondere enige kans in de proloog kunnen ze hem beter thuislaten. Martens staat er dan veel beter voor op het moment.
Olivier heeft lek gereden 9km voor het eind. Verklaart dus dat hij in het laatste deel veel verloor. Desalniettemin knappe tijdrit gereden.
Tom is verdiend kampioen geworden. Gewoon de beste NL tijdrijder. Gesink erg netjes met bij 50km/h gemiddeld. Die is klaar voor de Tour. Stiekem hoop ik, net als enkelen met mij, ook dat hij niet laat lopen de eerste week en voor een klassement gaat. Zeker gezien de moordende concurrentie voor die paar ritten waar reële mogelijkheden liggen. Ik vrees echter dat dit niet gaat gebeuren.
'@horsm
Gezien het verschil met Bouwman denk ik dat een Nibali of Pinot dit ook wel had gekund. Ik vermoed dat Dumoulin vooral niet helemaal top meer is.
En in dit deelnemersveld vind ik de prestatie van Gesink eigenlijk niet meer dan normaal. Alleen Van Emden zou je normaal gesproken voor hem verwachten op zo'n parcours.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.