Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 252 ... 440 441
robertowilco

'@Klootje Kriekeljon
Ben het helemaal met je eens, heb dat gisteren ook zo geformuleerd.

iLLan

'@MooieMario,
Bennett lijkt mij ook de man van TLJ die het in het klassement het verst zal schoppen. Ook zijn progressie lijkt enorm en ik ben heel benieuwd wat hij hier kan, al ben ik bang dat drie weken tour nog te zwaar is.

achtpuntzes

Roglic is wel de man met de kans op geel in de eerste week. en als dat lukt dan lijkt me dat van grotere waarde voor de sponsor dan een eventuele top 10-top15 van Bennett

verder mogen ze van mij de regel afschaffen dat je een wedstrijd in het seizoen met een ander shirtje mag rijden. al is het maar dat het echte nieuws op wielerflits niet ondergesneeuwd wordt door een veelvoud aan artikelen als 'team x kiest voor kleur y in de Tour'.

horsm

Groenewegen ziekjes, hoor ik. Zou wel heel erg slechte timing zijn.

Yeez

Die verhalen komen elk jaar voor de tour. Hij zou wat griepjes zijn geweest, meer niet. Volgensmij is elke renner nooit in topvorm en heeft hij altijd wel wat dingetjes. Vooral met de tour komt dit onder een vergrootglas. Vorig jaar zeiden ze ook dat hij ziek was en aan de diarree zat etc.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als ik zo het interview op Cyclingnews lees, heb ik zo'n idee dat Roglic toch niet meteen een klassement opzij schuift

http://www.cyclingnews.com/news/roglic-dreaming-of-tour-de-france-yellow-and-spoiling-martins-party/

veld

'@ ghostwriter. Helemaal mee eens, en niet alleen Sinkeldam halen ,maar ook en eerder nog V an Baarle. Met die twee herbij heb je een prima vlaamse ploeg, een betere sprinttrein en goede tijdrijders, die ook nog eens kunnen knechten in grote rondes. Betalen uit wegvallende salarissen van Tankink, VDB, en wat mij betreft ook Battaglin, Lindeman en Keizer en zodra het rechtmatig kan ook Boom en Lobato laten gaan. Bovendien kun je, als je teruggaat naar 25/26 renners allicht ook nog besparen op ondersteunend personeel.

kelderfan

'@rahimns
Als je 't artikel leest, dan wil hij 't per dag bekijken. Ik zie hem wel meedoen voor 't klassement, want hij heeft veel geleerd in 't voorjaar.
Hij kan ook veel meer dan volgen. Vittel  ›  La Planche des Belles Filles  is zijn 1e. test bergop. Hopelijk kan Bennett hem dan al bijstaan.

kelderfan

'@veld
Battaglin en Lobato liggen vast t/m 2018. Met Van Baarle en Sinkeldam erbij zou 't team voor 't Vlaamse werk zeker sterker maken; echter zie ik Sinkeldam wel blijven bij Sunweb nu hij 't NK heeft binnengehaald. Ook Van Baarle lijkt mij goed te liggen bij Cannondale {hij zit in de TdF-ploeg} en ik denk, dat 't moeilijk wordt om hem te halen. Maar ja, niet geschoten is altijd mis.

tendam

Sinkeldam is wel een aardige renner hoor, maar het is natuurlijk opportunisme ten top om hem er nu ineens bij te willen. Die gaat het verschil niet maken. Waarom Battaglin, Lindeman en Keizer moeten vertrekken is mij niet helemaal duidelijk, alle drie prima knechten en Battaglin is zelfs een veel betere renner dan Sinkeldam...

Yeez

'@tendam ik weet niet wat jij nu allemaal zegt? Battaglin beter dan Sinkeldam? Sinkeldam heeft een goede eindsprint, kan goed tijdrijden en snoeihard een sprint aantrekken. Bovendien een subtopper in het klassiekerswerk met top 15 roubaix vorig jaar.

Rawolf

Battaglin heeft al 2 giro etappes gewonnen, prima sprint op het vlakke en goede punch. Sinkeldam is niet veel beter.

Illan, Bennet heeft in de Vuelta al bewezen 3 weken aan te kunnen door daar als 10e te eindigen. Deze tour is ook nog is minder zwaar.

Yeez

Plugge zegt net dat de toekomst vd ploeg (de onderhandelingen) er erg goed uit ziet voor na 2018. (L1)

kelderfan

'@jessevdalen
Dat lijkt mij goed nieuws. Hopelijk wordt een betere deal.

Jotto-Lumbo

Heeft Plugge nog meer over de ploeg kunnen prijsgeven op L1?

Fanny

Ik heb gisteren de uitzending op L1 met Plugge bekeken.
Uit de woorden van Plugge begreep ik dat het voor 2019 en verdere jaren het er goed uitziet qua sponsors.
Hopelijk kan het budget dan ook wat omhoog om nog betere renners te halen.

