Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 241 ... 440 441
Rahim Vlasblom
admin

Dan zal die wel de Frans Maassen hype bedoelen ;)

Rahim Vlasblom
admin

Geen verrassing maar Bram gaat niet naar de tour

https://twitter.com/bramtankink/status/877625571345412096

Charlie33

Die vierde plek van Jos, zou hem dat zijn plekje in de tour kosten?

xistnc

Ik denk dat het vooral aan Jos zelf is, om in te schatten hoe hij ervoor staat. Die plek in de pikorde zal hij inmiddels toch wel verdiend hebben?

kelderfan

Quote:"Die hype is hierbij ook weer klaar".
Waar zou @xistnc het over hebben. Lezen is soms lastig denk wel eens.
De hype rondom Gr. Niermann

Laatst gewijzigd
kelderfan

Volgens Stef zit 't wel goed met de deelname van Jos van Emden aan de TdF.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan huh... nu ben je me echt helemaal kwijt. Hoe stel je vast dat Maassen uit 2e hand spreekt en wat wil je daar dan mee zeggen ??

Laatst gewijzigd
Fanny

Vandaag live, tijdens mijn korte vakantie, de spannende NK ITT op het prachtige parcours (ook vlgs Tweet Daan Olivier) in Montferland met veel wielrenpubliek gezien.
Het was een prachtig glooiend parcours met pittige hellende stroken waar menig renner zich op verkeek.
Tom Dumoulin was uiteindelijk de toch duidelijke winnaar op 24 sec voor de zeer goed rijdende Stef Clement.
Clement had er nog steeds goed de sokken in na de Giro en de zware Dauphiné.
Zoals ik wel verwachtte kwam van Emden op dit pittige parcours niet geheel uit de verf.
Ik denk dat de lastige Peeskesbult hem 2x heeft genekt en daarnaast de lange afstand om het Dumoulin het moeilijk te maken.
Gesink reed nmm een goede sterke ITT.
De hoogtestage heeft hem duidelijk goed gedaan. Hij was heel tevreden over zijn tijdrit op zijn voormalige achtertuin.
Dat gaat ongetwijfeld een goede Robert Gesink worden in de TdF.
Dan als nr 5 Bouwman die mij echt verbaasd heeft in deze toch erg lange ITT van liefst 50 km.
Hij heeft toch wel als jonge renner van TLJ een uitstekende ITT gereden op zijn trainingsgrond.
Dat vind ik ontzettend knap omdat Bouwman voor zijn doen een uiterst zware Dauphiné heeft gereden met één ritoverwinning en na 4 dagen in de aanval te zijn geweest de uiteindelijke bollentrui.
Hij was veruit de snelste van de jonge renners met Oomen op bijna 1 min, en Tusveld, Olivier, Lammertink op 1.30 min.
Ik heb het idee dat als deze jongen zich nog meer op de ITT toelegt er misschien in de toekomst een goede AK renner voor de kleine ronden van 1 week in hem als talent schuilt.
Ik denk daarom dat hij nog niet zijn echte plafond weet/kent.
Had niet gedacht dat hij zulke grote stappen kon maken in de afgelopen 1,5 jaar nadat TLJ hem nog niet zolang geleden een stageplek gaf.
Ben benieuwd wat voor koersen Bouwman de komende tijd gaat rijden en of hij zich dan wederom kan laten zien voor TLJ.
Kortom vandaag een uitstekend presterende TLJ ploeg gezien.
Hopelijk kan dit zondag voortgezet worden, maar dan wel een TLJ renner op de hoogste trede in de rood-wit-blauwe trui.
Wie dat kan zijn is moeilijk te voorspellen gezien het toch lastige parcours met meer dan 230km.
Het is in ieder geval een mooi golfend en bosrijk parcours voor aanstaande zondag met 2 pittige korte beklimmingen en niet geheel onbelangrijk uitstekend fietsweer.
Ik verwacht daarom ook veel publiek met dus hopelijk nu een TLJ winnaar.
Daarbij gok en hoop ik op Robert Gesink of anders misschien de aanvallende thuisrijder Bouwman.
Mocht het een sprint van het peloton worden dan zal dit denk ik gaan tussen Dylan Groenewegen en Hofland waarbij ik dan Hofland de meeste kans geef omdat de laatste 300m naar de finish toch aardig oplopend zijn en het dus een machtssprint gaat worden.

mollemarijden

Gesink ijzersterke tijdrit gezet. Die gaat wel 1 of 2 etappes pakken deze TDF.
Dumoulin zoals verwacht de beste. Clement heel kort erachter.
Van Emden laat zien nog steeds in goede vorm te verkeren en mag van mij mee naar TDF.

