Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 262 ... 440 441
David1977

Is echt niet te geloven idd.... Snap nu echt niet waarom een lotto renner is meegesprongen..
Ongelofelijk !!!!

S. Morgenstern

Deze renners gaan toch niet naar de voet van de klim rijden met Gesink, Roglic of Bennett? Of met Pinot, Atapuma, Pantano, Wellens en alle andere aanvallers die hier voor de bergritten zijn gekomen. Vervelend verder voor degenen die vandaag warm zouden worden van Martens of Roosen in de kopgroep, maar meer ook niet.

112522

Doelstellingen zijn heel duidelijk afgesproken en die zijn denk ik ook duidelijk voor iedereen. Bijna iedere dag zeuren over de tactiek van TLJ, terwijl die al maanden vast staat. Dan begrijp je het toch niet helemaal denk ik.

Jopie

Waarom niet @vlek, zijn toch vaak genoeg kopgroepen waarbij er bij voorbaat een paar kansloos zijn voor de etappe en die toch gewoon doorrijden. Als Roglic hier bij zou zitten zou er niemand meer doorrijden denk je? Wel heel kort door de bocht dit vind ik.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kopgroepen met mannen van deze statuur? Mannen als Gilbert en Voeckler zijn toch niet zo gek? En het zijn er niet een paar, maar iedereen behalve die ene, zo'n groepje zie je toch nooit? Volgens mij is het geen toeval dat naast Gesink en Bennett, ook alle aangestipte concurrenten voor de aanvallen in de bergritten, vandaag in het peloton te vinden zijn.

Roglic in goede doen zou deze mannen er ook allemaal opleggen. Rijdt dit jaar paar keer podium in pittige koersen van een week, met vergelijkbaar klimwerk als deze slotklim. Dat is echt wel opgevallen in het peloton. En een Roglic die niet in goede doen is, wat ik me na zijn klapper van zaterdag goed voor kan stellen, moet nu sowieso niet in de aanval trekken.

Laatst gewijzigd
Jopie

Dat is iets anders natuurlijk, de status van Roglic kan ik niet inschatten inderdaad op dit moment. Vindt alleen dat een etappe als vandaag iets te makkelijk "weggegooid" wordt door TLJ. Alhoewel BMC nu aan het rijden is en het achteraf waarschijnlijk een juiste keuze blijkt om niet mee te zitten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk dat wij ook niet genoeg weten wat er zich in het peloton allemaal afspeelt... als Gesink of Bennett of andere sterke klimmers in de deze fase weg zouden rijden krijgen ze natuurlijk nooit de ruimte van het peloton. Dit is een vrij ongevaarlijke kopgroep ... en zelfs dit houden ze strak rond de 3 minuten...

Fanny

'@robertowilco
Inderdaad een sterke kopgroep (Voecker, Gilbert, EBH, De Gendt, Bakelants, Delage en Péricho) zonder TLJ renners.
Dan gaat TLJ zich sparen voor morgen en overmorgen om Groenewegen zijn 1e etappeoverwinning te laten behalen in een gedecimeerd sprinterspeloton.
Nee, alle gekheid op een stokje, hier had nmm minstens 1 renner van TLJ (één de klimmers of Martens) bij moeten zitten.
De vlucht van deze sterke kopgroep kan derhalve wel eens lang stand houden, misschien wel tot een ritoverwinning.
Bijna alle renners in de kopgroep hebben al 1 of meerdere ritten in de TdF gewonnen.

@Vlek
Quote: Deze renners gaan toch niet naar de voet van de klim rijden met Gesink, Roglic of Bennett? Of met Pinot, Atapuma, Pantano, Wellens en ALLE ANDERE AANVALLERS die hier voor de bergritten zijn gekomen.

Hoe weet jij dat nou ? Dat neem jij maar aan dat dit dan niet was gebeurd.
Er zijn zeer veel aanvallers voor een bergritoverwinning gekomen die de klassementsrenners heus wel laten gaan en de kopgroep wel mee wil hebben.

Laatste man

Martens heeft stalorders voor de sprinttrein nu Leezer tijdelijk out is, denk ik. Zijn plek neemt hij ook over. Daarnaast lag die gister ook op z'n kokosnoot.

S. Morgenstern

Er zijn zeer veel aanvallers voor een bergritoverwinning gekomen die de klassementsrenners heus wel laten gaan en de kopgroep wel mee wil hebben.

Ja, maar daarbij dus niet renners van het niveau van Gesink, Bennett, Pinot, Wellens, Barguil, Amador, enz..