Het gerucht gaat dat WK sprinter Krisstoffer Halvorsen misschien overstapt van Team Joker naar TLJ.
Dit zou dan, denk ik, na het WK dit jaar in Bergen moeten gebeuren.
Hij heeft een hoogtestage met zowel TLJ als Sky afgewezen omdat hij zich op een andere manier wil voorbereiden op het WK in Bergen.
Ook is hij al eerder vanwege een knieprobleem in januari niet op trainingsstage gegaan met Quickstep.
TLJ kan hem natuurlijk alleen iets bieden als de ploeg ook in 2019 en verder doorgaat met voldoende grote sponsors en dito budget.
Als dit lukt zou dit prachtig zijn en wordt hij verenigd met zijn vriend en sprintaantrekker Amund Grondahl Jansen.
Maar er zullen wel meer kapers op kust zijn.

xistnc

'@Jotto-Lumbo
Kennelijk is het antwoord op jouw vraag 'nee'. Want ik denk niet dat de aannames, vermoedens en andere kronkels van fanny door Plugge aan de orde zijn gesteld op L1.

Loek de Rooij

Haha, nee, dit werd niet besproken. Er werd verder geen echt nieuws gemeld, maar er waren wel een paar interessante/leuke stukjes. Ik weet niet of het ergens terug te zien is. Persoonlijk vond ik het wel de moeite waard om te kijken.

tdola

Afgelopen pagina's toch weer meerdere keren klassement vragen/mgl ambities van tlj voorbij zien komen. Terwijl toch zowel gesink als bennett duidelijk in interviews hebben aangegeven deze tour rittenkapers te zijn zonder klassement ambitie.
Alleen van roglic is dat volgens mij niet zo duidelijk uitgesproken, alleen heeft hij gezegd iig kansen in tijdritten te zien.

Ook ik zou een tlj hoog in klassement 3 wkn lang mooi vinden, maar erop rekenen lijkt me niet juist.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@xistnc
Plugge kwam in ieder geval niet op jouw manier naar buiten. Hij kwam wat @Fanny aangeeft heel positief over, wat betreft de toekomst van TLJ na 2018.
@tdola
Roglic wil 't gezien zijn interview bij cyclingnews per dag bekijken, omdat 't toch allemaal nieuw voor hem is. De Giro is hij door valpartij niet goed uit de verf gekomen wat klimmen betreft of ondersteuning van Kruijswijk. Die tijdritten zijn natuurlijk altijd een doel voor Roglic.
@Fanny
Ik zou 't wel toejuichen, als Halvorsen de overstap naar TLJ zou maken; waar kan ik dat gerucht terugvinden?

S. Morgenstern

De nieuwsgierigheid hier naar eventueel toch misschien een renner van TLJ die voor een klassement wil gaan, vind ik gezien de geschiedenis van deze ploeg wel begrijpelijk. Daarnaast zijn er natuurlijk veel volgers die een voorkeur hebben voor het rijden van klassementen.

Opmerkelijker vind ik de benadering in sommige voorbeschouwingen tijdens deze aanloop week naar de Tour de France. Media waarin jaren het punt werd gemaakt dat de Nederlanders eens moesten gaan aanvallen en het klassement moesten laten gaan, weten het nu te brengen alsof er helaas geen Nederlanders echt meedoen deze Tour de France. We zouden alleen (of slechts) een sprinter, rittenkapers en verder veel waterdragers hebben om naar uit te kijken.

robertowilco

'@Vlek persoonlijk vind ik het ook wel jammer dat niemand voor het AK zal gaan, want dan is er toch elke dag iets om naar uit te kijken, en internationaal telt alleen het AK, ik zou niet 1,2,3 weten wie het vorig jaar etappes heeft gewonnen, alleen als een Nederlander wint dan weet iedereen dat. En toch vind ik het nog altijd jammer van Gesink, stel hij heeft heel goede benen moet hij dan toch laten lopen naar La Planche, ik vind dit nog altijd merkwaardig voor een renner die nou eigenlijk aan zijn beste jaren zit. Maar goed hij wil dat gestress niet meer elke dag, er zijn maar 3 aankomsten bergop, zoveel kansen heeft hij niet eens. Maar goed dat het hem lukt een etappe te winnen, maar ben er bang voor, de Vuelta is geen Tour.

kelderfan

'@vlek
Die nieuwsgierigheid deel ik. Ik vind aanvallend rijden veel leuker om naar te kijken. Dat is niet 't zelfde als 't klassement laten gaan.
Hopelijk gaat een gemotiveerde Roglic in de 1e. week meedoen met de grote jongens.
Dat Gesink kennelijk op de rem moet gaan trappen om maar op achterstand te komen, lijkt mij ook geen goede zaak.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je hoeft toch niet je remmer in te drukken om op achterstand binnen te komen. Vandaag zal hij geen risico nemen en morgen kan hij de laatste 10km ook wat minder gas geven... dan heb je zo al een minuut of 5 te pakken... een beetje achterstand heb je zo opgelopen hoor.

kelderfan

'@Fanny
Je was bij Specialized en die hebben de nieuwe Tarmac SL6; edoch quote "cyclingnews" Trek heeft de nieuwe Trek Emonda {Contador} 640 gr. Hopelijk krijgt Mollema ook die machine, want dan kan hij de grote jongens verrassen.

1 2 ... 252 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.