kelderfan

'@rahimns
Jij zou eerst eens moeten lezen, voordat je reageert. huh... @WF1987 stelt vast dat S.J.de Haan de teamleider van dienst was volgens onderstaande:
Quote: "Olivier bedankt in een tweet SJ de Haan voor de goede coaching (tijdens de tijdrit die hij vandaag reed welteverstaan)."
Ik stel vast dat je nogal eens de draad kwijt bent. Is 't soms de warmte.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wel eens bij stil gestaan dat met meerdere renners op het parcours er ook meerdere ploegleiders tijdens het NK aanwezig zijn. Natuurlijk was Niermann aanwezig en ook Sierk Jan. Het zou bijvoorbeeld nog kunnen dat Sierk Jan bijvoorbeeld eerder is weggegaan vanuit Halle om zo aanwezig te zijn bij de TT.

Wat ik niet begrijp is wat je nu allemaal wilt zeggen in je reactie. Je haalt een quote aan van WF1987... maar wat heeft dat dan opeens te maken met Frans Maassen. Ik heb geen last van de warmte, zit voor een prima draaiende ventilator. Misschien dat jij nog eens je eigen bijdrage moet lezen, want er is geen touw aan vast te knopen

Laatst gewijzigd
Fanny

Verslag in krant de Gelderlander: Gesink trots op brons en Bouwman liet geen seconde liggen.

http://www.gelderlander.nl/wielersport/nk-tijdrijden-gesink-trots-op-brons-bouwman-liet-geen-seconde-liggen~af8ed0df/

tdola

Op wielerflits staat tourploeg met roglic, gesink, bennet, groenewegen, roosen, leezer, wagner, martens en van emden. En dus geen wijnants.

achtpuntzes

de natte droom van de TLJ fanboys is dan nu toch echt uitgekomen:

DE TOURSELECTIE IS BEKEND GEMAAKT!

George Bennett
Robert Gesink
Dylan Groenewegen
Tom Leezer
Paul Martens
Primoz Roglic
Tim Roosen
Jos van Emden
Robert Wagner

geen verrassingen dus, ik heb dit lijstje al vele malen in dit topic voorbij zien komen.

Laatst gewijzigd
tdola

Schijnt niet officieel te zijn lees ik nu maar beweert telegraaf?

Dan wordt vuelta dus: kruijswijk, bennett, gesink, clement, lobato, lindeman
En 3 uit boom, wijnants, olivier, de tier en bouwman !?

Borsje

Voor Bennett wel heel jammer dat zijn 'steken in de zij' probleem nog steeds niet opgelost is. Na de Tour gaan ze weer verder onderzoek doen.........

Laatste man

De selectie is helemaal nog niet bekend gemaakt. Dit maakt de Telegraaf ervan. Jammer voor je poging.

Fanny

Mooi video-interview van TV-omroep Gelderland met Gesink die net als Verhoeven lovend is over het parcours.
Die gaat volgens mij vol in de aanval tijdens de komende TdF en wat is het dan mooier om dat in de rood-wit-blauwe trui te doen.

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2137093/Gesink-geniet-van-NK-in-Montferland

Yeez

'@borsje waar zie jij dit. In een interview over zijn aanrijding zegt hij er niks over. Is trouwens wel met 60 per uur over het dak een gevlogen. Wonderbaarlijk genoeg helemaal niks aan overgehouden. Noemde zijn vorm ook erg goed na het trainingskamp (zover hij kon schatten).

Rahim Vlasblom
admin

'@jessevandalen staat in het interview met cyclingnews

Charlie33

Echt een wereldselectie voor de Tour. Dat worden drie mooie weken.
Hoe ziet de voorbereiding er na a.s. zondag uit voor de renners? Is het veel rusten, of juist nog veel trainen?

Yeez

Hoe goed zou Bennett kunnen worden als dit verholpen is? Als je ziet wat voor niveau hij nu al haalt, terwijl hij zegt dat het hem echt belemmerd. Nieuwe porte ;).

kelderfan

Ik heb net nog een stukje van Halle teruggezien en Wynants was naast een sterke De Tier goed bezig. Dus toch nog kandidaat voor de TdF lijkt mij.
Uit 't stukje van Bennett bij cyclingnews begrijp ik, dat Bennett na de TdF een tijdje niet inzetbaar is om toch die steken in de zijde op te lossen.

Poeksel

Niet schrikken van de kop (is oud nieuws) maar er zit ook nog een interviewtje bij:

http://www.stuff.co.nz/sport/other-sports/93948278/leading-kiwi-cyclist-george-bennett-hit-by-car-during-tour-de-france-training

Jotto-Lumbo

TLJ maakt net via een filmpje op Twitter de selectie bekend. Geen verrassingen. Roglic, Bennett, Gesink, Groenewegen, Martens, Roosen, Wagner, Leezer en van Emden.

1 2 ... 241 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.