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahimns
Quote: als Gesink of Bennett of andere sterke klimmers in de deze fase weg zouden rijden krijgen ze natuurlijk nooit de ruimte van het peloton
Dat weet je niet, het is maar een aanname van jou.

Fanny

'@Rahimns
Weet jij of iemand anders toevallig wie er allemaal van TLJ momenteel op hoogtestage zijn in Oostenrijk.
Dat zouden volgens Twitter 14 renners moeten zijn.
Waarschijnlijk is daar ook een renner van (Top) sport Vlaanderen bij (op Strava onder de naam Alligator Junior) alleen weet ik niet precies welke renner.
Misschien een jonge renner die is uitgenodigd door TLJ.
Hij heeft in ieder geval gisteren meegereden in de trainingsrit rondom Kuhtai met andere TLJ renners.

S. Morgenstern

Alligator Junior is toch Van Hoecke?

Ik denk dat degenen voor wie de hoogtestage heel specifiek bedoeld is voor topbenen in de Vuelta (Kruijswijk en Clement) daar nu nog niet zitten. Daarnaast dan nog vier renners 'afwezig'. Waarschijnlijk 'oudjes' wegens gezinsleven en/of de wetenschap dat hoogtestages bij hun niet werken. De jonge renners zullen er allemaal wel bij zijn.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny een aanname die blijkbaar aardig klopt... en daarnaast ook ruim 30 jaar kijkervaring ;)

Fanny

'@Vlek
Quote: Alligator Junior is toch Van Hoecke?
Bedankt.
Daar kun je inderdaad weleens gelijk in hebben.
Ben vooral benieuwd of er nog andere jonge renners (stagiaires) zijn uitgenodigd voor de hoogtestage.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny nee, alleen renners van TLJ.
ik heb het nog niet kunnen navragen maar van Clement, Kruijswijk, Lobato, Tankink en JvdB ben ik zo goed als zeker dat die er niet bij zijn. Ook vermoed ik Battaglin. Dan blijven er dus 14 over...

robertowilco

'@Rahimns, ik heb 45 jaar kijkervaring maar vindt het toch opvallend dat BMC het voor touw neemt, dan moet Porte zich toch wel erg goed voelen, hij is natuurlijk gebrand op revanche door wat er in de DL gebeurt is.

Fanny

'@Rahimns
Battaglin is ook op hoogtestage.
De andere namen die je noemt naast de TdF renners zijn ook volgens mij ook niet op hoogtestage.
Dus volgens mij volgens o.a. Strava: Bouwman, Boom, Battaglin, Campenaerts, Keizer, Olivier, Vermeulen, Wijnants, Van Hoecke, De Tier, AG Jansen (weet het niet zeker), Lammertink (niet zeker) , Lindeman (niet zeker), Tolhoek (niet zeker) en Castelijns (niet zeker).
Dan kom ik op 15 TLJ renners dus 1 renner is van de laatst genoemde renners niet op hoogtestage. Ik gok op AG Jansen.
Er zijn dan geen stagiaires uitgenodigd.
Laten we het over de kijkerservaring maar niet hebben want dan kom je hier duidelijk te kort met 30 jaar. Haha.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@fanny dan zou je toch beter moeten weten ;)

kelderfan

Gesink is goed bezig. Hij is een stuk socialer geworden. Eerst Leezer bijstaan na een vervelende val en nu ook nog Martens bijstaan, die gisteren op de grond lag. Heeft hij inmiddels genoeg achterstand opgelopen?
Ik heb niet gekeken, dus ik weet niet hoe e.e.a is gelopen.
Bennett is een paar plaatsen gestegen; want staat nu 24ste.
Maar wat is er met Roglic aan de hand?

jerteg

'@kelderfan
Roglic moest lossen toen er nog 25 renners in het peloton zaten en heeft het toen laten lopen. Best goed van hem, op zo'n steile klim.

xistnc

Ik heb niet gekeken, dus ik weet niet hoe e.e.a is gelopen.

Dan bedenk je toch zelf wat? Heb jij totaal geen moeite mee.

Loek de Rooij

Met Roglic is niets aan de hand lijkt me. Dat hij hier niet mee kan is toch niet zo'n hele grote verrassing.

Timothy12

Geen schijn van kans vandaag. Goed ingeschat door Gesink dus

kelderfan

'@xistnc
Quote van de dag:"Dan bedenk je toch zelf wat?"
Het is op de N. Verhoeven-manier gegaan. Komt dat een beetje in de buurt.;)
@jerteg
Roglic heeft dus de groep moeten laten gaan. Ik vind 't al een stuk beter klinken, dat Bennett en Roglic 't toch proberen.

1 2 ... 262 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.