Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 242 ... 440 441
achtpuntzes

'@ laatste man:

De selectie is helemaal nog niet bekend gemaakt. Dit maakt de Telegraaf ervan. Jammer voor je poging.

was geen poging, het was gewoon de juiste selectie. dat jij mij niet gelooft en nog een extra bevestiging van de ploeg moet hebben is niet mijn probleem.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Je had blijkbaar wel de bevestiging van de ploeg nodig voor je deze reactie kon geven...

Laatste man

'@8.6,
Het was nog niet definitief, zelfs van Emden wist het nog niet zeker. Net of jezelf het nieuws brengt, zo groot ben je nog niet..

Yeez

Campenaerts heeft zijn titel niet kunnen verlengen. Lampaert wint met 17 sec voorsprong

Rahim Vlasblom
admin

Helaas... toch nog niet genoeg hersteld. Volgend jaar dan maar weer.

Wielerfan1987

Volgens de twitter van de ploeg is Campenaerts nog gecrashed ook tijdens de TT

Rahim Vlasblom
admin

Dat zal hem misschien niet de titel gekost hebben... maar dan was het zeer spannend geweest.

kelderfan

De kogel is door de kerk en de TdF - ploeg is bekend; zonder Boom en Wynants.
Gelukkig is Martens wel geselecteerd en dat lijkt mij een goede zaak voor de klimmers in welke rol dan ook.
Ik vind de keuze van Van Emden wel verrassend, omdat hij al een zware Giro in zijn benen heeft; anderzijds is hij als tijdrijder een welkome aanvulling.
Groenewegen heeft met Leezer, Roosen en Wagner zijn treintje en kan met hulp van Martens en Van Emden voor zijn 1e. WT-zege gaan?

stijnlah

'@rahimns die val kost hem zeker de titel. Je verliest veel meer dan 17 seconden met een valpartij.

Rahim Vlasblom
admin

De UCI verlaagd het aantal renners in de WT-wedstrijden, dit kan dus van invloed zijn op het aantal renners per ploeg. Er zullen niet veel ploegen meer met 29 of 30 renners het seizoen aanvangen. Dat zal zeker invloed hebben op de selectie van TLJ voor komend jaar.

edit: Richard Plugge rekende me net voor, dat dit een vermindering van 15% aan renners kost. Dat betekent dus dat ploegen terug moeten naar 25-26 renners

Laatst gewijzigd
Charlie33

'@rahimns wie gaan de ploeg dan verlaten? Jürgen, Bram, Keizer?

Wielerfan1987

Jurgen sowieso, wellicht Tankink,
Lammertink, Lobato??

Wielerfan1987

Zo op het eerste gezicht heeft de ploeg volgens pcs 18 man al onder contract voor 2018
Als we uitgaan van 26 renners kunnen er dus nog 8 bij komen.

Van het huidige rennersbestand mis ik zo gauw Vd Broeck die na dit jaar stopt.

En daarnaast

Tankink
Vermeulen
Bouwman
Lindeman
Martens
Leezer
Keizer
Campenarts
Lammertink

En ik had Castelijns inderdaad nog over het hoofd gezien.
Zal nog een zware dobber voor Plugge worden om hieruit een keuze te maken....

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Wielerfan1987
Lobato blijft nog een jaar.
Zonder contract zijn direct JvdB, Tankink, Lammertink, Keizer, Campenaerts, Leezer, Lindeman, Martens, Bouwman, Castelijns, Vermeulen.
Waarschijnlijke afvallers zijn 1)JvdB 2) Tankink 3) Lammertink 4) Castelijns; dan kan er derhalve 1 nieuwe renner bijkomen voor de trein.

Rahim Vlasblom
admin

Bouwman, Campenaerts en Leezer lijken me zeker 3 die ze willen behouden. Lammertink, Tankink en Castelijns lijken me zeker de dupe worden. Lobato heeft nog een doorlopend contract. Als ze dan toch ook Vermeulen, Lindeman en Martens verlengen zit je al op 24. Dan kan je dus nog investeren en 2 renners halen voor de klimtrein en de sprinttrein

Laatst gewijzigd
xistnc

Er zijn natuurlijk een aantal nobrainers. JVDB, Tankink, Lammertink, dat zijn er al drie.

Dan kom je in de categorie Castelijns, Keizer, Lindeman. Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Als ze al een grote ronde rijden, dan altijd in de weegschaal en/of als 8e/9e man.

Het vertrek van Tankink zal deels opgevangen worden door Leezer en/of Martens, zoals ook komende Tour. Beide staan nog niet vast voor 2018.

Vermeulen en Campenaerts zijn specifieke gevallen. De Amerikaan toont progressie, maar zet geen grote stappen. Campenaerts kan commercieel aantrekkelijk zijn voor Belgische teams of voor teams die bereid zijn de buidel te trekken voor een tijdrijder.

Hoe dan ook, via natuurlijk verloop en doorselecteren zullen er allicht zo'n 5/6 man vertrekken. Dan heb je ruimte voor weer 2/3 jongeren, hoewel er natuurlijk nog altijd geen duidelijkheid is voor de periode na 2018.

jvh93

Moeten ploegen echt terug naar 26 renners? Of mogen ze er ook meer hebben om meer te kunnen rouleren? Betekent wel dat er met het budget dat ze hebben minder renners en hopelijk dus ook kwalitatief betere renners kunnen komen

Rahim Vlasblom
admin

'@jvh93 of ze moeten weet ik niet, maar het heeft voor ploegen weinig zin om meer renners aan te houden als je ze uiteindelijk niet nodig hebt.

kelderfan

'@rahimns
Dat lijkt mij ook 't verhaal voor 2018.
@xistnc
Roosen lijkt mij de man, die Tankink moet gaan opvolgen.
Met Campenaerts is 't zeker afwachten of er nog kapers op de kust zitten.
Als de teams kleiner worden is 't ook zaak om de middengroep te versterken.

Yeez

Tankink, vd Broeck Lammertink en Castelijns zullen erbuiten vallen. Campenaerts Leezer Bouwman en Lindeman zou ik zeker verlengen.

Yeez

Net als Martens natuurlijk.

xistnc

Lindeman ligt voor mij ook in de weegschaal. Als knecht inwisselbaar, als aanvaller verbleekt sinds zijn ritzege in de Vuelta. Brabantse Pijl was okee, maar dat moest ik opzoeken.

Castelijns weet ik niet. Volgens mij kun je die er prima bij hebben, zeker tegen zijn niet al te hoge salaris. Jaartje verlengen kan geen kwaad. Keizer valt er voor mij buiten. Die komt gewoon tekort.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Niet te hard van stapel lopen, tot nu toe is er alleen gezegt de grote rondes. Als er veel kritiek op komt zal het heus niet in elke wt koers zijn. Bovendien kan je toch ook gewoon meer niet wt koersen gaan rijden? Of misschien komen er nog wt koersen bij

Rahim Vlasblom
admin

'@Randomwielerliefhebber op de site van sporza staat het er wel degelijk: Ook in andere WorldTour-wedstrijden wil de UCI het aantal deelnemers beperken tot 176.

http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.3008362

veld

Inderdaad, Tankink ,VDB,LAMMERTINK,, Vermeulen en Castelijns laten gaan en vrijkomend budget gebruiken voor in elk gevan Van Baarle en als het effe kan ook Sinkeldam.

1 2 ... 242 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.